Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

+4
Liadan
Tania
Jazzlyn
tweeling
8 plaatsers

Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  tweeling do 7 jun 2012 - 1:57

Beide nodig/noodzakelijk/handig?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix 561177
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 2:04

Wij hebben de voetenzak voor de Bugaboo, maar die nog niet gebruikt.

We hebben ook de voetenzak voor de Maxi-cosi en ik vond (vind) hem echt ideaal. Is zijn geld echt meer dan waard voor mij. Je kan je kindje gewoon in de kleertjes in de maxicosi leggen, rits dicht en klaar. Het is al een soort dekentje. Jasjes vond ik de eerste maanden echt heel vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Jazzlyn do 7 jun 2012 - 2:06

voetenzak wagen ja, maxicosi nee. Ik had/ heb een lodger shelter draagzak en die kan je ook in de maxi gebruiken. Als je dan wilt gaan lopen kan je hem eventueel als draagzak gebruiken. Ook deed ik deze wel eens in de kinderwagen toen het nog koud was. Lekker beschut. Voetenzak maxi is niet zo veelzijdig Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix 561177 Nu is het te warm en hij te groot dus buiten gebruik
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Tania do 7 jun 2012 - 2:13

Ik heb allebei weinig gebruikt. Toen we uit het ziekenhuis weggingen toen J. net geboren was, was het heel koud en wel fijn dat we die zak hadden maar verder was het al snel te warm. Voor M. heb ik hem ook alleen uit het ziekenhuis vandaan gebruikt. Een dekentje vind ik veel handiger die kun je gewoon wegtrekken als het te warm wordt.

De voetenzak voor de kinderwagen heb ik weinig gebruikt maar dat was ook een onding (maxi cosi mura) als die bij jouw wagen beter is dan lijkt het me wel handig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Liadan do 7 jun 2012 - 2:30

Voetenzak voor de kinderwagen hebben wij bij beide kinderen heel veel gebruikt en komende winter zullen we 'm weer veel gebruiken denk ik.
Voetenzak voor maxicosi hebben we ook wel redelijk vaak gebruikt voor beide kinderen maar vind ik niet noodzakelijk, je kan ook makkelijk een wikkeldeken gebruiken..

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Tiara do 7 jun 2012 - 4:04

Voetenzak vond ik wel heel erg handig in de winter. Ik heb een bugaboo, maar een prenatal voetenzak die was stukken goedkoper. Voor de maxicosi gebruikte ik een dekentje.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  PiP do 7 jun 2012 - 4:12

voetenzak joolz(wandelwagen) zeker. De wandelwagen ga je sowiezo in het koude seizoen gebruiken.
Voetenzak voor mc hebben we bij de eerste, geboren in dec veel gebruikt, maar voor de 2e (nog) niet aangeschaft. Maar aan de andere kant, als hij een half jaar is, zitten we ook weer in december....
Maar je zou ook een dekentje of een geschikte omslagdoek kunnen gebruiken.
Wij zien het tegen die tijd wel.

Ik heb trouwens ook een joolz en vind de voetenzak daarvan erg fijn!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  tweeling do 7 jun 2012 - 4:19

Okee bedankt! Ik ga dan een voetzak voor de Joolz aanschaffen en de MC daar ga ik nog even over nadenken Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix 561177
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 4:24

Wij hebben de voetenzak voor de kinderwagen-/buggy hetzelfde, past in beiden dus. En ja we hebben ook een cabriofix voetenzak, ook omdat spruitje 2 dus nov verwacht word, dus voor de wintermaanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Parisienne do 7 jun 2012 - 5:38

Ik heb zowel in de kinderwagen (Bugaboo) en de Maxi Cosi een voetenzak gebruikt. In de wintermaanden was dit heerlijk voor N. In de Maxi Cosi zou je nog een wikkeldeken o.i.d. kunnen gebruiken, maar die in de kinderwagen vind ik persoonlijk onmisbaar.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Ezzer do 7 jun 2012 - 5:39

Wij hebben ook een Joolz en vind de voetenzak erg fijn! Heerlijk voor in de winter.
Maxicosi voetenzak hebben we ook maar ik denk dat een lekker fleece dekentje ook prima volstaat.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix Empty Re: Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum