DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
CC ik hoop dat je toch een plek vind want anders kan je niet verder. Heeft je opleiding niet voorbeelden van plekken waar je terecht kan?
Plan gewijzigd van vriend die gaat stoppen met roken,.....hij gaat eerst minderen.... nu ipv 2,5 pakje shaq in de week naar 1 ... ben benieuwd
Plan gewijzigd van vriend die gaat stoppen met roken,.....hij gaat eerst minderen.... nu ipv 2,5 pakje shaq in de week naar 1 ... ben benieuwd
Gast- Gast
Lily: Ik kan het theorie gedeelte maken. Maar om het diploma te behalen zal ik wel een praktijkstage moeten doen. Die moet ik binnen 3 jaar halen. Maar ik wil het graag wel zo snel mogelijk afronden natuurlijk!
TD: Nee, die hebben ze helaas niet...
Edit: Het moet een leerbedrijf zijn en aangesloten bij ANVR, das een enorme lange lijst.
TD: Nee, die hebben ze helaas niet...
Edit: Het moet een leerbedrijf zijn en aangesloten bij ANVR, das een enorme lange lijst.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maple: Succes met dingen regelen en uitzoeken en sterkte ermee ..
Stuiterbal: leuk een nichtje:)
Goedenmorgen allemaal, ik schrok ff voor 11en wakker, was al eerder wakker geweest maar had niet eerder gekeken hoelaat het was en ging steeds maar weer verder slapen.
Vanmiddag weer naar de elektro acupuncturist, ben zo benieuwd! Hoop niet dat ik weer pillen krijg maar mijn baarmoeder zo ontzettend heftig op gaat reageren..
Stuiterbal: leuk een nichtje:)
Goedenmorgen allemaal, ik schrok ff voor 11en wakker, was al eerder wakker geweest maar had niet eerder gekeken hoelaat het was en ging steeds maar weer verder slapen.
Vanmiddag weer naar de elektro acupuncturist, ben zo benieuwd! Hoop niet dat ik weer pillen krijg maar mijn baarmoeder zo ontzettend heftig op gaat reageren..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik zal meeduimen expresso,
Pfff op zoek naar een speelgoedkeukentje maar dat valt ook niet mee, wat zijn die krengen duur zeg.
Pfff op zoek naar een speelgoedkeukentje maar dat valt ook niet mee, wat zijn die krengen duur zeg.
Gast- Gast
Lily schreef:ik zal meeduimen expresso,
wat wil je ervoor uitgeven ?
Gast- Gast
nouw ik zat te denken aan 25 euro maar dat heb ik al laten varen want daar vind je er gewoon geen voor.
Heb er nu 1 gevonden van 30 euro maar die is 95CM is dat groot/niet groot? Ik heb daar geen zicht op. Hij is nu twee en half.
Heb er nu 1 gevonden van 30 euro maar die is 95CM is dat groot/niet groot? Ik heb daar geen zicht op. Hij is nu twee en half.
Gast- Gast
deze is het:
http://www.walzkidzz.nl/dmc_mb3_search_pi1.num/10000/dmc_mb3_search_pi1.page/2/dmc_mb3_search_pi1.pricesort/desc/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/keuken/product/4409147/L/3/Speelkeuken-met-sound.a930.0.html
http://www.walzkidzz.nl/dmc_mb3_search_pi1.num/10000/dmc_mb3_search_pi1.page/2/dmc_mb3_search_pi1.pricesort/desc/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/keuken/product/4409147/L/3/Speelkeuken-met-sound.a930.0.html
Gast- Gast
Nee hoor, Lily. Ik vind dat niet groot. Volgens mij is dat wel een goede maat voor een kind van 2,5.
Stuit, leuk dat je een nichtje krijgt! Wat vroeg dat jullie het al weten zeg!
Stuit, leuk dat je een nichtje krijgt! Wat vroeg dat jullie het al weten zeg!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ja ik zit er meer mee of het over een jaar nog wel groot genoeg is. Niet dat het keukentje over een jaar al te klein is
Gast- Gast
Afgaande op het plaatje dat je liet zien denk ik dat het prima is. Zo hard groeien kinderen niet meer op deze leeftijd.
Alex- Ratel
Hoi Reva. Ben jij altijd zo vriendelijk?
Alex- Ratel
Evy schreef:Hoi Reva. Ben jij altijd zo vriendelijk?
Waar slaat dat nou op? Moet iedereen mij hebben ofzo
Gast- Gast
dan ga ik `m bestellen zit vandaag ook nog 10% korting op dus dat ik wel mooi meegenomen
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Hoi Reva. Ben jij altijd zo vriendelijk?
Waar slaat dat nou op? Moet iedereen mij hebben ofzo
Ja.
Alex- Ratel
Is het erg dat ik ergens toch best wel happy word bij het idee dat ik straks een huisje in mijn smaak, naar mijn eigen idee kan inrichten?
Gast- Gast
Nee..Maple schreef:Is het erg dat ik ergens toch best wel happy word bij het idee dat ik straks een huisje in mijn smaak, naar mijn eigen idee kan inrichten?
Ik denk, en hoop, dat als alles straks, ooit, na veel pijn en verdriet, weer op de rit is, je blij bent met je keus. Dat je trots bent op jezelf en je jezelf afvraagt waarom je dit niet eerder hebt besloten. Al vind ik het nu (eerder zag ik dat niet zo) ook dapper dat je niet zomaar hebt opgegeven. Meer dan dit kan je niet doen.
Ik denk dat jij je de afgelopen tijd (maanden?Jaren?) zo hebt moeten aanpassen en je daar zelf bijna geen erg meer in hebt. Pas als je straks weer je eigen woning hebt en helemaal je eigen keuzes maakt, pas dan zal je het verschil voelen.
Maar ik weet ook hoe groot je kinderwens is en hoe je naar dat moment hebt uitgekeken. Hoe de situatie je geduld op de proef heeft gesteld. Je hebt daarin verstandige keuzes gemaakt, vind ik. Daar heb ik echt respect voor. Ik hoop dan ook echt dat dit beloont gaat worden en jij over een tijd iemand tegenkomt waarmee je deze wens alsnog kan waarmaken.
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: