DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Stuiterbal schreef:Hahaha ik werd even ten huwelijk gevraagd op msn geweldig ik lig echt helemaal dubbel hier
door wie?
Mappie
Gast- Gast
goed zo maple even aan jezelf denken
Wat een rare droom daisy. Heb er zelf ook wel eens last van :S
hallo Stuiter, was het gisteren nog gezellig?
Wat een rare droom daisy. Heb er zelf ook wel eens last van :S
hallo Stuiter, was het gisteren nog gezellig?
Gast- Gast
De moed zakt me een beetje in mijn schoenen, zeg. Stage zoeken valt echt heel erg tegen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Op een reisbureau..
Chocolate Cookie- Ratel
Voel me altijd wel schuldig als ik me ziekmeld, nu dus ook ergens. Zelfs al lig ik met koorts op bed en kan ik de ene voet niet voor de ander krijgen, heb ik dat.
Maar goed, ik denk dat een dagje als vandaag idd wel ff nodig is. M'n man begon te zuchten toen hij merkte dat ik nog in bed lag toen hij opstond. Heb het maar deels op m'n darmen gegooid, die speelden gisteren ook op. Toen kon er nog wel een aaitje over m'n rug vanaf.
Ben verder moe, dus ik zal ondertussen vast wel gaan slapen, geeft wel aan dat een dagje voor mezelf idd wel even nodig is..
Maar goed, ik denk dat een dagje als vandaag idd wel ff nodig is. M'n man begon te zuchten toen hij merkte dat ik nog in bed lag toen hij opstond. Heb het maar deels op m'n darmen gegooid, die speelden gisteren ook op. Toen kon er nog wel een aaitje over m'n rug vanaf.
Ben verder moe, dus ik zal ondertussen vast wel gaan slapen, geeft wel aan dat een dagje voor mezelf idd wel even nodig is..
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Hahaha ik werd even ten huwelijk gevraagd op msn geweldig ik lig echt helemaal dubbel hier
door wie?
Mappie
Door een hele oude bekende. Was vroeger mijn school vriendje haha en sinds kort hebben we contact. Het is nogal een flirter zullen we maar zeggen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Hahaha ik werd even ten huwelijk gevraagd op msn geweldig ik lig echt helemaal dubbel hier
door wie?
Mappie
Door een hele oude bekende. Was vroeger mijn school vriendje haha en sinds kort hebben we contact. Het is nogal een flirter zullen we maar zeggen
haha gezellig
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Hahaha ik werd even ten huwelijk gevraagd op msn geweldig ik lig echt helemaal dubbel hier
door wie?
Mappie
haha gezellig
Ach het streelt mijn ego dus laat hem maar lekker haha
Gast- Gast
Lily: Nee valt zeker niet mee. Iedere keer komt het erop neer dat ze geen studenten van mijn opleiding willen aannemen. Dus daar word ik niet bepaald vrolijk van..
Chocolate Cookie- Ratel
Geen idee. Maar wat moet ik anders? Knopen zijn inmiddels al doorgehakt, ik ga straks de hypotheker vast bellen voor een afspraak om te kijken hoe we het gaan doen met dit huis. Maar meer dan dat kan ik nu ook niet...Stuiterbal schreef:Maple hoe lang denk je dit nog vol te gaan houden ?
Gast- Gast
Maple schreef:Geen idee. Maar wat moet ik anders? Knopen zijn inmiddels al doorgehakt, ik ga straks de hypotheker vast bellen voor een afspraak om te kijken hoe we het gaan doen met dit huis. Maar meer dan dat kan ik nu ook niet...Stuiterbal schreef:Maple hoe lang denk je dit nog vol te gaan houden ?
owwww sorry ik geloof dat ik iets heel ergs groots heb gemist.
Gast- Gast
Sommige doen dat gewoon niet en willen alleen MTRO aannemen. Sommige vinden dat de opleiding die ik ga volgen te beperkt is.Lily schreef:maar hoezo niet van jou opleiding :S dat klinkt ook raar dan.
Maar het stomme is, dat als je gaat solliciteren, op elke vacature die opleiding terug ziet komen. Alleen stagelopen, ho maar. Dat maakt het zo stom.
Chocolate Cookie- Ratel
dat is wel erg apart en raar zeg :S en kan je dat niet aangeven bij het reisbureau dat ze `t bij sollicitaties wel vragen maar waarom dan geen stages?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Geen idee. Maar wat moet ik anders? Knopen zijn inmiddels al doorgehakt, ik ga straks de hypotheker vast bellen voor een afspraak om te kijken hoe we het gaan doen met dit huis. Maar meer dan dat kan ik nu ook niet...Stuiterbal schreef:Maple hoe lang denk je dit nog vol te gaan houden ?
Nouja, volgens mij heb ik nooit zo heel duidelijk op het forum verkondigd dat het klaar is. Wel dat we er naartoe werkten, maar ik heb het hier geloof ik nooit zo definitief uit durven spreken, omdat één van ons altijd nog de deur op een kiertje hield, mijn man of ik. Maar die deur die is nu gewoon dicht.
Laatst aangepast door Maple op ma 31 okt 2011 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily: Dat weet ik niet. Vind dat ook wel wat brutaal overkomen als ik daar wat van zou zeggen. Maar heb er wel eens aan gedacht inderdaad.
Chocolate Cookie- Ratel
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Geen idee. Maar wat moet ik anders? Knopen zijn inmiddels al doorgehakt, ik ga straks de hypotheker vast bellen voor een afspraak om te kijken hoe we het gaan doen met dit huis. Maar meer dan dat kan ik nu ook niet...Stuiterbal schreef:Maple hoe lang denk je dit nog vol te gaan houden ?
Nouja, volgens mij heb ik nooit zo heel duidelijk op het forum verkondigd dat het klaar is. Wel dat we er naartoe werkten, maar ik heb het hier geloof ik nooit zo definitief uit durven spreken, omdat één van ons altijd nog de deur op een kiertje hield, mijn man of ik. Maar die deur die is nu gewoon dicht.
Meid ik snap dat de keuze moeilijk is ik weet er alles van. Ik vind het knap dat je voor jezelf kiest. Je gaat het zwaar krijgen maar uiteindelijk kom je er zoveel male sterker uit ! Neem mij als voorbeeld ook jij krijgt dat voor elkaar !
Gast- Gast
maple
gefeliciteerd stuiter
En cc maar als jij geen stageplek vind kan je dan wel die opleiding doen? Zo niet dan zou ik dat we zeker aangeven, je toekomst hangt er toch vanaf.
gefeliciteerd stuiter
En cc maar als jij geen stageplek vind kan je dan wel die opleiding doen? Zo niet dan zou ik dat we zeker aangeven, je toekomst hangt er toch vanaf.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: