DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Nou, dan gooi ik er ook een bakblikverhaal in.
Ik kocht laatst een bakblik voor 12 muffins en... die pastte niet in de oven
Gelukkig vond ik niet veel later een bakblik in de kast voor 6 muffins, die wel in de oven past. Dus eind goed, al goed!
Gelukkig vond ik niet veel later een bakblik in de kast voor 6 muffins, die wel in de oven past. Dus eind goed, al goed!
Gast- Gast
Stuur eens even een foto ofzo.Reva schreef:Ik ben toffer!
En mn ballen gaan vet goed
edit: wat heb je er allemaal in gedaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dan gooi ik er ook een bakblikverhaal in.
Ja die van mijn pastte er ook niet in. Had wel het bonnetje gekregen van de gever om te ruilen, maar dat was ik vergeten
Gast- Gast
een echt blik of zo`n silliconenvorm pfff die heb ik 1 gekocht maar krijg dat ding met geen mogelijkheid meer schoon
En dat is wel erg toevallig smikkel
Gast- Gast
Lily schreef:een echt blik of zo`n silliconenvorm pfff die heb ik 1 gekocht maar krijg dat ding met geen mogelijkheid meer schoon
In de wasmachine
Gast- Gast
Lily schreef:een echt blik of zo`n silliconenvorm pfff die heb ik 1 gekocht maar krijg dat ding met geen mogelijkheid meer schoon
Ja ik vind het zelfs veel te toevallig.
SMIKKELL IS FAKE, SMIKKELL IS FAAAAKEEEEE.
Gast- Gast
Ik heb het bonnetje uit een mega ranzige vuilniszak gehaald. Hij rook naar knoflook en had wat ondefinieerbare vlekken, maar ik kreeg mijn geld terug.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dan gooi ik er ook een bakblikverhaal in.
Ja die van mijn pastte er ook niet in. Had wel het bonnetje gekregen van de gever om te ruilen, maar dat was ik vergeten
Jij zit nu dus met een bakblik waar je niets mee kan? Hij belandt zeker uiteindelijk in de kast...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het bonnetje uit een mega ranzige vuilniszak gehaald. Hij rook naar knoflook en had wat ondefinieerbare vlekken, maar ik kreeg mijn geld terug.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dan gooi ik er ook een bakblikverhaal in.
Jij zit nu dus met een bakblik waar je niets mee kan? Hij belandt zeker uiteindelijk in de kast...
Nou daar lag hij al twee jaar, want ik kreeg hem twee jaar geleden met mn verjaardag van iemand, daarom maar weggegeven. Hij pastte nog steeds niet
Gast- Gast
Weet je wat ik heb gedroomd vannacht ...Reva schreef:Lily schreef:een echt blik of zo`n silliconenvorm pfff die heb ik 1 gekocht maar krijg dat ding met geen mogelijkheid meer schoon
Gast- Gast
Ik ben daar echt niet lenig genoeg voor..Theedoosje schreef:whahaha ik lig dubbel hier
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weet je wat ik heb gedroomd vannacht ...Reva schreef:Lily schreef:een echt blik of zo`n silliconenvorm pfff die heb ik 1 gekocht maar krijg dat ding met geen mogelijkheid meer schoon
Dat ik je ten huwelijk vroeg?
Gast- Gast
Ik ben heel lenig Ik lig soms als ontspanning met mn hoofd op mn voetzolen En ik meen het ook nog
Gast- Gast
Laat TGR het maar niet lezen...Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb het bonnetje uit een mega ranzige vuilniszak gehaald. Hij rook naar knoflook en had wat ondefinieerbare vlekken, maar ik kreeg mijn geld terug.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dan gooi ik er ook een bakblikverhaal in.
Nou daar lag hij al twee jaar, want ik kreeg hem twee jaar geleden met mn verjaardag van iemand, daarom maar weggegeven. Hij pastte nog steeds niet
Gast- Gast
dat heb ik met een ovenschaal, ook heel enthousiast gekocht begonnen aan brownies deeg erin en alles wil ik `m in de over zetten past ie niet haha. Heel de kast uitgezocht vond ik gelukkig nog een kleinere dus daar toen maar heel het beslag in overgehemeld
Gast- Gast
Lily schreef:dat heb ik met een ovenschaal, ook heel enthousiast gekocht begonnen aan brownies deeg erin en alles wil ik `m in de over zetten past ie niet haha. Heel de kast uitgezocht vond ik gelukkig nog een kleinere dus daar toen maar heel het beslag in overgehemeld
Ik zou het fijn vinden als je God *slaat kruisje* daarbuiten kunt laten.
Gast- Gast
Heeft een van jullie wel eens bloedarmoede/ijzertekort gehad?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ow, sorry Revertje, dat was wel heel lomp. Tranen stromen over mijn wangen. Ik vergeet gewoon keihard wat je schreef over je bakblik. Hoe lomp..
TGR schreef:
Misschien moet je geinteresseerd zijn in iemand voor je interesse toont. Ze heeft een meterslange ticker onder haar naam staan.
Gast- Gast
Reva schreef:Lily schreef:dat heb ik met een ovenschaal, ook heel enthousiast gekocht begonnen aan brownies deeg erin en alles wil ik `m in de over zetten past ie niet haha. Heel de kast uitgezocht vond ik gelukkig nog een kleinere dus daar toen maar heel het beslag in overgehemeld
?????
En ik heb geen ijzertekort gehad maar wel een te hoog ijzergehalte, hoezo?
Gast- Gast
Gronischtoetje_ schreef:Heeft een van jullie wel eens bloedarmoede/ijzertekort gehad?
Gast- Gast
Lily schreef:Reva schreef:Lily schreef:dat heb ik met een ovenschaal, ook heel enthousiast gekocht begonnen aan brownies deeg erin en alles wil ik `m in de over zetten past ie niet haha. Heel de kast uitgezocht vond ik gelukkig nog een kleinere dus daar toen maar heel het beslag in overgehemeld
?????
Eet je teveel spinazie?
Is dat erg, teveel ijzer?
Gast- Gast
Ik moest ook even drie keer lezen, maar lig inmiddels alwéér onder de tafel.Lily schreef:Reva schreef:Lily schreef:dat heb ik met een ovenschaal, ook heel enthousiast gekocht begonnen aan brownies deeg erin en alles wil ik `m in de over zetten past ie niet haha. Heel de kast uitgezocht vond ik gelukkig nog een kleinere dus daar toen maar heel het beslag in overgehemeld
?????
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: