Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstdiner!

Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Kerstdiner!

Bericht  Roodkapje ma 31 okt 2011 - 2:01

Het lijkt nog ver weg, maar aangezien wij voor de hele familie het hoofdgerecht moeten maken zijn we stiekem al aan het kijken wat we gaan maken. Mijn zwager is kookgek dus ik wil eigenlijk iets maken wat hij ook speciaal vindt.. Maar ja, dat is lastig denk ik!

Hebben jullie nog speciale, lekkere , feestelijke gerechten die als hoofdgerecht kunnen dienen voor het kerstdiner?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Re: Kerstdiner!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:13

Ik weet niet of het speciaal genoeg is, maar biefstuk met cognac-roomsaus vind ik echt heerlijk en heb ik een paar keer gemaakt met Kerst toen ik nog niet zwanger was.smile Nu gaan we gewoon voor alcoholvrije kaasfondue.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Re: Kerstdiner!

Bericht  Roodkapje ma 31 okt 2011 - 6:54

Dat klinkt wel goed!!! Heb je het recept Wink haha... Hier nu niemand zwanger in de familie dus kom maar op met de drank whaha! Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Re: Kerstdiner!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 7:09

Heb het afgekeken van mijn stiefvader en doe het altijd een beetje op gevoel... gewoon biefstuk bakken, apart leggen in aluminiumfolie. En dan met de vleessappen/boter die in de pan achterblijft een sausje maken van cognac (gewoon de goedkoopste die je kunt vinden), room, zout en peper. Gewoon telkens een beetje van alles bijvoegen totdat je de goede consistentie en smaak hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Re: Kerstdiner!

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 5:03

Hier wordt het wild (geen idee wat) met een rodewijnsaus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstdiner! Empty Re: Kerstdiner!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum