Negatieve reacties op zwangerschap
+7
Muurvlindertje
Supertalentje
pitbullgup
kwak
Teddyaapje
Susan
Aimee
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Negatieve reacties op zwangerschap
Ik vind het altijd erg naar als mensen negatief reageren op de mededeling dat je zwanger bent. Ik zou me er dan ook weinig van aantrekken wat mensen zeggen, al is dat meestal makkelijker gezegd dan gedaan. Weet ik uit eigen ervaring.
Ik heb mijn moeder gebeld, ze was in eerste instantie blij, maar mag mijn vriend absoluut niet en vond het ook dus eigenlijk wel jammer dat ik zwanger van hem was. Dit heeft er uiteindelijk tot geleid dat wij geen contact meer hebben met mijn moeder en zij haar kleinzoon tot op heden niet heeft gezien, ook geen interesse getoond.
Met mijn vader had ik toendertijd geen contact, maar desondanks was hij wel blij voor ons (en ondertussen hebben we wel weer contact en is ie trots op zijn kleinzoon).
Ik heb mijn moeder gebeld, ze was in eerste instantie blij, maar mag mijn vriend absoluut niet en vond het ook dus eigenlijk wel jammer dat ik zwanger van hem was. Dit heeft er uiteindelijk tot geleid dat wij geen contact meer hebben met mijn moeder en zij haar kleinzoon tot op heden niet heeft gezien, ook geen interesse getoond.
Met mijn vader had ik toendertijd geen contact, maar desondanks was hij wel blij voor ons (en ondertussen hebben we wel weer contact en is ie trots op zijn kleinzoon).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Negatieve spiraal..
» Negatieve collega's
» Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?
» Positieve en negatieve kenmerken
» Negatieve spiraal..
» Negatieve collega's
» Negatieve zwangerschapstest, toch zwanger?
» Positieve en negatieve kenmerken
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: