Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

+15
Flower_L
Clapperdie
Pien
Dolphinne
Fearie
pindaatje
schuddebuikje
Bay
Sjirafje
Supertalentje
Susan
PapillonRose
Happydobby
Bolleke
chipa
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  schuddebuikje zo 30 okt 2011 - 23:54

jeetje wat een goed nieuws zeg. gefeliciteerd
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  pindaatje ma 31 okt 2011 - 0:03

Gefeliciteerd!!

En wat je zelf zegt: je kan het altijd proberen, als het uiteindelijk toch niet bevalt na die 6 maand om wat voor reden dan ook, dan kun je altijd nog verder kijken of praten over minder dagen!

Veel succes!!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Fearie ma 31 okt 2011 - 0:08

pindaatje schreef:Gefeliciteerd!!

En wat je zelf zegt: je kan het altijd proberen, als het uiteindelijk toch niet bevalt na die 6 maand om wat voor reden dan ook, dan kun je altijd nog verder kijken of praten over minder dagen!

Veel succes!!

+ 1

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Dolphinne ma 31 okt 2011 - 0:31

Gefeliciteerd!! Heel veel succes met je nieuwe baan!
Met je kleine komt het vast ook helemaal goed en anders kun je altijd nog iets anders beslissen als het jullie niet bevalt.
Als je dit had afgezegd had je ook niks, dus heb je eigenlijk niks te verliezen!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 1:16

Dank jullie wel! Ik ga het gewoon allemaal zoveel mogelijk positief zien en het proberen. Denk dat het gewoon het eeuwige dilemma is wat mama's hebben: de balans werken en gezin.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Pien ma 31 okt 2011 - 1:32

kruimelje schreef:Ik zou die keus zelf niet maken, het betekend dat je je zoon vroeg uit bed moet plukken om hem ' s avonds nadat je hem hebt opgehaald ook weer snel in bed te leggen om te zorgen dat hij aan voldoende slaap komt..
Maar hij slaapt tussendoor toch ook gewoon? Het is niet zo dat 's ochtends en 's avonds de enige momenten zijn dat hij kan slapen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Clapperdie ma 31 okt 2011 - 1:41

Ik ga na mijn verlof ook 4 dagen werken. Ons kindje gaat 3 dagen naar de opvang en mijn moeder komt 1 dag oppassen. Ik heb hier nooit over getwijfeld of dit te veel zou zijn.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 2:00

Clapperdie schreef:Ik ga na mijn verlof ook 4 dagen werken. Ons kindje gaat 3 dagen naar de opvang en mijn moeder komt 1 dag oppassen. Ik heb hier nooit over getwijfeld of dit te veel zou zijn.



Ik ook niet, tot nu. Het komt nu zo dichtbij. Er zijn zoveel vrouwen die 4 dagen per week werken en het heerlijk vinden en de kindjes zijn ook gelukkig dus het is op dit moment meer gewoon even het besef dat het straks echt over is, het thuiszitten met mijn kindje. Al heb ik ook heel veel zin om aan het werk te gaan! Het brengt ook veel meer mogelijkheden financieel gezien.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:05

Gefeliciteerd! Wat geweldig dat je de baan hebt gekregen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Flower_L ma 31 okt 2011 - 5:46

Pien schreef:
kruimelje schreef:Ik zou die keus zelf niet maken, het betekend dat je je zoon vroeg uit bed moet plukken om hem ' s avonds nadat je hem hebt opgehaald ook weer snel in bed te leggen om te zorgen dat hij aan voldoende slaap komt..
Maar hij slaapt tussendoor toch ook gewoon? Het is niet zo dat 's ochtends en 's avonds de enige momenten zijn dat hij kan slapen...

L doet ook een middagslaapje, maar ligt gewoon om 19u in bed. En om 07u eruit. die slaap s nachts heeft echt nodig.

@ chipa.Gefeliciteerd met de baan

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 7:21

gefeliciteerd! Gewoon aan beginnen en dan merk je zelf wel hoe het gaat!


en is het een mogelijkheid dat je ouders (een aantal dagen) 's ochtends bij jou thuis komen om F. op te halen? Dan kan hij in z'n bed blijven liggen, hebben jullie allemaal wat minder hectiek en ga je wat rustiger (voor zowel jou, je man, als F) de deur uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  woezel ma 31 okt 2011 - 7:24

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Tazz ma 31 okt 2011 - 8:53

Gefeliciteerd! En het komt wel goed, als je het zelf ook kan om 4 dagen in de week te werken. Ik vang ook 2 kindjes op die al vanaf 6 uur 's ochtend bij mij zijn voor 4 dagen in de week. Die halen de uren die ze 's ochtends aan slaap gemist hebben 's middags weer in.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Printje ma 31 okt 2011 - 8:59

Gefeliciteerd met je baan! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Ik werkte voorheen 4 dagen maar vond dit echt teveel, ben nu terug naar 3 dagen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  JD ma 31 okt 2011 - 10:20

Gefeliciteerd!

Ik snap je dilemma....3 dagen is wel echt veel, maar ik zou me vooral soort van bezwaardvoelen naar mijn ouders toe. Ik zou mijn ouders nooit 4 dagen willen laten oppassen, ook al bieden ze het zelf aan.... heb daar zelf geen fijn gevoel bij, kan niet zo goed onder woorden brengen wat dat precies is.

3 dagen kdv is denk ik fijn voor de toekomst. Op mijn werk zijn aardig wat kindjes die 4 dagen komen (en zelfs 2 die 5 dagen komen) en ik moet zeggen dat ik niet het idee heb dat ze er last van hebben.... ze weten niet beter.
Zelf vind ik het wel eens apart, vooral bij de kindjes die 5 dagen komen...omdat ik het gevoel heb dat ik ze grotendeels opvoed....

Ik twijfel ook wel eens voor de toekomst.... mijn gevoel zegt 3 dagen werken, maar aan de andere kant....mijn vriend is alle dagen overdag thuis (hij werkt s avonds)...dus ik zou dan net zo goed 4 dagen kunnen blijven werken, financieel gezien ook fijn.... en we hebben toch geen kdv nodig. Maar goed, dat is voor latere zorg.

Heel veel suc6 met je nieuwe job!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 21:15

Rejoy. schreef:gefeliciteerd! Gewoon aan beginnen en dan merk je zelf wel hoe het gaat!


en is het een mogelijkheid dat je ouders (een aantal dagen) 's ochtends bij jou thuis komen om F. op te halen? Dan kan hij in z'n bed blijven liggen, hebben jullie allemaal wat minder hectiek en ga je wat rustiger (voor zowel jou, je man, als F) de deur uit.

In theorie zou dat kunnen, maar vind het zelf ook weer zo vervelend om mijn ouders zo vroeg naar mijn huis te laten komen. Daarnaast als hij naar het kdv gaat moet F ook de deur uit. Maar snap je punt hoor. Zou wel een hoop gehaast kunnen schelen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 21:17

JaneDoe schreef:Gefeliciteerd!

Ik snap je dilemma....3 dagen is wel echt veel, maar ik zou me vooral soort van bezwaardvoelen naar mijn ouders toe. Ik zou mijn ouders nooit 4 dagen willen laten oppassen, ook al bieden ze het zelf aan.... heb daar zelf geen fijn gevoel bij, kan niet zo goed onder woorden brengen wat dat precies is.

Maar het is ook een tijdelijke oplossing! Zolang ik geen baan had ging ik F ook niet inschrijven bij het kdv. Maar het is de bedoeling dat deze oplossing slechts voor een paar maanden is. Daarnaast vinden mijn ouders het ontzettend leuk en heeft mijn moeder geen baan. Dus ik voel me op dit moment niet bezwaard.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk? - Pagina 2 Empty Re: kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum