Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakketje kwijt geraakt

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Lindsya za 29 okt 2011 - 3:22

Hallo allemaal,

Ik weet even niet of ik dit bericht in de goede pijler zet maar dat zie ik dan wel weer.

Ik heb begin augustus van dit jaar mijn laptop opgestuurd voor reparatie omdat de brander en de adpater kapot waren. De laptop zat nog in de garantie dus ik hoefde niks te betalen. Ik moest hem alleen verzekerd opsturen en dat bedrag zou ik ook terug krijgen.
Maar zo'n 4 á 5 weken later had ik nog steeds niks gehoord en heb toen de winkel gebeld en hun wisten niet precies hoe het met de laptop stond dus kreeg ik het telefoonnummer van de fabriek waar ik de laptop naar toe gestuurd had. Ik heb een tijdje met een medewerker aan de lijn gehangen en kwamen er al snel achter dat de laptop daar nooit is aangekomen. Ook toen we de code via tnt intoesten dan kwam er gelijk een melding, dat we contact op moesten nemen met tnt post.
Ik heb tnt post gelijk gebeld en heb een formulier ingestuurd en ik zou een mailtje krijgen als de klacht in behandeling genomen zou worden. Ik heb inderdaad dat mailtje gehad en de 19 dagen zouden ingaan die ervoor staan om het pakketje te zoeken. Maar na 19 dagen hoorde ik niks dus heb zelf weer gebeld en de medewerkerster aan de telefoon bevestigde dat het pakketje kwijt was, dat die ophaald is van het postkantoor maar dat die nooit meer uit de bus van de chauffeur is gehaald. Ze zou me door verbinden met iemand anders. Kreeg ik een mevrouw aan de lijn en die vertelde weer dat mijn klacht nog niet inbehandeling was genomen en dat ze nog niet gekeken hadden. Zij zou met spoed alles nakijken.
Zij belde mij de andere dag op dat ze niet wisten waar het pakketje was en dat ik me rekeningnummer moest geven om het geld op te storten voor de laptop.
Ik vond dit allemaal wel heel snel en tegenstrijdig, en vond niet echt dat ze het allemaal serieus namen. En ik het allemaal niet zo eens was met de gang van zaken.
Ik heb toen een mailtje gehad dat het bedrag overgemaakt zou worden. Dat zou twee weken geleden gebeurd moeten zijn. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen en heb woensdag weer gebeld. Daar stond in de computer omdat ik het allemaal niet eens ben met hun gang van zaken dat het geld niet is overgemaakt. Terwijl ik het wel met haar had afgesproken. De medewerkster die het afhandeld was er niet dus ik moet op haar wachten.

Dit is nu al vanaf augustus aan het spelen allemaal. Ik ben mijn laptop kwijt en heb nog geen geld gekregen en ze nemen je echt niet serieus. Heeft iemand tips wat ik nog kan doen of heeft iemand dit zelfde mee gemaakt? Sorry dat het een lang verhaal geworden is. Bedankt alvast.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 3:27

Ja, TNT... ze weten daar niet zo goed met klachten om te gaan. Kan er ook wel een boekje over open doen en dat ging maar om 12 euro.

Ik weet niet of ze er iets mee kunnen, maar misschien kan je informatie inwinnen bij de politie? Of naar een juridisch loket voor advies?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 4:05

Consumentenbond inschakelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Highway za 29 okt 2011 - 6:40

Op zich wordt alles toch goed geregeld? Behalve dan dat het geld nog niet is gestort omdat de medewerkster het waarschijnlijk verkeerd heeft begrepen?
ze bieden je een oplossing aan door een bedrag terug te storten, dat lijkt me toch heel netjes.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Gigi_ za 29 okt 2011 - 6:41

Ik zie het probleem ook niet?
Ze hebben verkeerd begrepen dat je niet akkoord ging met de vergoeding, dat wordt nu rechtgezet.
Dan is het toch opgelost?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 6:43

Het is dus ff wachten op de medewerkster die het met jou geregeld had en dan lijkt het mij gauw opgelost?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Lindsya za 29 okt 2011 - 8:07

Eerst was de klacht niet in behandeling genomen. Ze heeft me de andere dag gelijk terug gebeld dat ze het kwijt zijn, terwijl ze er eigenlijk 19 dagen over moeten doen. Ik vind het allemaal een beetje vaag of ze de klacht wel echt in behandeling hebben genomen en dat het uit hebben gezocht.
Ik vind het gewoon allemaal erg lang duren dit is al vanaf augustus aan het spelen. En ze heeft het niet verkeerd begrepen want ze zei dat ze gelijk in orde ging maken om het over te maken dus daarom snap ik niet dat ze het niet over heb gemaakt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Highway za 29 okt 2011 - 8:26

Nou ja, blijkbaar heeft ze het wel verkeerd begrepen? Ik zou gewoon nog een keer bellen dat je het geld zsm wilt hebben maar volgens mij zijn ze dat al voor je aan het regelen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Siem za 29 okt 2011 - 15:08

Lindsya schreef:Eerst was de klacht niet in behandeling genomen. Ze heeft me de andere dag gelijk terug gebeld dat ze het kwijt zijn, terwijl ze er eigenlijk 19 dagen over moeten doen. Ik vind het allemaal een beetje vaag of ze de klacht wel echt in behandeling hebben genomen en dat het uit hebben gezocht.
Ik vind het gewoon allemaal erg lang duren dit is al vanaf augustus aan het spelen. En ze heeft het niet verkeerd begrepen want ze zei dat ze gelijk in orde ging maken om het over te maken dus daarom snap ik niet dat ze het niet over heb gemaakt.

Voor jou speelt het al vanaf augustus maar je hebt pas na 4 weken contact opgenomen met de tnt en toen zijn ze pas gaan kijken wat er precies speelde. Zij zijn dus nog niet zolang bezig met jouw klacht, er is een misverstand ontstaan. Omdat jij aangeeft het er niet mee eens te zijn en in dat geval wordt eerst de klacht behandelt voordat je je geld terugkrijgt. Gewoon bellen zeggen dat je je geld wilt en dan kun je nog altijd verder gaan met je klacht

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakketje kwijt geraakt Empty Re: Pakketje kwijt geraakt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum