Andere auto geraakt :(
+11
ExpressoB
Jezzie
luisa
Lenthe
CCC
Rush
TGR
Serena
TwistedAngel
Melis_je
Stippel
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Andere auto geraakt :(
Vanmorgen schampte ik langs een schuin geparkeerde auto die eerst voor mij reed en besloot schuin half in een vak te parkeren, dus ik reed erlangs stapvoets en stuurde door paaltjes links iets te ver naar rechts. Ik voel me zo dom En de bestuurder werd zo verschrikkelijk kwaad Dat ik door wilde rijden en hij trok aan mn vest een paar keer en schreeuwde ontzettend en riep dingen als 'je zou maar met haar getrouwd zijn' etc en dat hij voor mijn auto moest gaan staan omdat ik anders was doorgereden. Ik begrijp echt dat hij boos was, maar ik deed het uiteraard niet expres en het lijkt mij, hoe vervelend ook, verzekeringswerk Hij schoot echt zo uit zijn slof. Zelfs op mijn vraag of hij misschien een pen had zodat ik mn gegevens kon noteren werd hij kwaad omdat ik daar zelf maar voor moest zorgen omdat het mijn schuld was
Bah, voel me er echt naar door. Moest ook keihard huilen toen ik daarna mijn moeder belde en nu weer
Niet quoten ajb.
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Re: Andere auto geraakt :(
Wat een eikel, zeg. Niets van aantrekken hoor.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Dat is inderdaad vervelend Stippel! zou mij ook flink beroerd voelen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Wat een eikel!
Hij parkeerde toch in? dan had hij net zo goed moeten uitkijken en misschien iets eerder aangeven dat hij ging parkeren!
Maar snap ook wel dat jij je er nu k*t door voelt..
Hij parkeerde toch in? dan had hij net zo goed moeten uitkijken en misschien iets eerder aangeven dat hij ging parkeren!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ermee naar de politie gaan. Dit is gewoon niet normaal.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pfff.. wat een gast... Net alsof je zoiets expres zou doen... Ook fijn dit soort mensen op de maandagochtend! Kan gebeuren, maar kan me voorstellen dat je je ontzettend rot hierover voelt. Vind ook dat hij veel te ver ging door je aan je vest te trekken, zou dit alles behalve prettig vinden... :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
TGR schreef:Ik zou ermee naar de politie gaan. Dit is gewoon niet normaal.
Dit ging stiekem ook door mijn hoofd, ook omdat hij je aan je vest trok... Maar dacht misschien reageer ik weer overdreven ofzo... Zou er proberen werk van te maken....
CCC- Ratel
Rush schreef:En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Hij was al direct na het wegzetten van zijn auto uitgestapt hoor, hij zat er niet meer in (ik reed heel langzaam). Dus hij kon niet beter uitkijken zeg maar, alleen zijn auto stond asociaal.
Stippel- Fluisteraar
chococupcake schreef:Pfff.. wat een gast... Net alsof je zoiets expres zou doen... Ook fijn dit soort mensen op de maandagochtend! Kan gebeuren, maar kan me voorstellen dat je je ontzettend rot hierover voelt. Vind ook dat hij veel te ver ging door je aan je vest te trekken, zou dit alles behalve prettig vinden... :S
Ja ik ben ook wel blij dat jullie het ook niet normaal vinden
Stippel- Fluisteraar
Hij had zijn auto dus zo geparkeerd dat het ander verkeer hindert om er langs te kunnen?Stippel schreef:Rush schreef:En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Hij was al direct na het wegzetten van zijn auto uitgestapt hoor, hij zat er niet meer in (ik reed heel langzaam). Dus hij kon niet beter uitkijken zeg maar, alleen zijn auto stond asociaal.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat een eikel zeg! Het is erg vervelend dat iemand tegen je auto rijdt, maar kan gebeuren! Het is maar blikschade.
Maar wat Rush ook zegt, heeft hij zo geparkeerd dat hij het verkeer hinderde? Of was hij nog bezig met inparkeren toen jij er tegenaan botste? Zo ja, dan heeft hij schuld, want hij deed een bijzondere verrichting.
Ik zou proberen de schuld bij hem dus te leggen.
Maar wat Rush ook zegt, heeft hij zo geparkeerd dat hij het verkeer hinderde? Of was hij nog bezig met inparkeren toen jij er tegenaan botste? Zo ja, dan heeft hij schuld, want hij deed een bijzondere verrichting.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Stippel schreef:Rush schreef:En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Hmm tja dan had hij nog niet zo uit zijn slof hoeven te schieten. Ik zou me er (als jou) ook k*t door voelen, maar het is maar blikschade wat die man heeft. Dus een beetje overbodig om zo kwaad te worden. Waarschijnlijk was hij ook niet in al te best humeur... Maar ja daar kan jij toch ook niks aan doen, je deed je best om zo goed mogelijk langs te rijden..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Rush schreef:Hij had zijn auto dus zo geparkeerd dat het ander verkeer hindert om er langs te kunnen?Stippel schreef:Rush schreef:En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Nou hij hinderde wel, want het heeft duidelijk niet gepast Grapje moet kunnen. Maar goed, het is gewoon mijn schuld want hij was zijn auto al uit. Het gaat me ook niet om schuld opzich, feit is dat mijn auto die van hem heeft geraakt. Maar dat je zo boos wordt en aan iemands kleren gaat trekken begrijp ik gewoon niet Ik ben ook echt van de kaart Hij zal vanavond wel bellen ben ik bang.
Stippel- Fluisteraar
Ik heb 1x een stilstaande auto geraakt. Die stond meer buiten het vak dan erin en er kwam net een auto aan waarvoor ik een beetje aan de kant moest. Voor ik het wist schuurde ik langs zn bumper.
Denk niet dat die gast zn auto ooit weer zo parkeert.
Denk niet dat die gast zn auto ooit weer zo parkeert.
Rush- Lady Post-a-lot
Stippel schreef:Rush schreef:Hij had zijn auto dus zo geparkeerd dat het ander verkeer hindert om er langs te kunnen?Stippel schreef:Rush schreef:En hij doet een bijzondere verrichting en moet ander verkeer voor laten..Serena schreef:Wat een eikel!
Nou hij hinderde wel, want het heeft duidelijk niet gepast Grapje moet kunnen. Maar goed, het is gewoon mijn schuld want hij was zijn auto al uit. Het gaat me ook niet om schuld opzich, feit is dat mijn auto die van hem heeft geraakt. Maar dat je zo boos wordt en aan iemands kleren gaat trekken begrijp ik gewoon niet Ik ben ook echt van de kaart Hij zal vanavond wel bellen ben ik bang.
Haha Gelukkig heb je nog wat humor!
Als hij vnv belt, zou ik persoonlijk toch wel even tegen hem zeggen dat je zijn benadering niet prettig vond en dat je hoopt dit op een normale manier (dus ook normaal praten ipv schreeuwen, vloeken en weet ik allemaal wat) wilt oplossen met hem. En anders zou ik zeker aangifte doen hiervan, vind het echt abnormaal... Mensen hebben zo'n kort lontje soms... :S
CCC- Ratel
Lenthe schreef:Wat een eikel zeg! Het is erg vervelend dat iemand tegen je auto rijdt, maar kan gebeuren! Het is maar blikschade.
Hij heeft geen schuld want hij stond geparkeerd/stil. Ook al stond hij midden op de weg en kon niemand er langs, degene die tegen zijn auto rijdt is schuldig.
Wel een asociale reactie van die man trouwens zeg, niks van aan trekken hoor.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
chococupcake schreef:
Haha Gelukkig heb je nog wat humor!
Als hij vnv belt, zou ik persoonlijk toch wel even tegen hem zeggen dat je zijn benadering niet prettig vond en dat je hoopt dit op een normale manier (dus ook normaal praten ipv schreeuwen, vloeken en weet ik allemaal wat) wilt oplossen met hem. En anders zou ik zeker aangifte doen hiervan, vind het echt abnormaal... Mensen hebben zo'n kort lontje soms... :S
Dank je, goede tip, ga ik inderdaad aangeven. Al zei ook een paar keer dat hij niet aan mij moest zitten, dat had alleen geen effect. Sukkel.
Laatst aangepast door Stippel op zo 25 sep 2011 - 22:23; in totaal 2 keer bewerkt
Stippel- Fluisteraar
Wat vervelend voor je!
Sommige mensen kunnen dan zo boos reageren! Dat is niet leuk!
Sommige mensen kunnen dan zo boos reageren! Dat is niet leuk!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wow wat een asociale eikel inderdaad. Dat hij zo aan je vest gaat trekken en tegen je gaat schreeuwen, jezus zeg. Dat had ik ook niet gepikt, idioot.
Gast- Gast
Als jullie er niet normaal uitkomen zou ik echt de politie inschakelen! Die vent heeft met zijn poten van jou af te blijven!!! ik was allang naar de politie gestapt. Schold hij je ook uit? Kan niet iemand jouw telefoongesprek over/opnemen vanavond? vriend? pa, ma?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Als jullie er niet normaal uitkomen zou ik echt de politie inschakelen! Die vent heeft met zijn poten van jou af te blijven!!! ik was allang naar de politie gestapt. Schold hij je ook uit? Kan niet iemand jouw telefoongesprek over/opnemen vanavond? vriend? pa, ma?
Volgens mij heeft hij niet gescholden, alleen dat ik asociaal was, wilde doorrijden en hij voor de motorkap bleef staan omdat ik dat anders zou doen en dus dat 'je zou maar met haar getrouwd zijn' (ik had een kindje bij me in de auto, dus denk dat hij er vanuit ging dat dat mijn dochtertje was.
Ik moest net hier huilen
Stippel- Fluisteraar
je bent gewoon geschrokken ervan, kan toch!
ik zou gewoon dreigen; met als jullie er niet op een normale manier uitkomen, je de politie inschakelt
dan ook wel doen als jullie er niet uitkomen
ik zou gewoon dreigen; met als jullie er niet op een normale manier uitkomen, je de politie inschakelt
dan ook wel doen als jullie er niet uitkomen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
jeetje wat een eikel zeg, het is maar een auto.....
En tja, blikschade kan gebeuren. Daarvoor ben je verzekerd.
Ik zou het inderdaad vanavond wel even zeggen, dat je zijn reactie echt veel te overdreven vond.
En tja, blikschade kan gebeuren. Daarvoor ben je verzekerd.
Ik zou het inderdaad vanavond wel even zeggen, dat je zijn reactie echt veel te overdreven vond.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Bedankt trouwens voor alle reacties. Ben nu lekker thuis gelukkig
Stippel- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2