Pakketje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pakketje
Ik zit even in dubio (echt een wereldprobleem dit haha).
Mijn Zara pakketje is onderweg vanuit amsterdam (vertrokken om 08:50 uur, ik woon in Nijmegen). Nu wil ik eigenlijk gaan sporten maar dan ben ik bang dat ik mijn pakje misloop. In het flatgebouw is er volgens mij verder niemand thuis waarbij ze kunnen aanbellen.. Ja misschien mijn buurvrouw maar die spreek ik echt nooit dus heb niet zoveel zin om bij haar aan te bellen.. (ze heeft ook een kindje straks maak ik die wakker en hij huilt al zoveel )..
Hoeveel pakjes zou zo'n man onderweg af moeten geven.. Misschien is hij er pas om 15:00 uur en kan ik makkelijk sporten.. Straks heeft hij bijv. regio Nijmegen is komt hij dus ieder moment hier langs..
Wat zal ik nou doen hahaha .. Of zou ik een briefje op de deur beneden hangen dat hij het wel in het trappenhuis voor de deur mag leggen.. (in de hoop dat er toch een van de mensen in de flat thuis is om te onderdeur te openen).
Wat een drama he
Mijn Zara pakketje is onderweg vanuit amsterdam (vertrokken om 08:50 uur, ik woon in Nijmegen). Nu wil ik eigenlijk gaan sporten maar dan ben ik bang dat ik mijn pakje misloop. In het flatgebouw is er volgens mij verder niemand thuis waarbij ze kunnen aanbellen.. Ja misschien mijn buurvrouw maar die spreek ik echt nooit dus heb niet zoveel zin om bij haar aan te bellen.. (ze heeft ook een kindje straks maak ik die wakker en hij huilt al zoveel )..
Hoeveel pakjes zou zo'n man onderweg af moeten geven.. Misschien is hij er pas om 15:00 uur en kan ik makkelijk sporten.. Straks heeft hij bijv. regio Nijmegen is komt hij dus ieder moment hier langs..
Wat zal ik nou doen hahaha .. Of zou ik een briefje op de deur beneden hangen dat hij het wel in het trappenhuis voor de deur mag leggen.. (in de hoop dat er toch een van de mensen in de flat thuis is om te onderdeur te openen).
Wat een drama he
Gast- Gast
Re: Pakketje
Kan je niet bellen naar TNT? Misschien hebben hun zicht op de route?
Hier komt de pakketpost altijd pas rond 16.00 uur.
Hier komt de pakketpost altijd pas rond 16.00 uur.
Gast- Gast
Ik zou gewoon gaan sporten. ik heb wel is een pakje gehad rond 19.30 dus dan zou je de hele dag thuis meoten blijven als je pech hebt. Zo erg is het toch niet om even bij de buurvrouw aan te bellen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Op de site van PostNL kan je je postcode intoetsen en dan komt er een tijdsbestek te staan wanneer je de postbode kan verwachten.
Die tip kreeg ik pas hier
Laatst aangepast door VeryCherry op zo 26 jun 2011 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goeie tip!VeryCherry schreef:Op de site van PostNL kan je je postcode intoetsen en dan komt er een tijdsbestek te staan wanneer je de postcode kan verwachten.
Gast- Gast
De tip van VC lijkt me erg handig!
Hier komen ze altijd tussen 15.00 en 16.00 uur. Geen idee hoe laat je vorige pakketjes ongeveer kwamen?
Hier komen ze altijd tussen 15.00 en 16.00 uur. Geen idee hoe laat je vorige pakketjes ongeveer kwamen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goeie tip!VeryCherry schreef:Op de site van PostNL kan je je postcode intoetsen en dan komt er een tijdsbestek te staan wanneer je de postcode kan verwachten.
Ja hè, ik weet niet meer wie mij die tip heeft gegeven, maar ik was er erg blij mee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zara pakketje die komen met DHL Of UPS.. Ik denk dat die website van postnl dan niet werkt.
Ik over een half uurtje gewoon sporten.. Hang wel een briefje beneden neer en hoop dat hij voor de deur ligt als ik terug kom
Ik over een half uurtje gewoon sporten.. Hang wel een briefje beneden neer en hoop dat hij voor de deur ligt als ik terug kom
Gast- Gast
DHL wel, die zag ik zonet nog langsrijden :-)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
UPS ook, die was hier net nog in de straat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als zo'n koeriersdienst bij je langskomt met een pakje en je bent er niet, stoppen ze dan ook gewoon een briefje in de bus? Ik zit al heel lang op een pakje te wachten, maar ik kan moeilijk hele dagen thuis gaan zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit ook op een pakketje te wachten.. dat meisje beweert dat ze het boek donderdagmiddag op de post heeft gedaan. Ik heb nog steeds niets ontvangen. (het past niet door de brievenbus).
Ik wil morgen naar mijn vriend, dus ik hoop maar dat het snel komt.
Ik wil morgen naar mijn vriend, dus ik hoop maar dat het snel komt.
Gast- Gast
Ik ben net wezen sporten en hij is niet geweest.. had beneden een briefje neergehangen dat hij het eventueel bij de buren kon afgeven of voor de deur kon leggen.
Ik ga rond half 4 boodschappen doen dus ik hoop dat hij dan al is geweest.. Anders plak ik dat briefje gewoon weer op en hoop ik dat er iemand thuis is
Ik ga rond half 4 boodschappen doen dus ik hoop dat hij dan al is geweest.. Anders plak ik dat briefje gewoon weer op en hoop ik dat er iemand thuis is
Gast- Gast
Het lijkt me wel, anders kunnen ze nooit bewijzen dat ze geweest zijn.Susan schreef:Als zo'n koeriersdienst bij je langskomt met een pakje en je bent er niet, stoppen ze dan ook gewoon een briefje in de bus? Ik zit al heel lang op een pakje te wachten, maar ik kan moeilijk hele dagen thuis gaan zitten.
Gast- Gast
Jaa is goed.. just a minute
Edit: Bleugh geen zin om me helemaal om te kleden whaha ik heb het te warm ..
Ik plaats hem morgen wel in de beauty en mode pijler
Edit: Bleugh geen zin om me helemaal om te kleden whaha ik heb het te warm ..
Ik plaats hem morgen wel in de beauty en mode pijler
Laatst aangepast door Punk'd op ma 27 jun 2011 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het zijn in iedergeval 2 blazers!
1 van de 2 is echt ontzettend dik, daar brak me het zweet net al van uit toen ik hem uit mijn kast pakte whaha
1 van de 2 is echt ontzettend dik, daar brak me het zweet net al van uit toen ik hem uit mijn kast pakte whaha
Gast- Gast
Morgen zit ik hier ook nog hoor :-)
Kan me er wel iets bij voorstellen dat het nu te warm is
Gast- Gast
ProudMama schreef:Morgen zit ik hier ook nog hoor :-)
haha gelukkig .. Je front row ticket is morgen ook nog geldig, dus dat komt helemaal goed
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
» Aangetekend pakketje
» Pakketje kwijt geraakt
» Pakketje naar Thailand
» Pakketje en wonen in flat
» Aangetekend pakketje
» Pakketje kwijt geraakt
» Pakketje naar Thailand
» Pakketje en wonen in flat
Pagina 1 van 1