Pakketje bij buren laten bezorgen
+8
Liadan
Zininzon
Fayebella
Teddyaapje
Rev3rie
SuperGrover
Snoopy
miss piggy
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pakketje bij buren laten bezorgen
Ik verwacht vandaag 2 pakketjes, ben al de hele ochtend thuis gebleven, maar ze zijn er nog niet. En ovr 10 minuten moet ik weg en ben de rest van de middag weg. Als ik een briefje op de deur plak of ze het bij de buren af willen geven, zouden ze dat dan doen? Meestal krijg ik eerst 2 briefjes in de bus dat ik niet thuis was (ik werk natuurlijk gewoon overdag) en dan moet ik het ophalen op het postkantoor.
Het ene pakketje komt via TNT en het andere via Selektracht.
Het ene pakketje komt via TNT en het andere via Selektracht.
Gast- Gast
Re: Pakketje bij buren laten bezorgen
ik verwacht wel dat als je een briefje op de deur hangt dat ze dat dan ook doen
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Lijkt mij wel.
Hier doet ze het in ieder geval wel, soms zelfs zonder briefje.
1 keer heb ik zelfs een enorme brief op gehangen dat ik het pakketje echt nodig had die avond (ging volgende dag op vakantie) en of het dus bij de buren kon worden achter gelaten, of dat ik bericht kon krijgen waar ik het op kon halen die avond. Normaal komen ze twee keer aan de deur en daarna is het dus de volgende dag pas bij een afhaalpunt. Nu had hij speciaal voor mij het eerder naar het afhaalpunt gebracht en op het briefje gezet dat het dus 's avonds al kon!
Hier doet ze het in ieder geval wel, soms zelfs zonder briefje.
1 keer heb ik zelfs een enorme brief op gehangen dat ik het pakketje echt nodig had die avond (ging volgende dag op vakantie) en of het dus bij de buren kon worden achter gelaten, of dat ik bericht kon krijgen waar ik het op kon halen die avond. Normaal komen ze twee keer aan de deur en daarna is het dus de volgende dag pas bij een afhaalpunt. Nu had hij speciaal voor mij het eerder naar het afhaalpunt gebracht en op het briefje gezet dat het dus 's avonds al kon!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, maar ik zou dan wel nummers erbij zetten. Bij een vriendin is een keer een boek bij de 'buren' bezorgd. Zij woont op nummer 80, bij iets van 275 is het afgeleverd. Dat boek heeft ze niet meer terug gezine.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, heb ik ook eens gedaan. Mijn zus werkte toen tegenover mij rn heb gevraagd of de postbode het bij haar op dat adres wilde afleveren. Heeft hij gedaan, en sindsdien levert die ene postbode mijn pakjes daar af als ik niet thuis ben.
Gast- Gast
Ik hang altijd een briefje op de deur met de vraag of ze het bij de buren af willen geven als ik niet thuis ben. Het is nog nooit voorgekomen dat dat niet is gebeurd, of het moet zijn dat de buren ook niet thuis zijn natuurlijk. Is een kleine moeite voor zo'n pakketbezorger hoor.
Gast- Gast
Dat willen ze vast wel doen hoor.
Ik woon hier nog niet zolang maar de 2x dat mijn pakket werd geleverd, hadden ze bij de eerste keer al bij mijn buren geleverd. (na de hele dag wachten kwam mijn pakket pas rond 4 uur aan)
Ik woon hier nog niet zolang maar de 2x dat mijn pakket werd geleverd, hadden ze bij de eerste keer al bij mijn buren geleverd. (na de hele dag wachten kwam mijn pakket pas rond 4 uur aan)
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Hier wordt dat meestal automatisch gedaan door de bezorger, van welke dienst dan ook. Ik woon in een dorp, dat is misschien wel anders als in de stad.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Het verschilt per pakket. Mijn H&Mzooi wordt inderdaad altijd afgeleverd bij de buren, maar ik zit nu al heel de dag te wachten, omdat de bezorger vandaag terugkomt met een pakketje (hoeft niet voor getekend te worden). En ik moet wel wachten, want ik weet niet wat het kan zijn .
Gast- Gast
Jaya schreef:Ik hang altijd een briefje op de deur met de vraag of ze het bij de buren af willen geven als ik niet thuis ben. Het is nog nooit voorgekomen dat dat niet is gebeurd, of het moet zijn dat de buren ook niet thuis zijn natuurlijk. Is een kleine moeite voor zo'n pakketbezorger hoor.
Ja en ik denk dat de postbezorgder ook nog blijer is ook, dan hoeft hij de volgende dag niet weer terug met zijn pakket.
Heeft hij het trouwens nog achter gelaten bij de buren?
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Teddyaapje schreef:Hier wordt dat meestal automatisch gedaan door de bezorger, van welke dienst dan ook. Ik woon in een dorp, dat is misschien wel anders als in de stad.
Hier hetzelfde.. Mijn pakketjes komen altijd bij de buren en die van de buren ook wel eens bij mij
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hier ook zo.Zininzon schreef:Teddyaapje schreef:Hier wordt dat meestal automatisch gedaan door de bezorger, van welke dienst dan ook. Ik woon in een dorp, dat is misschien wel anders als in de stad.
Hier hetzelfde.. Mijn pakketjes komen altijd bij de buren en die van de buren ook wel eens bij mij
En hoe is het afgelopen? Zijn je pakketjes bij de buren afgeleverd?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij ons gebeurd dat ook, maar omdat het vaak eeuwen duurt voordat ik het van de buren krijg laat ik het vaak bij mijn ouders bezorgen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Hier worden de pakjes ook automatisch bij de buren afgegeven. Soms denk ik wel eens: arme buren!
Bij ons is de postbezorger trouwens wel vet ongeduldig. Vaak staat ie al bij de buren nog voor ik de kans heb gezien naar beneden te komen en de deur open te doen!
Bij ons is de postbezorger trouwens wel vet ongeduldig. Vaak staat ie al bij de buren nog voor ik de kans heb gezien naar beneden te komen en de deur open te doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Janelie schreef:Bij ons gebeurd dat ook, maar omdat het vaak eeuwen duurt voordat ik het van de buren krijg laat ik het vaak bij mijn ouders bezorgen.
Ik krijg altijd een briefje in de bus waar het pakketje bezorgd is...en dan ga ik het zelf halen. Vind niet dat mijn buren het mij moeten komen brengen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Janelie schreef:Bij ons gebeurd dat ook, maar omdat het vaak eeuwen duurt voordat ik het van de buren krijg laat ik het vaak bij mijn ouders bezorgen.
Ik krijg altijd een briefje in de bus waar het pakketje bezorgd is...en dan ga ik het zelf halen. Vind niet dat mijn buren het mij moeten komen brengen!
Idd ik zou het dan ook zelf ophalen. Niet eens gedacht om het te laten brengen eigenlijk aangezien als ik het briefje heb met waar hij is ik hem toch gauw wil halen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het ook een beetje raar als je gaat zitten wachten tot je buren het pakketje komen brengen. Het is toch jouw bestelling?
Mijn buren komen het wel vaak brengen, maar die staan al op de stoep voordat ik heb gezien dat de post is geweest met een pakketje. Anders ga ik het gewoon zelf halen hoor. Eén bezorger zet het trouwens zelf altijd achter in ons tuinhuisje en doet een briefje in de bus dat ze het daar heeft neergezet. Ideaal!
Mijn buren komen het wel vaak brengen, maar die staan al op de stoep voordat ik heb gezien dat de post is geweest met een pakketje. Anders ga ik het gewoon zelf halen hoor. Eén bezorger zet het trouwens zelf altijd achter in ons tuinhuisje en doet een briefje in de bus dat ze het daar heeft neergezet. Ideaal!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Fayebella schreef:Jaya schreef:Ik hang altijd een briefje op de deur met de vraag of ze het bij de buren af willen geven als ik niet thuis ben. Het is nog nooit voorgekomen dat dat niet is gebeurd, of het moet zijn dat de buren ook niet thuis zijn natuurlijk. Is een kleine moeite voor zo'n pakketbezorger hoor.
Ja en ik denk dat de postbezorgder ook nog blijer is ook, dan hoeft hij de volgende dag niet weer terug met zijn pakket.
Heeft hij het trouwens nog achter gelaten bij de buren?
Ja precies. Of het scheelt ze een ritje langs het postkantoor.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» vraag over wehkamp bezorgen (1 artikel al op voorraad 1 niet
» Pakketje
» Bezorgen ze morgen nog post?
» Pakketen bezorgen op Zaterdag?
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
» Pakketje
» Bezorgen ze morgen nog post?
» Pakketen bezorgen op Zaterdag?
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
Pagina 1 van 1