Aangetekend pakketje
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aangetekend pakketje
Als iets aangetekend komt, moet ik dan zelf tekenen of kunnen mijn ouders dat ook doen?
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Aangetekend pakketje
Meestal kan die gene die de deur open doet ook tekenen, ik heb meerdere keren voor verschillende mensen getekend.
Gast- Gast
Als het bij je aan de deur is, kan iedereen tekenen. Moet je het ergens ophalen, dan moet je zelf tekenen of iemand machtigen.
Beertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-05-11
Behalve als het iets is waar je je voor moet legitimeren (bankpas bijvoorbeeld), die mag je alleen zelf tekenen en in ontvangst nemen.
Gast- Gast
Dat wat Alex zegt inderdaad en als je bijv een telefoon ofzo hebt besteld met abonnement,dan moet je ook zelf tekenen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Dat wat Alex zegt inderdaad en als je bijv een telefoon ofzo hebt besteld met abonnement,dan moet je ook zelf tekenen.
Vorige week heb ik voor het aangetekende pakketje, met nieuwe telefoon+abbo van mijn vriend getekend. Maar kan me voorstellen dat dit eigenlijk niet mag. Bezorger zal wel geen zin gehad hebben om er voor terug te komen ofzo.. + ik heb wel een bekend gezicht bij hem.. aangezien hij ook bijna al mijn pakketten van de h&m etc komt brengen haha
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Aangetekend terugsturen?
» Pakketje
» Pakketje naar Thailand
» Pakketje en wonen in flat
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
» Pakketje
» Pakketje naar Thailand
» Pakketje en wonen in flat
» Pakketje versturen. (Marktplaats)
Pagina 1 van 1