Kosten plaatsen nieuwe CV-ketel
+2
banjer49
Sarah1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kosten plaatsen nieuwe CV-ketel
Ik heb al eens eerder dit topic geplaatst maar toen kwamen er niet echt duidelijke antwoorden. Ik ben benieuwd hoeveel jullie hebben betaald voor het plaatsen van een nieuwe CV-ketel. Het gaat puur alleen om het plaatsen en alle aansluitingen e.d. zitten er al.
Ik heb namelijk een CV-ketel op het oog die ik via internet kan bestellen (wel via een winkel die hier in de stad zit) en die kost maar €900 Helaas is mijn budget nu maar €1250 dus ik ben benieuwd of het hiermee kan lukken. Het is een Bosch-ketel, die heb ik nu ook hangen en gaat al 21 jaar mee, goed ding dus!
Namen van goede & goedkope bedrijven zijn ook welkom (ik woon in Noord-Holland)!
Ik heb namelijk een CV-ketel op het oog die ik via internet kan bestellen (wel via een winkel die hier in de stad zit) en die kost maar €900 Helaas is mijn budget nu maar €1250 dus ik ben benieuwd of het hiermee kan lukken. Het is een Bosch-ketel, die heb ik nu ook hangen en gaat al 21 jaar mee, goed ding dus!
Namen van goede & goedkope bedrijven zijn ook welkom (ik woon in Noord-Holland)!
Gast- Gast
Re: Kosten plaatsen nieuwe CV-ketel
Dit is niet het antwoord wat je graag wilt horen op jouw vraag, maar mijn vader raadde mij onlangs aan om een ketel te huren. Dit kan bij het energiebedrijf, maar hij had het over het onderhoudsbedrijf. Het schijnt 'niets' te kosten. Slechts een paar euro per maand extra bovenop het onderhoudscontract. Mocht je deze tenminste hebben. Als mijn ketel het begeeft, en dat zal heus ooit gebeuren, dan zal ik huren serieus overwegen.
Gast- Gast
wij moesten afgelopen zomer een nieuwe, en overal kwamen we uit tussen de 1500 en 2000. We moesten ook nog de hele zolder verbouwen waar de ketel zit dus dan werd het wel erg duur. Wij hebben hem gehuurd nu via nuon. we betalen nu maar 30 per maand en als er iets is komen ze het gratis maken. Volgens nuon deden z'n 60% van de nederlanders dat al
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:wij moesten afgelopen zomer een nieuwe, en overal kwamen we uit tussen de 1500 en 2000. We moesten ook nog de hele zolder verbouwen waar de ketel zit dus dan werd het wel erg duur. Wij hebben hem gehuurd nu via nuon. we betalen nu maar 30 per maand en als er iets is komen ze het gratis maken. Volgens nuon deden z'n 60% van de nederlanders dat al
+1 wij huren ook ideaal, als er wat mee is komen ze inderdaad hem gratis maken
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Hier was het 1850 euro gewoon via nuon. Met een remeha calenta inc expansievat nieuwe pijp op het dak en leidingen ed. en een uitgebreide nieuwe thermostaat
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb al een onderhoudscontract via de VvE, dus die heb ik niet meer nodig. Daarbij lijkt het mij absoluut niet verstandig om met een koophuis een ketel te huren, stel dat ik het over 1 a 2 jaar wil verkopen, dan heb je een huis zonder ketel te koop. Niet echt goed voor de prijs.. Ook heb ik een VR-ketel nodig ivm de afvoerpijpen hier in de flat, bij Nuon zie ik alleen HR-ketels.
Gast- Gast
Maar dat heeft niets met jouw koopwoning te maken. Je kunt gewoon een ketel huren en de kopers kunnen dit contract overnemen. In principe doe je niets verkeerd en benadeel je de verkoop niet.
Gast- Gast
Ja maar als je iedere maand €25 betaald, maanden lang.. Huur 5 jaar zo'n ketel en voor dat geld had je ook een nieuwe kunnen kopen Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat niet willen hoor! Het is voor mij iig geen punt om te twijfelen, ik ga er sowieso één kopen en niet huren.
Gast- Gast
Dat is prima, dat is ook geheel jouw keuze. Maar het kost geen 25 euro per maand Maar voor jou spelen er andere omstandigheden. En wellicht dat het daarom handiger is om wel een eigen ketel te kopen.
Gast- Gast
Je kan ook nog leasen, dan betaal je maandelijks bedrag maar is hij na de afgesproken termijn wel eigendom.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Die van ons koste vorig jaar november inclusief plaatsen 1600 euro. Het is wel een HR-ketel dus weet niet of je wel wat aan deze informatie hebt
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
wij hebben ook een koophuis. En als wij verkopen gaan en de nieuwe mensen willen het contract niet overnemen haalt nuon hem eruit en hoef je natuurlijk niet meer te betalen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Sarah1985 schreef:wij hebben ook een koophuis. En als wij verkopen gaan en de nieuwe mensen willen het contract niet overnemen haalt nuon hem eruit en hoef je natuurlijk niet meer te betalen.
Dat snap ik, maar dan staan de kopers wel voor een grote kostenpost wat een reden kan zijn om het huis niet te kopen en dat wil ik niet riskeren, er staan al zoveel appartementen te koop hier in de stad helaas.
Gast- Gast
Wij hebben 3 jaar terug een nieuwe ketel laten plaatsen, één met extra veel vermogen omdat we destijds plannen hadden om bijv. een whirlpool of een douche met jetstralen te gaan plaatsen.
We hebben er ook een Chronotherm zelf modulerende thermostaat bij. De ketel + installatie + thermostaat heeft ons EUR 1800,-- gekost. Vind dit best meevallen eigenlijk.
Als je huurt ben je veeeeeel meer geld kwijt, dus daarom hebben wij de ketel gewoon gekocht.
We hebben er ook een Chronotherm zelf modulerende thermostaat bij. De ketel + installatie + thermostaat heeft ons EUR 1800,-- gekost. Vind dit best meevallen eigenlijk.
Als je huurt ben je veeeeeel meer geld kwijt, dus daarom hebben wij de ketel gewoon gekocht.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Amazzonia schreef:Sarah1985 schreef:wij hebben ook een koophuis. En als wij verkopen gaan en de nieuwe mensen willen het contract niet overnemen haalt nuon hem eruit en hoef je natuurlijk niet meer te betalen.
Dat snap ik, maar dan staan de kopers wel voor een grote kostenpost wat een reden kan zijn om het huis niet te kopen en dat wil ik niet riskeren, er staan al zoveel appartementen te koop hier in de stad helaas.
Ik ben het daar wel mee eens, ik zou er als koper niet blij mee zijn dat er geen ketel in zit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Mijn heeft het zelf gedaan, we hebben wat aansluitingen moeten verandren en daar pruttel voor halen, dat kostte ons 50 euro ofzo, maar voor de echt niks! De ketel kochten we via een collega van hem, haar man werkt bij de R. konden hem mooi met vette korting kopen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn de kosten voor het laten plaatsen van een CV-ketel?
» Kosten dubbel glas plaatsen
» Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?
» Kosten nieuwe badkamer en keuken
» Cv ketel huren
» Kosten dubbel glas plaatsen
» Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?
» Kosten nieuwe badkamer en keuken
» Cv ketel huren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: