CV-ketel controle
Pagina 1 van 1
CV-ketel controle
Vandaag zou tussen 10 en 12 de CV gecontroleerd worden. Nou prima, wij om half 10 de wekker gezet. Ligt er nu ineens een briefje in de bus dat de monteur er al om half 9 (!!!) was... Ligt het aan mij of is dat suf? Ze geven toch niet voor niets een indicatie van tussen 10 en 12?
Balen, nu weer een nieuwe afspraak maken waar vriend vermoedelijk voor thuis zal moeten blijven :S
Balen, nu weer een nieuwe afspraak maken waar vriend vermoedelijk voor thuis zal moeten blijven :S
Gast- Gast
Re: CV-ketel controle
Dat is heel suf, zo heeft het toch geen zin om een indicatie te geven van hoelaat ze er zijn? 5 minuten te vroeg is niet zo erg, maar het lijkt mij erg raar om te verwachten dat je om half 9 al wakker bent als ze pas om 10 uur op zijn vroegst zullen komen.
Balen dus, misschien kun je een klacht indienen bij dat bedrijf?
Balen dus, misschien kun je een klacht indienen bij dat bedrijf?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Re: CV-ketel controle
ik heb een nieuwe afspraak met ze gemaakt voor volgende week. En aangegeven dat ik een half uurtje voor 10uur of na 12 uur nog wel OK vind, maar dat anderhalf uur wel heel bizar is. Waren ze met me eens. Dus nu voor volgende week een tijdsindicatie van 8 tot 12, maar dan is mijn vriend thuis
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» ervaringen cv ketel huren
» Spanning voor controle
» Cv ketel huren
» CV-ketel geeft problemen...
» CV-ketel afgekeurd, wie aansprakelijk?
» Spanning voor controle
» Cv ketel huren
» CV-ketel geeft problemen...
» CV-ketel afgekeurd, wie aansprakelijk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: