Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kosten nieuwe badkamer en keuken

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Live Laugh Love za 12 feb 2011 - 1:18

We zijn ons een beetje aan het orienteren op een huisje. We hebben een leuk huisje gezien, tegen een redelijke prijs.
Maar de keuken en badkamer zijn niet onze smaak en moeten vervangen worden.
Hoeveel heb jij betaald voor een nieuwe keuken en badkamer.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Winegum za 12 feb 2011 - 2:18

Tsja, de kosten kunnen oplopen van 1000 euro tot tiig duizenden euro's..
Wat wil je hebben, kun je het zelf plaatsen (of familie of vrienden), moeten er ook leidingen verlegd worden, wil je het in een duurdere speciaalwinkel kopen, of is de bouwmarkt ook goed? Etc.

Keuken hebben wij zelf niet gedaan, die erin zat is voorlopig nog meer dan prima, maar onze badkamer hebben we wel laten doen. Door mijn vader. Hij is hier een paar dagen aan het klussen geweest, waar we verder niks voor hebben hoeven te betalen. Alleen eten, drinken en een slaapplaats. Dat scheelde erg veel! Er hoefde gelukkig geen leidingen verlegd te worden oid. Hij heeft de oude badkamer eruit gesloopt, de hele badkamer opnieuw betegeld, nieuwe wastafel + kast + spiegel opgehangen, de douche geinstalleerd en een glazen wand bevestigd. We hebben een groot deel van mijn ouders gekregen, maar officieel zijn we voor alles tussen de 3 en de 4000 euro kwijt geweest. We hebben nergens op bezuinigd. Hadden erg dure tegels uit een speciaal zaak, maar wel weer een praxis badkamermeubel etc.

Foto's heb ik al vaker geplaatst, dus daar begin ik nu even niet aan :P

Ik zou gewoon eens rond gaan kijken naar wat je mooi vindt. De prijzen varieren echt behoorlijk, dus het is wel goed om je eens te oriënteren.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Shisha za 12 feb 2011 - 5:22

Wij zijn nu bezig met de verbouwing van ons huis. Ook een nieuwe keuken en badkamer.
Hoe duur alles is ligt er heel erg aan wat je wilt en wat je zelf kan.
Wij hebben een ikea keuken en plaatsen deze zelf. Deze is nu bijna klaar. De elektricien is net van de week klaar dus nu kunnen we alles dicht gaan maken.
De keuken koste ons ongeveer 4000,- euro.

Kosten nieuwe badkamer en keuken 1211348159_5_RZoj
Kosten nieuwe badkamer en keuken 1211346963_5_y7p8

De badkamer zijn we nog mee bezig. We hebben een kennis met een eigen bedrijfje dus deze doet het voor een vriendenprijs. Alles komt er nieuw in en we hebben een paar leidingen laten verleggen.
Qua materialen zijn we rond de 2000,- euro kwijt. De installatiekosten zullen ook rond de 2000,- euro komen.

Op dit moment is het douche gedeelte bijna klaar.

Kosten nieuwe badkamer en keuken 1230436764_5_Rayj
Kosten nieuwe badkamer en keuken 1230437193_5_9_k8
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Zininzon za 12 feb 2011 - 7:06

+- 10.000,-

Foto's staan in mijn klustopic Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 10:32

Zo geen foto's maar toch,,

Wij hebben 2 jaar geleden en nieuwbouw huis gekocht en daar naar onze smaak een keuken en een badkamer in laten zetten.

Keuken was 9500,- (hoekkeuken met inbouwaparatuur)
Badkamer was 8300,- (bad,dubbele wastafel,wc,vloerverwarming,douche tussen 2 gemetselde muren ipv een cabine)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:03

Keuken hebben we (nog) niet laten doen. Badkamer wel: 3500 euro alles laten doen. We hebben dure 60x60 vloertegels, dure 30x30 wandtegels (tot aan plafond), inloopdouche met regendouche, badkamermeubel en de installatie, ook leidingen infrezen, spotjes laten maken, plafond laten stucen, verwarmingsleiding weg gewerkt e.d. Ik vind het een mooie prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Plien84 zo 13 feb 2011 - 3:09

Puuc schreef:Keuken hebben we (nog) niet laten doen. Badkamer wel: 3500 euro alles laten doen. We hebben dure 60x60 vloertegels, dure 30x30 wandtegels (tot aan plafond), inloopdouche met regendouche, badkamermeubel en de installatie, ook leidingen infrezen, spotjes laten maken, plafond laten stucen, verwarmingsleiding weg gewerkt e.d. Ik vind het een mooie prijs!

Zo wat goedkoop! en door een bedrijf allemaal laten doen of zelf geklust?

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:48

Plien84 schreef:
Puuc schreef:Keuken hebben we (nog) niet laten doen. Badkamer wel: 3500 euro alles laten doen. We hebben dure 60x60 vloertegels, dure 30x30 wandtegels (tot aan plafond), inloopdouche met regendouche, badkamermeubel en de installatie, ook leidingen infrezen, spotjes laten maken, plafond laten stucen, verwarmingsleiding weg gewerkt e.d. Ik vind het een mooie prijs!

Zo wat goedkoop! en door een bedrijf allemaal laten doen of zelf geklust?

Door een bedrijf uit Voorburg! We waren ook heel verbaasd, viel weinig te onderhandelen haha. Daarnaast hebben ze ook het hele toilet opnieuw gedaan, plafonds in de woon- en eetkamer met balken iets verlaagd en gestuct, electra verlegd, wastafel uit een slaapkamer gehaald, ombouwen voor verwarmingsbuizen gemaakt enz... Waren net geen 8000 euro kwijt incl btw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kosten nieuwe badkamer en keuken Empty Re: Kosten nieuwe badkamer en keuken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum