Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

+4
snowflakes
Highway
Rush
Dennenappel
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Dennenappel vr 13 jan 2012 - 5:06

Velen van jullie hebben de keuken of badkamer verbouwd, een nieuwe laten plaatsen e.d.
Ik ben benieuwd wat jullie hebben gedaan/laten doen en hoeveel jullie hieraan kwijt waren.

Zelf heb ik namelijk geen zicht op de prijs. Op dit moment wonen wij in een huurhuis en bevalt het prima. Ik heb graag een indicatie van de kosten, voor tegen de tijd dat we een huis gaan kopen. Dan weet ik hoeveel ik alvast kan gaan sparen ervoor, of mee kan nemen in het budget.

Foto's zijn ook zeer welkom smile

Bedankt alvast!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 5:39

8000 euro. Kleine badkamer, riante keuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Rush vr 13 jan 2012 - 5:40

Ik lees ook mee, wij gaan ook verbouwen in de zomer!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Highway vr 13 jan 2012 - 5:41

Onze keuken kost 10500 incl plaatsen, de badkamer 5000 incl plaatsen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  snowflakes vr 13 jan 2012 - 5:52

De badkamer van mijn vriend kostte 6500 euro inclusief plaatsen. 3000 materiaal, 3500 plaatsen smile
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 6:06

Wij zitten voor de keuken op 12.500 en voor de badkamer zitten we op ca 6500 euro incl materiaal en plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Ellebel vr 13 jan 2012 - 6:21

Je maakt het zo duur als je zelf wilt. Ik denk dat je voor 5000 euro al een keuken kunt hebben en voor 3000 een badkamer.

Zelf heb ik onlangs een keuken gekocht van 22.000 en een badkamer van 8500 (en dat is dan excl de wastafel, toiletten en kranen). Een deel van deze kosten heb ik wel in de hypotheek opgenomen, echt niet helemaal gespaard hoor Wink
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Sarah1985 vr 13 jan 2012 - 6:31

badkamer meende 2000 /2500 euro. Zelf alles gedaan. We hebben de badkamer verplaatst naar een andere kamer dus alle leidingen moesten verlegt worden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:15

Onze keuken kostte 13.000 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Shisha vr 13 jan 2012 - 23:07

Voor de keuken waren we zo'n 6000 euro kwijt inc apparatuur en tegels. Deze hebben we zelf geplaatst.
Voor de badkamer waren we zo'n 5000 euro kwijt. Deze hebben we deels laten doen en deels zelf gedaan. Materialen waren zo'n 2500 euro en 2500 euro voor het plaatsen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Pandora vr 13 jan 2012 - 23:08

De keuken is alweer een aantal jaar geleden maar kostte toen iets van EUR 5000,-- Een vriendenprijsje aangezien mijn neef destijds bij die keukenzaak werkte. Mijn vader heeft de keuken geinstalleerd en hij heeft het materiaal voor het plaatsen (leidingen, bevestigingsmateriaal en elektra) betaald.

De badkamer hebben we twee jaar geleden verbouwd en dit kwam uit op een totaalbedrag van zo'n EUR 6000,-- Ook weer alles zelf gedaan (behalve het tegelen) maar wel gebruik gemaakt van luxe/dure materialen dus vandaar dat het alsnog een best hoog bedrag geworden is voor een "doe het zelf badkamer".
Dit bedrag is trouwens ook incl. het plaatsen van twee grote velux dakramen (door een bouwbedrijf) en het verhogen van het plafond.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken en/of badkamer kosten? Empty Re: Nieuwe keuken en/of badkamer kosten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum