DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Klaar! M'n powerpoint is klaar en ik heb hem al naar m'n studiegroepje door gemaild. Ik zou blij zijn als deze cursus is afgelopen!
Gast- Gast
Jordana schreef:Succes liv...
Ja TD ga je dan mee hahahahahaa.... Ik droom hier nog wel even verder hahahaha...
Om er nog een schitterende opmerking tegen aan te gooien...
Je kan beter twee kinderen dan 3 grote honden... Een mevrouw achter ons in het restaurant..
Mocht het kunnen ga ik mee
je kan beter twee kinderen dan 2 grote honden wat?
Gast- Gast
Het was geweldig !!!! Ik heb me zo geamuseerd. Om half 9 kon ik al amper recht op mijn benen staan. En toch stevig door drinken hahaha.
Het was kei gezellig en leuk !!!
Het was kei gezellig en leuk !!!
Gast- Gast
Ik had niet veel nodig om op mijn kop te staan ! Jezus hij hakte er te snel in !
Hahaha nieuws over chocomel.... laat ik het zo zeggen. Ik heb een geweldige nacht gehad en een mooi begin van de ochtend
Ik ben niet voor niks fris en fruitig ! Maar dat ga ik niet op facebook zetten
Hahaha nieuws over chocomel.... laat ik het zo zeggen. Ik heb een geweldige nacht gehad en een mooi begin van de ochtend
Ik ben niet voor niks fris en fruitig ! Maar dat ga ik niet op facebook zetten
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:jaaa zieeeeeeeeeee ik wist het!!!
Mooie afsluiter van je feestje
Gast- Gast
Hoi
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hoi TD. Hoe gaat het? En hoe gaat het met je vriend?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Hoi TD. Hoe gaat het? En hoe gaat het met je vriend?
Heej het gaat al een stuk beter met mij. Heb gevoel weer energie te hebben. Met vriend gaat het met stapjes. Hij heeft nu weer een normaal slaapritme en dat was ook een van zijn doelen DUs hopelijk houdt hij dat zo
En met jou?
Gast- Gast
beetje late reactie maar nee, ik lig in smk!!silly-one schreef:Kom ik je halen als ik van de derma af kom ( ligt toch in het r.adbout?)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat het beter gaat! En wat goed dat je vriend een doel heeft gehaald! Ik hoop echt voor jullie dat het steeds beter blijft gaan!Theedoosje schreef:Lotus schreef:Hoi TD. Hoe gaat het? En hoe gaat het met je vriend?
Heej het gaat al een stuk beter met mij. Heb gevoel weer energie te hebben. Met vriend gaat het met stapjes. Hij heeft nu weer een normaal slaapritme en dat was ook een van zijn doelen DUs hopelijk houdt hij dat zo
En met jou?
Hoe het met mij gaat. Hmm, niet zo geweldig, geloof ik. Ik word gek van onbetrouwbare weegschalen en een lichaam dat tegenstrijdige signalen afgeeft en gedachten die recht tegenover elkaar staan en gevoelens die ik liever niet heb. Ik ben bang voor het uur eerder donker. Ik ben moe. Het sporten ging niet lekker vandaag. Het is nogal een chaos in mijn hoofd. Maar ik probeer er het beste van te maken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Eigen schuld Stuit
pfffff normaal krijg ik dit niet. Dit is de eerste keer. En dan ben ik ondertussen aan het poetsen wat niet opschiet, en ik moet zo nog gaan zingen.... bleeehhhh
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: