DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Lotus> aah balen dat het niet wilde vandaag en van die chaos in je hoofd. Die weegschaal is ook frustrerend als je op verschillende plekken moet wegen. EN waarom ben je bang voor eerder donker? En welke gevoelens heb je liever niet?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Eigen schuld Stuit
pfffff normaal krijg ik dit niet. Dit is de eerste keer. En dan ben ik ondertussen aan het poetsen wat niet opschiet, en ik moet zo nog gaan zingen.... bleeehhhh
haha ach komt goed En oh fijn zingen haha. Heb je ook hoofdpijn of niet?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Eigen schuld Stuit
pfffff normaal krijg ik dit niet. Dit is de eerste keer. En dan ben ik ondertussen aan het poetsen wat niet opschiet, en ik moet zo nog gaan zingen.... bleeehhhh
haha ach komt goed En oh fijn zingen haha. Heb je ook hoofdpijn of niet?
Ja ENORM !!!!!
Gast- Gast
Het roept bij mij heel veel spanning en nare depressieve gevoelens op als het vroeg donker is. Als de wintertijd ingaat, is dat altijd een klap voor mij. Maar goed, misschien valt het deze keer mee.Theedoosje schreef:Lotus> aah balen dat het niet wilde vandaag en van die chaos in je hoofd. Die weegschaal is ook frustrerend als je op verschillende plekken moet wegen. EN waarom ben je bang voor eerder donker? En welke gevoelens heb je liever niet?
De gevoelens die ik liever niet heb: somberheid, spanning, verwarring, eenzaamheid, verdriet, frustratie, walging, angst. Zoiets. En dat voel ik nu allemaal wel. Het is nog wel uit te houden, maar fijn is anders.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus> vervelend die gedachtes KOn je ze maar ombuigen naar positiever Weet je al of je hulp krijgt en wat voor hulp? Of krijg je daar van de week uitslag van?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Hoe kan je dan zingen Stuit ? Ik wens je sterkte!
Geen idee dat zie ik dadelijk wel whaahha
Gast- Gast
Ik was de afgelopen week op vakantie. Heb inmiddels veel bijgelezen, maar kan iemand me even bijpraten?
Niet alles blijft staan namelijk als je een week niet kijkt. Ik zag dat Storm is vertrokken en in dat topic las ik dat er meer mensen weg zijn gegaan, nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wie dat zijn geweest...
En verder nog spannende ontwikkelingen hier?
Sjaan inmiddels geopereerd?
Niet alles blijft staan namelijk als je een week niet kijkt. Ik zag dat Storm is vertrokken en in dat topic las ik dat er meer mensen weg zijn gegaan, nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wie dat zijn geweest...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Hoe kan je dan zingen Stuit ? Ik wens je sterkte!
Hoe laat moet je?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Hoe kan je dan zingen Stuit ? Ik wens je sterkte!
Hoe laat moet je?
Half 3 daar zijn en om 3 begint het. En ik zie er nog uit als koep warhoofd
Gast- Gast
Ik moet morgen verder met de vragenlijst en als het goed is heb ik donderdag adviesgesprek en komen ze dan met een voorstel voor behandeling. Ben benieuwd. Vind het spannend allemaal.Theedoosje schreef:Lotus> vervelend die gedachtes KOn je ze maar ombuigen naar positiever Weet je al of je hulp krijgt en wat voor hulp? Of krijg je daar van de week uitslag van?
Lotus- Ratel
Alex is ook weg. Sjaantje heeft een topic bij persoonlijk. Ze is idd geopereerd. En verder weet ik het zo snel niet.Zininzon schreef:Ik was de afgelopen week op vakantie. Heb inmiddels veel bijgelezen, maar kan iemand me even bijpraten?
Heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
Lotus- Ratel
Oow ja dat was het. En natuurlijk moet het serieus genomen worden, je hebt toch problemen met eten? Dus ook jij verdiend daar hulp voor.
Gast- Gast
Het is echt een grote warboel in mijn hoofd.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Alex is ook weg. Sjaantje heeft een topic bij persoonlijk. Ze is idd geopereerd. En verder weet ik het zo snel niet.Zininzon schreef:Ik was de afgelopen week op vakantie. Heb inmiddels veel bijgelezen, maar kan iemand me even bijpraten?
Heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
Dank je Lotus!
Jammer dat Alex weg is.. Sjaantjes topic heb ik inmiddels gevonden.
Ik ben een week naar Rome geweest! Was steeds zo'n 22 graden, heerlijk! Elke avond buiten gegeten. Veel gelopen en gezien
Op naar de volgende vakantie (nog niets in de planning )
Zininzon- Ratel
Wat is jullie idee hierover:
Een klasgenootje heeft me heel erg geholpen met mn scriptie die ik in het Engels heb gedaan. Ik stuur steeds wat op naar haar en zij kijkt vervolgens na of het Engels klopt(ze is vrijwel native in Engels). Nu dacht ik om een cadeaubon van de h&m te geven van 20 euro en dan nog een bon van de Etos van 10 euro en dan nog een bedank kaartje erbij.Wat vinden jullie, is dit te weinig?
Een klasgenootje heeft me heel erg geholpen met mn scriptie die ik in het Engels heb gedaan. Ik stuur steeds wat op naar haar en zij kijkt vervolgens na of het Engels klopt(ze is vrijwel native in Engels). Nu dacht ik om een cadeaubon van de h&m te geven van 20 euro en dan nog een bon van de Etos van 10 euro en dan nog een bedank kaartje erbij.Wat vinden jullie, is dit te weinig?
Gast- Gast
Rome is geweldig! Klinkt als een heerlijke vakantie!
Lotus- Ratel
@ Yasmin: hebben jullie hier van tevoren geen afspraken over gemaakt? Hoeveel tijd heeft het haar gekost?
Ik zou persoonlijk niet 2 bonnen geven, maar 1 bon met een kleinigheidje. Een kaartje is inderdaad leuk, misschien in het Engels?
Ik zou persoonlijk niet 2 bonnen geven, maar 1 bon met een kleinigheidje. Een kaartje is inderdaad leuk, misschien in het Engels?
Zininzon- Ratel
Nee we hebben hier geen afspraken over gemaakt, omdat we ook heel veel samendoen qua opdrachten, we kunnen goed samenwerken Ze vindt Engels ook heel erg leuk en ik weet dat ze mijn scriptie nakijken ook niet erg vindt om te doen. Maar ik wil haar heel graag iets geven,omdat een scriptie nogal officieel is. Misschien is 1 bon idd wel beter!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Hoe kan je dan zingen Stuit ? Ik wens je sterkte!
Hoe laat moet je?
Half 3 daar zijn en om 3 begint het. En ik zie er nog uit als koep warhoofd
Nog even dus voor je moet beginnen. Als het niet gaat kan je dat ook aangeven? Zijn ze daar makkelijk in?
Gast- Gast
Dankjewel!Theedoosje schreef:Lotus schreef:Het is echt een grote warboel in mijn hoofd.
Lotus- Ratel
Hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heej erin
Jasmin> Als ze niet vooraf heeft aangegeven dat ze het voor een bepaald bedrag of zo wil doen vind ik een bon wel netjes en lief van je. Heb overigens geen idee wat 'normaal' is is zo'n geval.
Jasmin> Als ze niet vooraf heeft aangegeven dat ze het voor een bepaald bedrag of zo wil doen vind ik een bon wel netjes en lief van je. Heb overigens geen idee wat 'normaal' is is zo'n geval.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: