DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Een eierbal
Stuit, ik heb je pm gezien, maar moet nu eerst eten.
In ieder geval, het kapsel staat je geweldig goed, wat ben je een beauty! En ik zou voor jurkje 2 kiezen!
Stuit, ik heb je pm gezien, maar moet nu eerst eten.
In ieder geval, het kapsel staat je geweldig goed, wat ben je een beauty! En ik zou voor jurkje 2 kiezen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik ga dus echt eten.
Fijne avond nog dames
En Stuiterbal, maak er een hele fijne avond van, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Fijne avond nog dames
En Stuiterbal, maak er een hele fijne avond van, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Snoes- Lady Post-a-lot
Heb ik niet gekocht hoor!
Maar wel stom, ik de hele middag balen dat ik er vanochtend niet aan gedacht had (zowel vriend als ik waren al naar de supermarkt geweest), hebben we gewoon nog!
Maar wel stom, ik de hele middag balen dat ik er vanochtend niet aan gedacht had (zowel vriend als ik waren al naar de supermarkt geweest), hebben we gewoon nog!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Blegh! Ik moet nog douchen, aankleden en naar de winkel. Maar ik heb geen zin....
Gast- Gast
Theedoosje schreef:blij dat ik dat vanmorgen gedaan had Mau
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui vandaag....
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:blij dat ik dat vanmorgen gedaan had Mau
Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooo lui vandaag....
Herken het gevoel hahah Alleen vandaag niet, doe expres niet veel omdat ik het anders vanavond niet trek.
Gast- Gast
Ik ben weer fris en fruitig. Straks maar eens richting de winkel. En dan om 19.00u koppie koffie onder het genot van Kassa!
Gast- Gast
Ah, dan heb je nog even de tijd. Ik heb gewoon geen zin. Wat een rotdag, want ik heb net niets gedaan.
Gast- Gast
Een keer niets doen, mag toch Maura?
Ik ben er overigens weer eventjes. We zijn aan het wachten tot het donker wordt, gaan we een avondwandeling maken naar mijn schoonouders en daarna een badje nemen
Ik ben er overigens weer eventjes. We zijn aan het wachten tot het donker wordt, gaan we een avondwandeling maken naar mijn schoonouders en daarna een badje nemen
Snoes- Lady Post-a-lot
Een keer niets doen is inderdaad niet zo erg, maar heb eigenlijk het gevoel dat ik nooit iets nuttigs doe sinds ik werkloos ben. Deuren en kozijnen moeten nog geverfd worden, twee wanden moeten er nog gesausd worden in de slaapkamer en stofzuigen mag ook wel een keer weer. Net gedaan, maar ik heb echt een hekel aan stofzuigen. Ik heb genoeg te doen, maar continu geen zin.
Gast- Gast
Ben je al lang werkloos Maura? Lijkt precies zo kort geleden dat je zei dat je niet mocht blijven.
Nog niets anders gevonden of geen andere baan op het oog?
En TD, zeker heerlijk! Ik kan niet wachten tot het wat donkerder wordt
Nog niets anders gevonden of geen andere baan op het oog?
En TD, zeker heerlijk! Ik kan niet wachten tot het wat donkerder wordt
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb ook een enorm zinloos dagje achter de rug. Heb alleen boodschappen gedaan en een brownie-cheesecake gebakken. Voor de rest alleen maar gehangen en dingen uitgesteld.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ach moet kunnen toch Nobuc
En Mauals je nou elke dag een tijd zegt bv de ochtend dat je dingen gedaan moet hebben?
En Mauals je nou elke dag een tijd zegt bv de ochtend dat je dingen gedaan moet hebben?
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: