DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
hey TD'tje!! Hoest met jou?Theedoosje schreef:Maple schreef:Goeeeeedemorgen!!!! Ook vanaf Ameland
heej Mappie!
Gast- Gast
Suus.. Hier is/was het super.. Vrijdagmiddag aangekomen.. Fietsen gehaald, naar hotel gefietst en spullen neer gezet en dan gegeten en daarna terug naar hotel.. Gister lang uitgeslapen en toen naar het strand. Daar was gelopen, gebabbeld, gezeten.. En daarna terug naar hotel voor filmavondje met wijn.. En nu uitgecheckt en zitten in een restaurant wat te babbelen en te drinken.. En dan weer terug naar de boot :-(
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt als een heerlijk weekendje, Jordana! Jammer dat het dan zo snel voorbij gaat, he? Nog maar even heerlijk genieten van de laatste uurtjes daar dan!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Geniet dan nog maar van de laatste uurtjes, want voor je het weet, ben je weer thuis.
Gast- Gast
Maple schreef:hey TD'tje!! Hoest met jou?Theedoosje schreef:Maple schreef:Goeeeeedemorgen!!!! Ook vanaf Ameland
heej Mappie!
ja wel weer goed. Heb het idee weer veel energie te hebben na een week ziek/last van keel en erg verkouden te zijn (geweest) en dus geen energie had
Gast- Gast
Ja het gaat zo hard... Maple en ik gaan zeker nog een keer terug... Schaapjes wandelen hier lekker rond, alles op de fiets te doen.. En nu wat lichte regen maar ooww wat is het heerlijk....
Ik wil nog niet huis... :-(
Ik wil nog niet huis... :-(
Jordana- Ratel
Hebben jullie ook fijin met elkaar kunnen kletsen Map en Jor? De tijd vliegt zo om he als je het leuk hebt.
Gast- Gast
Ja td wij hebben echt lekker kunnen babbelen.. Ze is echt zo een lieverd (L)
Jordana- Ratel
Ja dat hebben we inderdaad, was echt heerlijk, heerlijk uitgewaaid en veel gekletst. Jammer dat het zo snel alweer voorbij is, maar we gaan zeker nog een keertje terug!Theedoosje schreef:Hebben jullie ook fijin met elkaar kunnen kletsen Map en Jor? De tijd vliegt zo om he als je het leuk hebt.
Gast- Gast
hhaha:P
Fijn dat jullie goed hebben kunnen praten, waren jullie denk ik beide wel even aan toe
Leuk dat jullie nog een keer terug gaan.
Fijn dat jullie goed hebben kunnen praten, waren jullie denk ik beide wel even aan toe
Gast- Gast
Ahh jij ook!! Maar dat zei ik je net alJordana schreef:Ja td wij hebben echt lekker kunnen babbelen.. Ze is echt zo een lieverd (L)
Gast- Gast
Volgende keer gewoon een week gaan
Suus- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:hhaha:P
Ja dat zeker. Hier waren we helaas beide aan toe en daarom balen we dat we terug gaan. Maja snel weer kijke voor nog een keer terug te gaan maar dan langer :-D
Jordana- Ratel
Haha, dat zeiden we ook al tegen elkaar iddSuus schreef:Volgende keer gewoon een week gaan
Gast- Gast
Jordana schreef:Theedoosje schreef:hhaha:P
Ja dat zeker. Hier waren we helaas beide aan toe en daarom balen we dat we terug gaan. Maja snel weer kijke voor nog een keer terug te gaan maar dan langer :-D
Ja snap dat het balen is. Maar super leuk dat jullie nog eens gaan
Gast- Gast
Oowww maar als er dan ook meer meewillen mag dat ook hoor :-D
Jordana- Ratel
Een forumuitje naar Ameland, leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
Goed idee toch :-D Dan wel een huisje hahahahaha... Maar echt ik vind het een leuk en mooi eiland..
Jordana- Ratel
Ja, Ameland is erg leuk Lekker fietsen, wandelen over het strand, warme choco drinken bij een strandtent... Krijg er al helemaal zin in
Suus- Lady Post-a-lot
Succes liv...
Ja TD ga je dan mee hahahahahaa.... Ik droom hier nog wel even verder hahahaha...
Om er nog een schitterende opmerking tegen aan te gooien...
Je kan beter twee kinderen dan 3 grote honden... Een mevrouw achter ons in het restaurant..
Ja TD ga je dan mee hahahahahaa.... Ik droom hier nog wel even verder hahahaha...
Om er nog een schitterende opmerking tegen aan te gooien...
Je kan beter twee kinderen dan 3 grote honden... Een mevrouw achter ons in het restaurant..
Jordana- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: