Speed daten
+10
ButterflyEffect
iloverocknroll1984
Bliss
mzcharlotte
aardbeitje
Lady4
Janelie
Shopelle
Blond
Prosecco
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Speed daten
ButterflyEffect schreef:Daar heb je wel een punt, maar ik weet van mezelf dat ik heel kieskeurig ben dus dat dat bij bijna iedereen op die avond het geval zal zijn..Prosecco schreef:ButterflyEffect schreef:Het lijkt mij heel leuk om een keer te proberen, maar het enige wat me er een beetje van weerhoudt is dat je van sommige mensen meteen al weet dat het gewoon 0,0 is en dan moet je nog een beetje geforceerd gaan praten..
Gelukkig is dat maar 5 minuten, die lul je toch wel vol?
Aan de andere kant, zou ik het er misschien wel voor overhebben als ik daardoor die-ene-hele-leuke jongen ontmoet
Ik ben ook kieskeurig (vriendinnen noemen het zelfs extreem kieskeurig), maar een praatje met iemand maken kan ik echt niet mee zitten. Dan kruis je diegene daarna toch gewoon niet aan?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Het lijkt nu net dat als je 25+ bent je heel oud bent en t raar is als je geen relatie hebt. Ik vind 25 echt nog heel jong, volgens mij is het meerendeel van de 25/26jarige nog vrijgezel.Jolie schreef:Ik zie het wel om me heen dat vriendinnen (25+) nog alleen zijn en inmiddels toch echt wel toe zijn aan een relatie.
Speeddaten lijkt me vreselijk. Wat ga je zeggen in die ene minuut, wat zit je haar leuk?
Gast- Gast
Janelie schreef:Haha, 5 min moet wel lukken toch? Ik vind het vaak ook leuk om gewoon met mannen te praten zonder dat ik ze aantrekkelijk vind of andere romantische/scharrelachtige gedachten erbij heb.
@ Sweety, speed-eten, dat klinkt wel leuk! Alleen zit je dan direct met drie 'concurrentes' aan tafel. Vaak is er wel één man de leukste al is het alleen maar om zijn uiterlijk en zou je dan geen concurrentie strijdje om zijn aandacht krijgen? Heb je het weleens gedaan?
Speed daten wat kost dat eigenlijk?Oke, ik kan er nu voor gaan google-en, ik weet het, te lui op deze laatste dag van het jaar.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik zal het in een boekje staan.. Weet alleen niet meer welke. Stel je gaat met vriendinnen dan zat je met hun aan tafel dacht ik zo.. Lijkt me wel grappig
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vera schreef:Het lijkt nu net dat als je 25+ bent je heel oud bent en t raar is als je geen relatie hebt. Ik vind 25 echt nog heel jong, volgens mij is het meerendeel van de 25/26jarige nog vrijgezel.Jolie schreef:Ik zie het wel om me heen dat vriendinnen (25+) nog alleen zijn en inmiddels toch echt wel toe zijn aan een relatie.
Speeddaten lijkt me vreselijk. Wat ga je zeggen in die ene minuut, wat zit je haar leuk?
Als ik sommige mensen om mijn heen mag geloven, dan ben ik toch best wel een beetje apart omdat ik op mijn 28e nog single ben..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me best een keer grappig om mee te maken. Gewoon puur voor de fun, want ik geloof niet dat je er echt iets zou vinden. Maar het is wel een leuk avondje uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat gevoel krijg ik (29) soms ook wel een beetje. Vraag me soms ook echt af of er iets mis met mij isLady4 schreef:Vera schreef:Het lijkt nu net dat als je 25+ bent je heel oud bent en t raar is als je geen relatie hebt. Ik vind 25 echt nog heel jong, volgens mij is het meerendeel van de 25/26jarige nog vrijgezel.Jolie schreef:Ik zie het wel om me heen dat vriendinnen (25+) nog alleen zijn en inmiddels toch echt wel toe zijn aan een relatie.
Als ik sommige mensen om mijn heen mag geloven, dan ben ik toch best wel een beetje apart omdat ik op mijn 28e nog single ben..
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
_Lacey_ schreef:Dat gevoel krijg ik (29) soms ook wel een beetje. Vraag me soms ook echt af of er iets mis met mij isLady4 schreef:Vera schreef:Het lijkt nu net dat als je 25+ bent je heel oud bent en t raar is als je geen relatie hebt. Ik vind 25 echt nog heel jong, volgens mij is het meerendeel van de 25/26jarige nog vrijgezel.Jolie schreef:Ik zie het wel om me heen dat vriendinnen (25+) nog alleen zijn en inmiddels toch echt wel toe zijn aan een relatie.
Ik denk niet dat mensen vinden dat er iets mis is met jou of dat je in een aparte situatie zit. Ik bedoelde mijn opmerking ook niet rot. Ik denk dat er veel vrouwen zijn die voor hun dertigste hopen een man tegen te komen met wie ze samen een toekomst kunnen delen. Voor je 25e is dat denk ik nog een ver van je bed show, maar daarna, na het afronden van je studie komt de eerste serieuze baan en misschien wel het kopen van een huis. Verschillende mensen in je omgeving zullen dan samen een huis kopen, minder uitgaan en langzaam aan een ander leven gaan leiden. Ik kan me voorstellen dat je dan op een zeker moment een meer pro-actieve houding aanneemt, door bijvoorbeeld te speeddaten, om ook iemand tegen te komen. Ik denk dat er ook maar heel weinig mensen zijn die liever alleen blijven dan dat ze samen met iemand een toekomst tegemoet gaan.
Er is heel veel onderzoek naar gedaan en mensen met een relatie zijn gelukkiger en gezonder dan mensen zonder. Een relatie geeft steun, liefde en intimiteit. Het is geen garantie voor een lang en gelukkig leven, maar het voegt wel wat toe. Ik snap dat je daar op een zeker moment heel erg naar gaat verlangen.
Ik ben overigens zelf ongeveer 8 maanden vrijgezel geweest toen ik 25/26 was, omdat mijn relatie net over was, vond ik het in eerste instantie prima zo, maar als ik nu nog steeds vrijgezel was geweest dan had ik er nu inmiddels wel van gebaald.
Ik denk dat het merendeel van de 25 en 26 jarigen een relatie heeft.
Gast- Gast
Jolie schreef:
Ik denk niet dat mensen vinden dat er iets mis is met jou of dat je in een aparte situatie zit. Ik bedoelde mijn opmerking ook niet rot. Ik denk dat er veel vrouwen zijn die voor hun dertigste hopen een man tegen te komen met wie ze samen een toekomst kunnen delen. Voor je 25e is dat denk ik nog een ver van je bed show, maar daarna, na het afronden van je studie komt de eerste serieuze baan en misschien wel het kopen van een huis. Verschillende mensen in je omgeving zullen dan samen een huis kopen, minder uitgaan en langzaam aan een ander leven gaan leiden. Ik kan me voorstellen dat je dan op een zeker moment een meer pro-actieve houding aanneemt, door bijvoorbeeld te speeddaten, om ook iemand tegen te komen. Ik denk dat er ook maar heel weinig mensen zijn die liever alleen blijven dan dat ze samen met iemand een toekomst tegemoet gaan.
Er is heel veel onderzoek naar gedaan en mensen met een relatie zijn gelukkiger en gezonder dan mensen zonder. Een relatie geeft steun, liefde en intimiteit. Het is geen garantie voor een lang en gelukkig leven, maar het voegt wel wat toe. Ik snap dat je daar op een zeker moment heel erg naar gaat verlangen.
Ik ben overigens zelf ongeveer 8 maanden vrijgezel geweest toen ik 25/26 was, omdat mijn relatie net over was, vond ik het in eerste instantie prima zo, maar als ik nu nog steeds vrijgezel was geweest dan had ik er nu inmiddels wel van gebaald.
Dit helpt niet echt hoor! Ik heb soms ook t idee dat men het raar vind dat ik geen relatie heb en dit soort teksten maken dat gevoel niet echt minder
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Jolie schreef:
Dit helpt niet echt hoor! Ik heb soms ook t idee dat men het raar vind dat ik geen relatie heb en dit soort teksten maken dat gevoel niet echt minder
Ik denk dat de kans erg klein is dat je nooit meer een relatie zult hebben en de rest van je leven alleen zal zijn. Als het niet fijn zou zijn en niets toe zou voegen, zouden er waarschijnlijk geen fenomenen als speeddaten zijn. Liefde, als in een relatie, is toch iets wat de meeste mensen graag hopen te vinden en te koesteren. Lijkt me nou niets nieuws, dat een relatie gelukkig maakt.
Ik vind het absoluut niet raar dat je geen relatie hebt, maar ik hoop voor jou wel dat je in de toekomst een fijne en liefdevolle relatie krijgt. Als een relatie geen geluk zou brengen, zou ik het je ook niet toe wensen.
Gast- Gast
Ik voelde me ook niet aangesproken door jouw reactie hoor Jolie.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook best wel vaak bang ben dat ik alleen overblijf. Terwijl ik dat aan de andere kant ook niet echt snap, omdat ik best een sociaal en toegankelijk persoon ben. Ik vind het alleen ontzettend eng en ben al vaak op een bepaald punt afgehaakt. Hierdoor heb ik een aantal leuke mannen laten lopen.
Ik heb ook al vaak gehad dat ik iemand erg leuk vond, maar dat dit niet wederzijds is. Dat is op een gegeven moment ook wel een beetje killing voor je zelfvertrouwen. Opmerking van mensen om je heen 'dat het nu echt wel eens tijd gaat worden' kun je dan soms niet goed handelen en maken dat je onzekerheid bevestiging krijgt.
Maar je hebt gelijk, ik heb ook het plaatje van huisje, boompje, beestje rond mijn 30e wel voor ogen. En dat komt nu toch ineens snel dichterbij, nu ik 28 ben.
Ps, ik ben nog steeds héél erg benieuwd wie jij op het oude forum was!
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook best wel vaak bang ben dat ik alleen overblijf. Terwijl ik dat aan de andere kant ook niet echt snap, omdat ik best een sociaal en toegankelijk persoon ben. Ik vind het alleen ontzettend eng en ben al vaak op een bepaald punt afgehaakt. Hierdoor heb ik een aantal leuke mannen laten lopen.
Ik heb ook al vaak gehad dat ik iemand erg leuk vond, maar dat dit niet wederzijds is. Dat is op een gegeven moment ook wel een beetje killing voor je zelfvertrouwen. Opmerking van mensen om je heen 'dat het nu echt wel eens tijd gaat worden' kun je dan soms niet goed handelen en maken dat je onzekerheid bevestiging krijgt.
Maar je hebt gelijk, ik heb ook het plaatje van huisje, boompje, beestje rond mijn 30e wel voor ogen. En dat komt nu toch ineens snel dichterbij, nu ik 28 ben.
Ps, ik ben nog steeds héél erg benieuwd wie jij op het oude forum was!
Lady4- Ratel
Lady4, wat jij schrijft is heel herkenbaar voor mij. Had het zelf niet beter onder woorden kunnen brengen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Gelukkig, Lady, dat jij je niet aangesproken voelde. Ik bedoel het helemaal niet verkeerd. Ik kan me voorstellen dat je bang bent niemand meer tegen te komen. Maar, mij lijkt die kans echt heel erg klein. Je bent nog lang niet op de helft van je leven, dat zou betekenen dat je in al die tijd niemand meer zou tegen komen, omdat je nu een aantal jaar niemand bent tegen gekomen.
Ik snap dat je vaak bent teleurgesteld en dat je ook soms zelf afstand hebt genomen, maar ik denk als je de juiste persoon tegenkomt dat dan al die dingen vergeten zijn. Dan is het goed, dat gaat het vanzelf en dan overkomt het je. Echt waar, ik heb het zelf zo ervaren en ik heb het ook bij anderen gezien. Je bent nu vaak gekwetst, maar met jou zijn velen gekwetst in de liefde en al die mensen blijven echt niet alleen achter.
Ik hoop dat jullie allemaal liefde vinden en de angst om alleen 'achter' te blijven los te kunnen laten.
Lady ik stuur je een pm. Ik wil nu echt anoniem blijven.
Ik snap dat je vaak bent teleurgesteld en dat je ook soms zelf afstand hebt genomen, maar ik denk als je de juiste persoon tegenkomt dat dan al die dingen vergeten zijn. Dan is het goed, dat gaat het vanzelf en dan overkomt het je. Echt waar, ik heb het zelf zo ervaren en ik heb het ook bij anderen gezien. Je bent nu vaak gekwetst, maar met jou zijn velen gekwetst in de liefde en al die mensen blijven echt niet alleen achter.
Ik hoop dat jullie allemaal liefde vinden en de angst om alleen 'achter' te blijven los te kunnen laten.
Gast- Gast
Jolie schreef:Gelukkig, Lady, dat jij je niet aangesproken voelde. Ik bedoel het helemaal niet verkeerd. Ik kan me voorstellen dat je bang bent niemand meer tegen te komen. Maar, mij lijkt die kans echt heel erg klein. Je bent nog lang niet op de helft van je leven, dat zou betekenen dat je in al die tijd niemand meer zou tegen komen, omdat je nu een aantal jaar niemand bent tegen gekomen.
Lieve woorden, dank je wel.
En je hebt pm terug!
Lady4- Ratel
Marin schreef:Ik had het vandaag er over met een vriendin of we een keer zouden speed daten. Of eigenlijk, zij stelde dat voor en ik was er eerst lacherig over, maar later klonk het toch wel leuk. Zij heeft er al leuke ervaringen mee en een paar leuke dates aan over gehouden.
Wie heeft het wel eens gedaan?
Het lijkt mij aan de ene kant niks, want het is zo ontzettend artificieel; je bent even een paar minuten aan het kletsen en op basis daar van moet je bepalen op iemand leuk is of niet? En waar klets je over? Hoe oppervlakkig is dat...
Aan de andere kant, je ziet wel heel gauw of er een klik is met iemand.. Iets wat lastiger te zien is via datingsites. De chemie kán er wel direct zijn.
Ik denk dat ik het misschien best een keer leuk vind om te doen, maar dan wel met die vriendin samen.
Iemand ervaring?
In November gedaan in Maastricht, via flitsdate.nl
Samen met 2 vriendinnen, gingen eigenlijk gewoon voor een leuke avond zonder verwachtingen... Maar aan het eind van de avond was de uitkomst nog minder dan de verwachtingen...
We hebben een ontzettend leuke avond gehad omdat we naast elkaar zaten en elkaar dus ook konden horen! Maar als je echt op zoek bent naar de liefde geloof ik er niet in... Ook de 2 gastvrouwen van flitsdate geloven niet dat je je echte liefde zo vindt...
En het is ook best vermoeiend, 17 mannen x 3 minuten... Iedere keer omschakelen en je best om belangstellend over te komen...
Vooral erg moeilijk wanneer je bv. een man van 35 voor je hebt, die met zijn ouders op een boerderij woont en als enige hobby voetbal op tv kijken heeft... Denk je daar een echte 'boer' bij en een krusing ict nerd en je hebt de gemiddelde deelnemer...
Moet ik eerlijk zijn, 1 ontzettend leuke vent (die we achteraf alle 3 leuk vonden) had alles mee, alleen stonk ie echt mega erg naar drank terwijl we net begonnen waren... achteraf ook alle 3 om deze reden Nee in gevuld... Misschien oppervlakkig, maar wanneer je zo al naar drank ruikt, hoeveel drink je dan...
Uiteindelijk hebben we in de pauze met een groep van 9 vrouwen gestaan die twijfelde om samen de stad in te gaan...
Klinkt natuurlijk negatief, maar ga echt niet met de overtuiging dat je echte liefde gaat vinden.
Nog een bijkomstigheid, op de site van flitsdate staat dat wanneer je alle 'Nee' invult je dan de 2de keer gratis krijgt. Deze vlieger gaat niet zo maar op. Wij hebben dus nooit meer iets gehoord...
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: