Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij in de sportschool?

+19
Error
Lotus
Flippin' Bitch
TNMN
Suus
Lady4
Zonnetje
dolfijntje24
Sweety
Bliss
Jeanette
Caro
flower
bolus26
Minx
Atelier Madame
Middleme
applestar
Gigi_
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 12:34

Zonnebanken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Suus za 29 okt 2011 - 22:57

Ik vind groepslessen op zich wel leuk, maar doe het bijna nooit, omdat het niet kan op de tijden die ik wil :P
Ik begin met 45 minuten op de crosstrainer (en luister ondertussen naar een luisterboek smile ) en daarna doe ik nog 10 krachtoefeningen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 23:02

Ik doe eerst 45 minuten krachttraining (Persoonlijk schema met losse dumbells en barbells) en daarna nog 15 minuten hardlopen of crosstrainer (Eigenlijk moet dat laatste op high intensity maar ik ben vaak al kapot dus doe het gewoon 'normaal' tot snel.. maar niet meer helemaal tot ik kapot ga.. haha moet ik maar weer eens proberen)

Eerst deed ik dag 1 rug/biceps, dag 2 benen/buik dag 3 borst/triceps/buik maar ik heb wat minder tijd deze periode dus ga ik 2x per week en doe ik een fullbody schema.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  TNMN za 29 okt 2011 - 23:33

Ik spin in de sportschool en daarnaast doe ik Zumba en Tune Up groepslessen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Flippin' Bitch za 29 okt 2011 - 23:39

Spinning smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Lotus zo 30 okt 2011 - 0:32

Ik doe Body Balance en Body Combat. Soms een les Zumba en ik wil wel weer BBB gaan doen, maar dat lukt op het moment niet.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 0:39

Meestal 2x steps, als het lukt een lesje pump en ook wel eens aerobics. Qua fitness eigenlijk alleen kracht, het liefst ga ik van tevoren dan eerst buiten een uurtje hardlopen of een les volgen. Bodybalance doe ik ook wel eens trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Bliss zo 30 okt 2011 - 1:04

Ik heb gisteren weer gestept en nu weer zóóó'n spierpijn in mn kuiten!! Zal morgen nog wel erger zijn, maar morgenavond wil ik toch weer gaan sporten, dus hoop dat ik er dan niet te veel last van heb.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gigi_ zo 30 okt 2011 - 1:07

Ik ga morgenavond starten sinds lange tijd..
Spinning werd me aangeraden op de sportschool, en dan combineren met bodypump en fitness.. Ik ben benieuwd!
Wil eigenlijk ook nog een andere groepsles gaan doen.. Zoals Sh'bam en/of xco.
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 1:09

Ik volgde tot een jaar geleden 2 keer per week pilates en een les body power (met van die gewichten).

Nu rijd ik fanatiek paard (buitentraining) en zie ik geen sportschool meer van binnen. Gelukkig ook maar, want ik ging altijd met tegenzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Error zo 30 okt 2011 - 5:42

Ik doe aan Xco, soms pilates en soms wat lessen BBB, het ligt een beetje aan mijn rooster.
Deze lessen duren allemaal 60 minuten, dus vaak ga ik ervoor of erna nog wel wat vrij fitnessen.

en 1x per week doe ik wel vrije fitness gecombineerd met krachttraining.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  luenca ma 31 okt 2011 - 0:00

cardio crosstrainer stepps roeien (hard) lopen fietsen schaatsen
kracht buikspieren abdominal , legg press sell en andere beenoefeningen voor dijen en heupen..apparaten voor de armen en schouders. en rear kick. etc
en ik doe highshape zumba spinning en soms bodypump oid wat hier boven ook genoemd word smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Sweety ma 31 okt 2011 - 3:28

Lotus schreef:Ik doe Body Balance en Body Combat. Soms een les Zumba en ik wil wel weer BBB gaan doen, maar dat lukt op het moment niet.
Wat vind je van de nieuwe Combat?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:04

Sweety schreef:
Lotus schreef:Ik doe Body Balance en Body Combat. Soms een les Zumba en ik wil wel weer BBB gaan doen, maar dat lukt op het moment niet.
Wat vind je van de nieuwe Combat?

Volgens mij is het echt super zwaar! Als ik de mensen zie die voor mij de zaal uitlopen... Ik geloof niet dat ik zo'n les volhou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  sanne-84 ma 31 okt 2011 - 7:12

ik ga vaak 3x in de week, waarvan 1 groepsles, wat vaak xco is (en dan nog een half uurtje op de loopband)
qua groepsles vind ik steps en taibo ook leuk (alleen de 1e vind op een minder prettige tijd plaats en dus weinig gedaan)
verder doe ik fitness; 10 min fietsen, 45 min kracht, en dan 30 min loopband. heel soms sta ik ook op de crosstrainer. en wil eigenlijk de traploopding eens uitproberen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  dolfijntje24 ma 31 okt 2011 - 9:32

Vanavond voor het eerst combat gedaan. Het is wel heel gaaf, maar wel pittig!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:33

Ik wil trouwens wel een body balance doen maar vergeet altijd te gaan :P

Vroeger heb ik trouwens veel gepumpt.. dat vond ik echt heerlijk. Tegenwoordig doe ik eigenlijk nooit groepslessen meer.

Al die dansshit vind ik trouwens niets. Ik heb 1x zumba gedaan maar dat was echt niet mijn ding. (terwijl ik dansen wel leuk vind :P ..Ik wil wel een keer zo'n paaldans cursus doen haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  PluDan ma 31 okt 2011 - 23:16

Wat is dan eigenlijk het verschil tussen Zumba en Sh´bam?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Atelier Madame ma 31 okt 2011 - 23:36

PluDan schreef:Wat is dan eigenlijk het verschil tussen Zumba en Sh´bam?
Zumba is veel meer vanuti de heupen, sh'bam is meer streetdance achtig.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  VeryCherry di 1 nov 2011 - 2:51

Niks laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:39

Ik ben begonnen met de Milon Cirkel, erg leuk en effectief.
Voor de mensen die niet weten wat het is; http://www.miloncirkel.com

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij in de sportschool? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij in de sportschool?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum