Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gesprek met revalidatiearts

+8
blauwwitrood
Snoes
Lotus
Eris
me1987
Angela_1986
Jerry
Pompoen
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gesprek met revalidatiearts - Pagina 2 Empty Re: Gesprek met revalidatiearts

Bericht  Lotus vr 28 okt 2011 - 3:48

Pippa schreef:Reactie van mijn leidinggevende over mijn uren / deels ziektewet (we zijn aan het what's appen met elkaar):

Dat komt wel goed meis!! Werk minst belangrijk! jij bent VEEL belangrijker!!!

Wat een fijne reactie!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 3:51

Ja, erg fijn. Ze is sowieso erg lief!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 5:45

Wat een fijne reactie van je leidinggevende. Weet je tenminste dat je op haar steun kan rekenen.
Dat lijkt me ook best wel belangrijk, want ik denk dat het best wel eens pittig kan zijn.

Ook al duurt het misschien nog even voor je daadwerkelijk met het traject begint, ik wil je toch héél veel succes wensen daarmee en ik hoop écht dat je er veel baat bij hebt hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Angela_1986 vr 28 okt 2011 - 5:59

Goed om te horen dat je 'n fijn gesprek hebt gehad! Ik vind het overigens wel 'n beetje vreemd dat je 'n arts hebt die niet heel goed Nederlands spreekt, dat zou je toch wel mogen verwachten... Maar goed, het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je een prettig, positief gesprek hebt gehad! smile

Het klinkt als een pittig traject maar het lijkt me wel heel zinvol en inderdaad een goede investering, zoals iemand al zei.

Gelukkig ziet je leidinggevende ook in hoe belangrijk dit voor je is en reageert ze heel begripvol! Fijn zeg!

Heel veel succes alvast!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen vr 28 okt 2011 - 6:41

Ha Pippa,

fijn dat het gesprek mee viel en dat je leidinggevende zo positief reageert! Ben je nu een beetje gerustgesteld? Wel balen dat het zo lang gaat duren nog! Kan me voorstellen dat je nu eigenlijk ook wel snel wil beginnen? Of vind je het wel fijn dat je eerst nog rustig aan het idee kunt wennen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:44

Aan de ene kant vind ik het fijn om er even rustig aan te wennen, lekker nog even te werken & er dan voor te gaan, en aan de andere kant heb ik zoiets van, laten we nou maar beginnen ook, dan zijn die 18 weken ook sneller voorbij! Maar ik weet dat het tijd nodig heeft, dus die geef ik het dan maar, haha. En gelukkig is ze meelevend, want het zal wel consequenties hebben, maar wat ze ook zegt, ik ben wel het belangrijkst nu, en dan is het pech voor het hotel, ik ga nu eerst aan mezelf werken. En uiteindelijk hebben zij er als het goed is ook baat bij, als ik beter kan functioneren!

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:31

Kan me wel voorstellen dat je het fijn vindt om eraan te wennen, maar dat je er anderzijds graag zo snel mogelijk aan wil beginnen. Het is allemaal een beetje dubbel he, dat is ook logisch.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  blauwwitrood za 29 okt 2011 - 3:07

Ik heb je topic even vluchtig doorgelezen en zat dat je boeken-tips hebt gekregen.
Ik zit nu zelf ook in het revalidatieproces en krijg van de maatsch.werker steeds hoofdstukken uit dit boek mee. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-pijn-de-baas/666867803/index.html
Heb in het verleden het boek al 'ns helemaal gelezen. Op mij is het niet helemaal van toepassing, maar misschien is het een tip voor jou?

Heel veel succes met het revalideren!!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Jerry zo 30 okt 2011 - 20:25

blauwwitrood schreef:Ik heb je topic even vluchtig doorgelezen en zat dat je boeken-tips hebt gekregen.
Ik zit nu zelf ook in het revalidatieproces en krijg van de maatsch.werker steeds hoofdstukken uit dit boek mee. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-pijn-de-baas/666867803/index.html
Heb in het verleden het boek al 'ns helemaal gelezen. Op mij is het niet helemaal van toepassing, maar misschien is het een tip voor jou?

Heel veel succes met het revalideren!!

diezelfde tip wilde ik ook geven smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  sterremaan zo 30 okt 2011 - 21:43

©Pippa heel veel succes als het gaat beginnen. Ik weet niet waar je het gaat volgen. Maar, vaak zijn dit soort revalidatie trajecten wel heel erg goed.
En alle andere dames ook veel sterkte

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Ella zo 30 okt 2011 - 23:22

Heel veel succes en sterkte ermee. Ik heb ook zo'n traject doorlopen. Het is in het begin zeker zwaar maar het is het allemaal waard geweest.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  me1987 ma 31 okt 2011 - 7:14

Heel veel succes!!
Ik heb inmiddels ook mijn oproep binnen voor de revalidatiearts...
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 5:57

Nou, ik had vandaag het tweede gesprek bij de psycholoog. Haar conclusie: ik ben te goed om te revalideren.

Ze vindt met sterk, in control & denkt dat ik het zelf allemaal wel kan redden. Ze denkt dat ik niet genoeg ga leren bij het revalideren. Toen heb ik duidelijk gemaakt dat ik daar niet zonder reden zit en dat als ik mezelf zou redden en in control zou zijn.... ik geen hulp nodig had. Daar gaf ze me wel gelijk in, en nu gaat ze bespreken met de revalidatiearts en die maakt een conclusie. Ze gaf als tussen optie om 6 weken te revalideren om voor beide te kijken of het geschikt voor mij is, wat ik zelf nog steeds denk.

Nu weer afwachten, kan 3 weken duren voor ik wat hoor, of ik überhaupt mag revalideren, maar heb er even een hard hoofd in.

Gast
Gast

Bericht  Marie do 8 dec 2011 - 6:13

He Pippa, dat is even een domper. Maar ik heb gedurende de jaren geleerd dat je je tegenover een revalidatiearts echt als 'slachtoffer' op moet stellen en je niet van het kastje naar de muur moet laten sturen.
Als jij vind dat je dit traject nodig hebt moet je je daar hard voor maken! Sterkte ermee.

ps. En alles komt altijd goed, is het niet linksom dan is het rechtsom!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 6:16

Ik ben gewoon mezelf geweest en ik laat inderdaad niet heel erg snel zien dat ik me rot voel, maar dat heb ik wel verteld en uitgelegd en ik zit daar ook niet zomaar natuurlijk, ik wil juist hulp en denk dat het me wél veel kan helpen. Dus afwachten...

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 8 dec 2011 - 6:55

Pfff denk je dat er schot in zit, krijg je zo iets Sad
Je stapt niet voor niets naar die mensen toe!!

Ik hoop dat je als nog mag revalideren Pippa!! Sterkte, wat stom trouwens, dat het zo lang duurt voor je wat hoort!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jerry do 8 dec 2011 - 7:26

Pippa schreef:Ik ben gewoon mezelf geweest en ik laat inderdaad niet heel erg snel zien dat ik me rot voel, maar dat heb ik wel verteld en uitgelegd en ik zit daar ook niet zomaar natuurlijk, ik wil juist hulp en denk dat het me wél veel kan helpen. Dus afwachten...

Ik denk dat ze dat wel begrijpen en daar 'doorheen' kijken (het is namelijk een copingsstrategie) en buiten dat alsnog de conclusie getrokken dat jij dit zelf ook aan zou kunnen.
Maar als je zelf al durft aan te geven dat je niet denkt dat dat gaat lukken, lijkt het mij wel vreemd dat je dan alsnog niet 'mag' revalideren... Rolling Eyes

3 weken duurt lang... Maar aan de andere kant, als je mag starten, dan kun je dat in het nieuwe jaar doen: een jaar vol nieuwe kansen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud