hypotheek gesprek
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
hypotheek gesprek
Wij hebben gister een woning bezichtigd die ons goed beviel, via internet hadden we al uitgerekend of we dit konden betalen en nu hebben we morgen dus een gesprek bij de bank en s'avonds gaan we nog eens kijken bij dat huis maar dan samen met iemand die er bouwkundig ook verstand van heeft,
Maar ik weet totaal niet wat ik moet verwachten van alles , we zitten nu gehuurd, we willen het huis op alleen het inkomen van mijn man kopen dus ja ik vraag me af wat er nu allemaal gaat gebeuren ??
Iemand een idee ? want ik zie door de bomen het bos niet meer en vind het doodeng...
Maar ik weet totaal niet wat ik moet verwachten van alles , we zitten nu gehuurd, we willen het huis op alleen het inkomen van mijn man kopen dus ja ik vraag me af wat er nu allemaal gaat gebeuren ??
Iemand een idee ? want ik zie door de bomen het bos niet meer en vind het doodeng...
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Re: hypotheek gesprek
Als je zéker weet dat het het kunt betalen, een eigen berekening op internet komt namelijk vaak heel anders uit dan bij een adviseur, dan kunnen jullie een bod gaan uitbrengen. Mochten jullie tot een overeenkomst komen, dan kun je de hypotheekverstrekker die jullie op het oog hebben benaderen en vertellen dat jullie een hypotheek willen afsluiten. Vanaf dan hoor je van hen wel wanneer je langs moet komen en met welke papieren. Het meeste werk wordt door hun gedaan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ik weet niet of je een bod op die woning kunt doen, het is een woning wat door de woningbouw verkocht word, de vraag prijs is al heel erg laag en ik weet niet of daar op onderhandeld kan worden.
maarja eerst eens kijken wat de bank zegt
maarja eerst eens kijken wat de bank zegt
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Ik zou zowieso naar verschillende banken gaan, bij een kun je meer lenen dan bij de ander...
Wij zelf zijn naar hypotheekadviseur geweest, die heeft overzicht van alle banken en waar de voordeligste hypotheekrente is. Kan namelijk behoorlijk schelen!!
En tegenwoordig maakt het toch niet uit bij welke bank je zit, je hebt hypotheekgarantie..
Wij zelf zijn naar hypotheekadviseur geweest, die heeft overzicht van alle banken en waar de voordeligste hypotheekrente is. Kan namelijk behoorlijk schelen!!
En tegenwoordig maakt het toch niet uit bij welke bank je zit, je hebt hypotheekgarantie..
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hypotheek gesprek
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» sollicitatie gesprek
» 3e gesprek: voorwaarden?
» Gesprek met revalidatiearts
» maximale hypotheek vs. afgesloten hypotheek
» sollicitatie gesprek