sollicitatie gesprek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
sollicitatie gesprek
ik heb morgen een sollicitatie gesprek,
wat vraag je allemaal? vraag je in het gesprek direct al naar het uurloon oid?
wat vraag je allemaal? vraag je in het gesprek direct al naar het uurloon oid?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: sollicitatie gesprek
Ik heb al heel lang geen gesprek gevoerd, maar het lijkt me dat vragen over salaris e.d. in een later gesprek aan de orde komen.
Ik wens je in ieder geval veel succes morgen!
Gast- Gast
dankje,
heb namelijk laatst een gesprek gehad en toen had ik dus geen vragen meer en toen vroegen ze me of ik niet wou weten hoeveel het verdiende/wat ik wou verdienen qua uurloon..
vind het zelf namelijk direct zo hebberig staan en verder wat moet je met die info als je het niet word
heb namelijk laatst een gesprek gehad en toen had ik dus geen vragen meer en toen vroegen ze me of ik niet wou weten hoeveel het verdiende/wat ik wou verdienen qua uurloon..
vind het zelf namelijk direct zo hebberig staan en verder wat moet je met die info als je het niet word
duckie- Ratel
In het eerste gesprek begin ik nooit over salaris. Als ze er zelf mee aankomen dan zou ik het er wel over hebben en alles vragen dat je wilt vragen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou niet over het salaris beginnen. Wel zou ik vragen stellen waarmee je duidelijk maakt dat je interesse hebt in het bedrijf.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Salaris komt in principe in het 2e gesprek pas aan bod, dacht ik. Meestal vragen ze mij vooraf of tijdens het eerste gesprek al wel naar een indicatie van wat ik wil verdienen. Hier geven ze dan nog geen antwoord op en er wordt verder niet onderhandeld dan, maar ze weten dan wel of je een dure bent. Dat kan ook weer in hun oordeel meewegen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou er trouwens wel voor zorgen dat je een bepaald bedrag in je hoofd hebt van wat je wilt verdienen. Dan kom je niet voor verrassingen te staan als zij het aan jou vragen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
het lastige is wel dat ik morgen een sollicitatie gesprek heb voor een hele andere baan (supermarkt) als waar ik voor opgeleid ben... dus dan is salaris zoieso heel anders
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Telefonisch (sollicitatie)gesprek
» hoe lang duurt een sollicitatie gesprek
» Ik maak me super druk morgen sollicitatie gesprek..
» Hypotheek gesprek
» Wat te verwachten bij een 2e gesprek?
» hoe lang duurt een sollicitatie gesprek
» Ik maak me super druk morgen sollicitatie gesprek..
» Hypotheek gesprek
» Wat te verwachten bij een 2e gesprek?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: