Hoe voelt jullie eisprong?
+4
Flip Fluitketel
Mirror
Petteflet
Britt
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe voelt jullie eisprong?
Ik lees in meerdere topics wel eens 'ik voelde dan en dan mijn eisprong' ..
Nu heb ik daar eens op gelet (niet alleen deze cyclus, maar voorheen ook wel eens) maar ik weet niet zo goed wat ik moet voelen of waar ik op moet letten?
Hoe voelt het?
Hoe lang duurt het?
Etc ..
Nu heb ik daar eens op gelet (niet alleen deze cyclus, maar voorheen ook wel eens) maar ik weet niet zo goed wat ik moet voelen of waar ik op moet letten?
Hoe voelt het?
Hoe lang duurt het?
Etc ..
Gast- Gast
Re: Hoe voelt jullie eisprong?
Ik heb mijn eisprong pas 1x gevoeld met behulp van Clomid maar ik heb er een paar dagen last van gehad. Vanaf een paar dagen voor de eisprong tot volgens mij een dag erna. Ik voelde bij elke stap die ik deed en elke keer als ik ging zitten een soort steek rechtsonderin mijn buik. Best een gemene pijn. Rond deze tijd werden mijn ovulatietesten ook steeds donkerder tot het dus tot een positief exemplaar kwam. Ik ben erg benieuwd of ik deze ronde hetzelfde ga voelen.
Britt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 09-12-10
Toen wij voor Luka gingen voelde ik mijn eisprong helemaal niet.
Nu was dat heel anders. Ik ging bijna door de grond van de pijn. Huisarts dacht dat ik een niercyste had. Bij mij duurde de periode ook behoorlijk lang...Gemiddeld zo'n 1,5 tot 2 weken. Ik had dan pijn als ik ging zitten (leek net of mijn blaas naar boven werd geduwd) en met lopen en fietsen ad ik ook verscrhikkelijk veel pijn.
Ik ben blij dat ik daar nu vanaf ben en vraag me af of na deze zwangerschap weer zoveel last van jmijn eisprong ga krijgen.
Nu was dat heel anders. Ik ging bijna door de grond van de pijn. Huisarts dacht dat ik een niercyste had. Bij mij duurde de periode ook behoorlijk lang...Gemiddeld zo'n 1,5 tot 2 weken. Ik had dan pijn als ik ging zitten (leek net of mijn blaas naar boven werd geduwd) en met lopen en fietsen ad ik ook verscrhikkelijk veel pijn.
Ik ben blij dat ik daar nu vanaf ben en vraag me af of na deze zwangerschap weer zoveel last van jmijn eisprong ga krijgen.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had echt twee dagen een zeurende, stekende pijn aan één kant van m'n buik/onderbuik. Altijd rond dezelfde dag in de cyclus. Maar lang niet iedereen voelt dat inderdaad!
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voelde mijn eisprong 9 van de 10 keer. Dit was dan een stekende pijn. Leek op een soort kramp, ik had hier meestal 2 dagen last van.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
bij mij begint het al een ongeveer 4 dagen van te voren. met zeurende pijn, wel verglijkbaar met lichte (beginnende) mentruatie krampen. de dag voor me eisprong, wordt de zeurende pijn erger, verglijkbaar met een normale menstruatie. en op de dag zelf, heb ik het gevoel alsof ik ontplof, ik voel het dan helemaal op spanning staan! een paar uur later, is er niets meer aan de hand!
het afgelopen half jaar heb ik dus elke keer mijn eisprong gevoeld, er valt ook weinig om heen te gaan! want het is niet echt heel prettig, het enige voordeel is, dat je weet wanneer je eisprong nou ongeveer is, want het blijft toch gokken in die 4 dagen wanneer hij nou echt springt!
het afgelopen half jaar heb ik dus elke keer mijn eisprong gevoeld, er valt ook weinig om heen te gaan! want het is niet echt heel prettig, het enige voordeel is, dat je weet wanneer je eisprong nou ongeveer is, want het blijft toch gokken in die 4 dagen wanneer hij nou echt springt!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Als een soor zeurende, stekende pijn links onderin mijn buik, net iets boven mijn lies. Ik voel die pijn overigens alleen links, sommige maanden voel ik niets, dan heb ik het idee dat die maand mijn rechtereistok aan de beurt was, ofzo
Gast- Gast
Dit was de eerste keer dat ik mijn eisprong heb gevoeld en omdat ik geen idee had wat het was (natuurlijk wel een vermoeden) ben ik voor de zekerheid naar de huisarts gegaan. Bloed geprikt en urine gecontroleerd, niks aan de hand.
Ik heb er zeker een week last van gehad. Stekende pijn bij mijn liezen, links en rechts.
Ik heb er zeker een week last van gehad. Stekende pijn bij mijn liezen, links en rechts.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ik heb nooit wat gevoeld.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn, die reacties!
Als het goed is heb ik vanavond of morgen mijn eisprong, als ik een nette cyclus heb zeg maar!
Heeft het nog zin om het te proberen als je ei nét gesprongen is?
Als het goed is heb ik vanavond of morgen mijn eisprong, als ik een nette cyclus heb zeg maar!
Heeft het nog zin om het te proberen als je ei nét gesprongen is?
Gast- Gast
Ik heb het nooit gevoeld. Dus zou je niet kunnen helpen met te zeggen hoe het voelt ect.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
sheila123 schreef:Ik heb het nooit gevoeld. Dus zou je niet kunnen helpen met te zeggen hoe het voelt ect.
Maar je bent wel zwanger geworden! Al 2x zelfs!
Is het een heel onbeleefde vraag om te vragen of je altijd een regelmatige cyclus hebt en hoe vaak je sex hebt gehad in de vruchtbare periode?
Gast- Gast
Haha, ik heb ook nog nooit wat gevoeld!
Wij hebben de eerste 3 ronde's op de "bonnefooi" gedaan en de 4e ronde wel wat meer gekeken naar wanneer de goede periode zou zijn. toen was het wel meteen raak. En mijn cyclus was ook meteen na het stoppen van de pil weer normaal.
Wij hebben de eerste 3 ronde's op de "bonnefooi" gedaan en de 4e ronde wel wat meer gekeken naar wanneer de goede periode zou zijn. toen was het wel meteen raak. En mijn cyclus was ook meteen na het stoppen van de pil weer normaal.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik voel het ook niet! Dus het was gewoon geluk hebben
Ja dat is het sowieso denk ik!
Maar bij jou zou je toch zeggen dat je wat moet hebben gevoeld, al is het wel je eitje dat zich ging delen of een dubbele eisprong, toch?
Volgens mij valt er werkelijkwaar geen peil op te trekken, mede doordat ieders pijngrens anders is denk ik ..
Gast- Gast
Ja, tijdens je zwangerschap voel je vanalles aan krampjes en steekjes! En bij mij is het eitje eerst bevrucht en richting baarmoeder gegaan voor het ging delen, dus dat is denk ik gebeurt terwijl ik al wist dat ik zwanger was. Geen idee hoe dat voelde, je hele lichaam voelt anders!tamm86 schreef:Beauty Addict schreef:Ik voel het ook niet! Dus het was gewoon geluk hebben
Ja dat is het sowieso denk ik!
Maar bij jou zou je toch zeggen dat je wat moet hebben gevoeld, al is het wel je eitje dat zich ging delen of een dubbele eisprong, toch?
Volgens mij valt er werkelijkwaar geen peil op te trekken, mede doordat ieders pijngrens anders is denk ik ..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hoe voelt jouw eisprong?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Voelt het als gezin?
» Hoe voelt bandenpijn?
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Voelt het als gezin?
» Hoe voelt bandenpijn?
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: