hoe voelt jouw eisprong?
+4
SarahKey
Filoria
SDL
MiKa
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe voelt jouw eisprong?
Ik denk/hoop dat ik mn eisprong vandaag gevoeld heb, nog nooit eerder gehad. Voelde een harde steek in mn buik.
Voor degenen hier die het voelen, wat voel je en hoe weet je dat het de eisprong is?
Voor degenen hier die het voelen, wat voel je en hoe weet je dat het de eisprong is?
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: hoe voelt jouw eisprong?
MiKa schreef:Ik denk/hoop dat ik mn eisprong vandaag gevoeld heb, nog nooit eerder gehad. Voelde een harde steek in mn buik.
Ik voel altijd een ei springen...
Even serieus. Ik voel geen eitje hopsen oid maar ik heb in die periode allemaal hormoonklachten die dan te maken met mijn eisprong.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik voel echt een hele diepe steek links of rechts, bijna in mijn lies. Die wil ik dan altijd wegduwen maar dat gaat niet.
Verder verlies ik die dag later vocht.. bah! Echt viezig als ik niet thuis ben.
Gelukkig heb ik nu een spiraaltje en niet altijd een eisprong meer. Dat scheelt weer rommel. Ik heb meer last van dat vocht dan van de steken namelijk.
Gelukkig heb ik nu een spiraaltje en niet altijd een eisprong meer. Dat scheelt weer rommel. Ik heb meer last van dat vocht dan van de steken namelijk.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik voel echt een hele diepe steek links of rechts, bijna in mijn lies. Die wil ik dan altijd wegduwen maar dat gaat niet.
En dat ook idd....
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Eerst verlies ik een hele hoop kleverige afscheiding en dan krijg ik een zeurende pijn links of rechts onderin mijn buik. Het is wat minder vervelend dan menstruatiepijn en ook duidelijker aan te wijzen waar het zit. Na een uurtje of 3 is de pijn over en heb ik (hopelijk) een eisprong gehad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb mijn eisprong nog niet vaak gevoeld. Met hormonen heb ik een eisprong en de eerste keer dat ik hem voelde dacht ik dat ik een blinde darmontsteking had Kon er die nacht niet van slapen. Volgende ochtend niets meer aan de hand en twee weken later werd ik ongesteld. Nu voel ik een eisprong niet meer. Ik heb dan wel andere klachten maar de stekerige pijn blijft gelukkig uit.
Ik krijg een enorme steek links onderin mijn buik. Voor de rest paar dagen voor de 'sprong' meer afscheiding, en een dag na de 'sprong' behoorlijk wat afscheiding.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik voel dat inderdaad ook als een paar scherpe steken linksonderin mijn buik. Nooit rechts... Maar dat hebben meerdere van jullie lees ik!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik voel dan gedurende een dag ongeveer een vervelende zeurderige buikpijn. Toen wij voor een kindje gingen en ik dat voelde, hebben we daar ook even gebruik van gemaakt en was ik in een keer zwanger. Ik voel niets springen ofzo (behalve m'n vriend dan
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik voel een aantal minuten lang scherpe steken in mijn onderbuik , links of rechts. Van te voren vaak een hele dag kleverige afscheiding en na die steken vaak ook nog een dag , erg vloeibare afscheiding.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe voelt jullie eisprong?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Voelt het als gezin?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Voelt het als gezin?
» bekkenpijn, hoe voelt dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: