DagCafé
+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Beterschap, Bimbam! Vervelend
Ik vraag me opeens af waar ze mijn fiets hebben gelaten, aangezien ik zie dat ze de tuin opnieuw aan het bestraten zijn
Ik vraag me opeens af waar ze mijn fiets hebben gelaten, aangezien ik zie dat ze de tuin opnieuw aan het bestraten zijn
Gast- Gast
Ik zou denk ik even naar buiten lopen en het vragen.Reva schreef:Beterschap, Bimbam! Vervelend
Gast- Gast
Reva schreef:Beterschap, Bimbam! Vervelend
Ik denk dat die onder de nieuwe bestrating ligt.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Baaaah m'n iPhone is nog steeds niet binnen, en op TNT staat dat de zending niet gevonden is.
Gast- Gast
owjee, balen storm ... anders even contact opnemen met het bedrijf waar je die iphone gekocht hebt
Gast- Gast
Storm schreef:Baaaah m'n iPhone is nog steeds niet binnen, en op TNT staat dat de zending niet gevonden is.
Dat had ik van de week ook met een pakketje!
Het bedrijf kon er niks aan doen (H&M) konden alleen vertellen wanneer hij bij hun weg was gegaan.
Toen ik later op de dag weer keek deed de code het wel weer
Misschien even bellen?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik zou denk ik even naar buiten lopen en het vragen.Reva schreef:Beterschap, Bimbam! Vervelend
Ja doei. Dan hadden ze maar even moeten laten weten dat ze kwamen.
Van één van de twee mannen kan ik zijn harige bilnaad ondertussen uittekenen
Gast- Gast
Ik heb al gebeld, bij Hi staat dat het pakketje wordt georderpickt (lol) in het magazijn. Maar als ik bij TNT kijk, staat er dat de zending niet gevonden kan worden. De meneer aan de telefoon zei dat het een dagje kon duren voor dat TNT de gegevens verwerkt zou hebben, dus ik wacht nog even af.
Gast- Gast
Willen jullie mij helpen?
Ik twijfel namelijk over iets...
Heb een spijkerbroek besteld bij de H&M voor 12,95.
Hij zit goed (te lang maar dat heb ik altijd) maar er zitten geen zakken op de achterkant, waardoor mijn kont enorm lijkt
Als er een lang shirtje overheen heb zie je er niks van en is de broek ´perfect´.
Nu zit ik te twijfelen of ik hem wel of niet moet houden?!
Aan de ene kant hij zit goed, is niet duur en heb echt een broek nodig, maar aan de andere kant ik kan hem alleen maar aan met een lang shirtje erover heen.
Wat zouden jullie doen?
Ik twijfel namelijk over iets...
Heb een spijkerbroek besteld bij de H&M voor 12,95.
Hij zit goed (te lang maar dat heb ik altijd) maar er zitten geen zakken op de achterkant, waardoor mijn kont enorm lijkt
Als er een lang shirtje overheen heb zie je er niks van en is de broek ´perfect´.
Nu zit ik te twijfelen of ik hem wel of niet moet houden?!
Aan de ene kant hij zit goed, is niet duur en heb echt een broek nodig, maar aan de andere kant ik kan hem alleen maar aan met een lang shirtje erover heen.
Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Of een kort shirtje en een langer vest
Gewoon houden, een goed zittende spijkerbroek is toch heerlijk.
Gewoon houden, een goed zittende spijkerbroek is toch heerlijk.
Gast- Gast
gewoon houden inderdaad
en storm, Als het pakketje nog georderpickt moet worden (jeetje wat een woord haha) dan kan PostNL het pakketje ook nog niet vinden omdat hun deze nog niet hebben
en storm, Als het pakketje nog georderpickt moet worden (jeetje wat een woord haha) dan kan PostNL het pakketje ook nog niet vinden omdat hun deze nog niet hebben
Gast- Gast
Ik zou hem ook houden Daisy.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oke, maarhoe lang duurt dat orderpicken precies dan? Want gister kon PostNL het pakketje ook al niet vinden.Lily schreef:gewoon houden inderdaad
Gast- Gast
Bazinga schreef:Houden! Wat is 12.95 nou :/
Nou daar kan je wel 2 a 3 dagen van eten
Ga hem toch maar houden, denk ik...
Gast- Gast
Haha +1Daisy schreef:Bazinga schreef:Houden! Wat is 12.95 nou :/
Maar ik had 'm teruggestuurd denk ik..
Gast- Gast
Daisy schreef:Bazinga schreef:Houden! Wat is 12.95 nou :/
Ja maar een broek zonder zakken staat beter dan boterhammenworst aan je kont geplakt. Dus...
Gast- Gast
Ik zou de broek wel houden. Heb zelf ook zo'n broek en draag die inderdaad alleen met lange shirtjes of een lang vest.
Gast- Gast
ja dat hangt van het bedrijf af. Zodra hun `m meegeven aan PostNL dan gaattie daar door die hele molen en dan kannie gescand worden en dan kan je `m volgen als het goed is.
Gast- Gast
Ik ben gewoon heel ongeduldig, ik wil m'n iPhone hebben, deze valt om de haverklap uitLily schreef:ja dat hangt van het bedrijf af. Zodra hun `m meegeven aan PostNL dan gaattie daar door die hele molen en dan kannie gescand worden en dan kan je `m volgen als het goed is.
Gast- Gast
Ik zou die broek ook houden, ik draag zelf tot nader orde bijna alleen maar lange dingen op mijn spijkerbroek.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook!Susan schreef:Ik zou die broek ook houden, ik draag zelf tot nader orde bijna alleen maar lange dingen op mijn spijkerbroek.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik niet, vandaar dat ik de broek misschien zou terugsturen.Rush schreef:Ik ook!Susan schreef:Ik zou die broek ook houden, ik draag zelf tot nader orde bijna alleen maar lange dingen op mijn spijkerbroek.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: