DagCafé
+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Sorry, ik schaam me diep ik heb toevallig vandaag weer wat mensen verwijderd van Facebook, van Yes. Mensen waarmee ik amper/niet contact heb en die ik niet zo goed ken. De reden dat ik jou niet geaccepteert heb is omdat ik het gevoel heb dat ik je niet zo goed ken, snap je?shygirl87 schreef:\storm jij bent zeker mooi en volgens mij ook best lief, jammer dat je me niet accepteert op fb
en thuiszitten doordeweeks doe ik ook elke dag, vind ik zeker niet saai, gezellig!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nee, ik had verwacht dat jullie er ondertussen wel zouden zijn...Reva schreef:Heb je al kamergenoten, Sjaan?
Weet je wel hoeveel km's jij van mij vandaan zit!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nee, ik had verwacht dat jullie er ondertussen wel zouden zijn...Reva schreef:Heb je al kamergenoten, Sjaan?
Of had ik moeten zeggen 'Kijk eens onder je bed '
Gast- Gast
ExpressoB schreef:88cm buikomvang bij een vrouw is het max. weer wat geleerd
max van wat? en waar dan meten ergens, rond de navel? ga ik zo gelijk is opmeten
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Storm schreef:Sorry, ik schaam me diep ik heb toevallig vandaag weer wat mensen verwijderd van Facebook, van Yes. Mensen waarmee ik amper/niet contact heb en die ik niet zo goed ken. De reden dat ik jou niet geaccepteert heb is omdat ik het gevoel heb dat ik je niet zo goed ken, snap je?shygirl87 schreef:\storm jij bent zeker mooi en volgens mij ook best lief, jammer dat je me niet accepteert op fb
en thuiszitten doordeweeks doe ik ook elke dag, vind ik zeker niet saai, gezellig!
snap ik, maar vond (vind) wel leuk om je beetje beter te leren kennen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Storm schreef:Sorry, ik schaam me diep ik heb toevallig vandaag weer wat mensen verwijderd van Facebook, van Yes. Mensen waarmee ik amper/niet contact heb en die ik niet zo goed ken. De reden dat ik jou niet geaccepteert heb is omdat ik het gevoel heb dat ik je niet zo goed ken, snap je?shygirl87 schreef:\storm jij bent zeker mooi en volgens mij ook best lief, jammer dat je me niet accepteert op fb
Nou Storm dus niet
Gast- Gast
Ik voeg ook geen mensen toe op FB waar ik weinig/niks mee heb op het forum.
Heb zelf liever eerst wat meer met die persoon via het forum en dan pas op facebook, omdat facebook toch net dat ietsje meer privé is.
Heb zelf liever eerst wat meer met die persoon via het forum en dan pas op facebook, omdat facebook toch net dat ietsje meer privé is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Reva, je zet me weer lekker voor lulReva schreef:shygirl87 schreef:Storm schreef:Sorry, ik schaam me diep ik heb toevallig vandaag weer wat mensen verwijderd van Facebook, van Yes. Mensen waarmee ik amper/niet contact heb en die ik niet zo goed ken. De reden dat ik jou niet geaccepteert heb is omdat ik het gevoel heb dat ik je niet zo goed ken, snap je?shygirl87 schreef:\storm jij bent zeker mooi en volgens mij ook best lief, jammer dat je me niet accepteert op fb
Nou Storm dus niet
Gast- Gast
Meiden ik ga ook slapen. Morgen weer om 8.00 beginnen. Fijne avond/nacht nog en slaap lekker later
Gast- Gast
Ja, precies dit. Het voelde wel als een opluchting om sommige mensen te verwijderen.Snoes schreef:Ik voeg ook geen mensen toe op FB waar ik weinig/niks mee heb op het forum.
Gast- Gast
Slaap lekker TD!
Snoes- Lady Post-a-lot
HerkenbaarStorm schreef:Ja, precies dit. Het voelde wel als een opluchting om sommige mensen te verwijderen.Snoes schreef:Ik voeg ook geen mensen toe op FB waar ik weinig/niks mee heb op het forum.
(Wat erg trouwens als je er nu achter komt dat je Storm niet meer op FB hebt )
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik denk niet dat die meiden in kwestie er ook maar iets om zouden gevenSnoes schreef:HerkenbaarStorm schreef:Ja, precies dit. Het voelde wel als een opluchting om sommige mensen te verwijderen.Snoes schreef:Ik voeg ook geen mensen toe op FB waar ik weinig/niks mee heb op het forum.
(Wat erg trouwens als je er nu achter komt dat je Storm niet meer op FB hebt )
Gast- Gast
Ik zeg gewoon de waarheid, van tijd tot tijd schoon ik mijn social media op en dit keer was Facebook aan de beurt.Reva schreef:Dan zeg je gewoon dat het per ongeluk was Wie zei dat ook alweer hier?
Gast- Gast
Ben blij dat ik er nog insta
Snoes- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Ik zeg gewoon de waarheid, van tijd tot tijd schoon ik mijn social media op en dit keer was Facebook aan de beurt.Reva schreef:Dan zeg je gewoon dat het per ongeluk was Wie zei dat ook alweer hier?
Het was bij mij ook de waarheid, ik had die persoon écht per ongeluk verwijderd
Gast- Gast
Pippa schreef:Storm schreef:Ik zeg gewoon de waarheid, van tijd tot tijd schoon ik mijn social media op en dit keer was Facebook aan de beurt.Reva schreef:Dan zeg je gewoon dat het per ongeluk was Wie zei dat ook alweer hier?
Heee, een gluurbuur!
Gast- Gast
Reva schreef:Pippa schreef:Storm schreef:Ik zeg gewoon de waarheid, van tijd tot tijd schoon ik mijn social media op en dit keer was Facebook aan de beurt.Reva schreef:Dan zeg je gewoon dat het per ongeluk was Wie zei dat ook alweer hier?
Heee, een gluurbuur!
Hoezo? Ik kom net binnen en lees even mee in het dagcafé, of mag dat niet?
Gast- Gast
Tot net niet nee. Nu voor de zekerheid maar wel, je deed me twijfelenStorm schreef:Heb je het gecheckt?Snoes schreef:Ben blij dat ik er nog insta
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha ik geloof je wel hoor, ik reageerde meer op Reva's :'dan zeg je dat het per ongeluk was'Pippa schreef:Storm schreef:Ik zeg gewoon de waarheid, van tijd tot tijd schoon ik mijn social media op en dit keer was Facebook aan de beurt.Reva schreef:Dan zeg je gewoon dat het per ongeluk was Wie zei dat ook alweer hier?
Gast- Gast
Je moet je eerst even aanmelden denk ikPippa schreef:
Hoezo? Ik kom net binnen en lees even mee in het dagcafé, of mag dat niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
Gekke muts, natuurlijk zou ik jou niet verwijderen!Snoes schreef:Tot net niet nee. Nu voor de zekerheid maar wel, je deed me twijfelenStorm schreef:Heb je het gecheckt?Snoes schreef:Ben blij dat ik er nog insta
Stuiterbal wel (ssst niet zeggen)
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: