DagCafé
+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Snoes schreef:Dat zou ik ook zeggen jaSjaantje schreef:Kom net binnen, zt net in pyjama, kan ik het helpen dat het gesprek over mij gaat??????
May hethelpt idd beter maar dosering mag van mij wel wat omhoog. word iig niet meer misseljk, alleen wat 'high'
grrr ik krijg laptop nog nietaangesloten op inet
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Fijne avond Snoes!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maura schreef:Snoes schreef:Dat zou ik ook zeggen jaSjaantje schreef:Kom net binnen, zt net in pyjama, kan ik het helpen dat het gesprek over mij gaat??????
Het is gewoon echt haar schuld. Dat is het altijd. En zo niet, dan treedt de tweede regel in werking..... Maura heeft altijd gelijk en dus is Sjaan gewoon een vuilaard
En bedankt...
Fijn dat het in elk geval al beter helpt! En irritant dat je je laptop niet aangesloten krijgt en je nog steeds met het touchscreen moet werken!
May- Ratel
Sjaantje schreef:Maura schreef:Snoes schreef:Dat zou ik ook zeggen jaSjaantje schreef:Kom net binnen, zt net in pyjama, kan ik het helpen dat het gesprek over mij gaat??????
Het is gewoon echt haar schuld. Dat is het altijd. En zo niet, dan treedt de tweede regel in werking..... Maura heeft altijd gelijk en dus is Sjaan gewoon een vuilaard
En bedankt...
Maar verder ben je wel een schat.
Gast- Gast
Als t goed is belt neefje zo nog voor hulp bij nieuwe verbinding.
Maura, jij ook hoor
Maura, jij ook hoor
Oh dat is fijn!
Ik kan trouwens 4 november terecht bij de internist!
Ik kan trouwens 4 november terecht bij de internist!
May- Ratel
Het is toch geen Z. hè?
Vandaag had ik toch een beetje een pijnlijk puntje. Mijn stief riep me voor de koffie, toen ik mijn auto buiten aan het uitzuigen was, en mijn vader kwam op dat moment net thuis. Dus wij met zijn alles gezellig buiten gezeten en het was helemaal niet koud buiten, echt heerlijk. Ik vind hun tuin sowieso een heerlijkheid.
Maar goed, we hadden het over de glasvezelkabel die ze hier leggen en toen had mijn vader het opeens over zijn internet en de nieuwe router die ik vorige week geplaatst heb. Hij moet nu continu de stekker eruit trekken. Dus ik hem uitgelegd dat die dingen tegen elkaar praten etc. en dat er weleens storing kan optreden. Goed, maar ik praat dus nog steeds over "Ons" en "Mijn collega's" en hoe kabel toch echt sneller is dan ADSL en waarom dat zo is.
Men, ik wil me niet meer verdrietig voelen daarover, maar voel het me toch.... Dom eigenlijk....
Vandaag had ik toch een beetje een pijnlijk puntje. Mijn stief riep me voor de koffie, toen ik mijn auto buiten aan het uitzuigen was, en mijn vader kwam op dat moment net thuis. Dus wij met zijn alles gezellig buiten gezeten en het was helemaal niet koud buiten, echt heerlijk. Ik vind hun tuin sowieso een heerlijkheid.
Maar goed, we hadden het over de glasvezelkabel die ze hier leggen en toen had mijn vader het opeens over zijn internet en de nieuwe router die ik vorige week geplaatst heb. Hij moet nu continu de stekker eruit trekken. Dus ik hem uitgelegd dat die dingen tegen elkaar praten etc. en dat er weleens storing kan optreden. Goed, maar ik praat dus nog steeds over "Ons" en "Mijn collega's" en hoe kabel toch echt sneller is dan ADSL en waarom dat zo is.
Men, ik wil me niet meer verdrietig voelen daarover, maar voel het me toch.... Dom eigenlijk....
Gast- Gast
Oh da's vlg wk vijdag al! Ben benieuwd!
Ik ga even liggen doezelen, bem helemaal kapot. fijne aaf!
Ik ga even liggen doezelen, bem helemaal kapot. fijne aaf!
Ja dus de wachttijd die op de site stond klopte gelukkig wel!
Maura
Maura
May- Ratel
Doezel ze Sjaan, hopelijk heb je vannacht een betere nacht!
May- Ratel
Hebben jullie ook weleens dat jullie hoofdschuddend naar de televisie zitten te kijken, omdat je denkt.... Dat zeg je toch niet?
Gast- Gast
Ohh absoluut, best vaak eigenlijk haha
May- Ratel
Gelukkig ben ik dan niet vreemd...
Zojuist zei iemand bij tvoh dat ze een geweldige persoonlijkheid had en daarom meedeed aan de blindaudities. Wie interesseert dat als ze een blindauditie doet? Kijk, ik zie er heel lief uit, maar ben gewoon een naar mens. Maar dat kom je ook niet te weten als ik eerst eens even voor je zing
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=16667
Zojuist zei iemand bij tvoh dat ze een geweldige persoonlijkheid had en daarom meedeed aan de blindaudities. Wie interesseert dat als ze een blindauditie doet? Kijk, ik zie er heel lief uit, maar ben gewoon een naar mens. Maar dat kom je ook niet te weten als ik eerst eens even voor je zing
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=16667
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: