DagCafé
+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik krijg echt rillingen van het woord lel. brrr
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, zoveel spannends kan je toch ook niet doen doordeweeks 's avonds? Je hebt een kind om voor te zorgen en je moet soms ook vroeg op. Ik noem dat niet saai hoorStorm schreef:
Haha ja dat vind ik gewoon, maar goed, dat is m'n eigen schuld hoor.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hahah sta je dan K.U.T
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Snoes schreef:Nou, zoveel spannends kan je toch ook niet doen doordeweeks 's avonds? Je hebt een kind om voor te zorgen en je moet soms ook vroeg op. Ik noem dat niet saai hoorStorm schreef:
Precies en dan ben ik ook saai. 's Avonds doe ik ook nooit veel meer.
Gast- Gast
Lavendel schreef:brrr die vrouw nu op rtl4 heeft een 'vetschort'. Dat is naar.. Laat Reva het maar niet zien, straks denkt ze nog dat zij dit ook gaat krijgen als ze verder afvalt
Bedoel je die hangbuik die je ook elke keer in t voorstukje zag? Die heb ik al
Edit: alleen hangt ie niet zo laag als bij haar. Was zij afgevallen? Ik kijk bewust niet
Laatst aangepast door Reva op wo 26 okt 2011 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dames, ik noem jullie niet saai ik noem mezelf wel saai, ofja, mijn leven dan.Theedoosje schreef:Snoes schreef:Nou, zoveel spannends kan je toch ook niet doen doordeweeks 's avonds? Je hebt een kind om voor te zorgen en je moet soms ook vroeg op. Ik noem dat niet saai hoorStorm schreef:
Precies en dan ben ik ook saai. 's Avonds doe ik ook nooit veel meer.
Gast- Gast
Ik noem mezelf ook niet saai haha en jou ook niet hoor Storm.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat een vies gebit.
Storm volgens mij zitten wij hier nu allemaal thuis te forummen hoor ipv van dronken op de bar te dansen! Je bent helemaal niet saai!
Lavendel- Ratel
Storm ik vind het niet saai Jammer dat je jouw leven wel saai vind.
Jeetje op rtl 4 lig je open en bloot met iets waar je je voor schaamt voor al die mensen buiten (nu overigens over tanden)
Jeetje op rtl 4 lig je open en bloot met iets waar je je voor schaamt voor al die mensen buiten (nu overigens over tanden)
Gast- Gast
Oke, waarom post ik ALTIJD net een bericht op het moment dat het dagcafe splitst?
Gast- Gast
Je wilt niet weten waar ik nu benLavendel schreef:Storm volgens mij zitten wij hier nu allemaal thuis te forummen hoor ipv van dronken op de bar te dansen! Je bent helemaal niet saai!
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, nou.Lavendel schreef:Storm volgens mij zitten wij hier nu allemaal thuis te forummen hoor ipv van dronken op de bar te dansen! Je bent helemaal niet saai!
Gast- Gast
It better be dronken op een bar, en dan wil ik foto's zien
Lavendel- Ratel
Storm schreef:Oke, waarom post ik ALTIJD net een bericht op het moment dat het dagcafe splitst?
Bj mij ging dat ook net op die tijd denk ik want er stond dat er geen berichten in stonden
Gast- Gast
Reva schreef:Lavendel schreef:brrr die vrouw nu op rtl4 heeft een 'vetschort'. Dat is naar.. Laat Reva het maar niet zien, straks denkt ze nog dat zij dit ook gaat krijgen als ze verder afvalt
Edit: alleen hangt ie niet zo laag als bij haar. Was zij afgevallen? Ik kijk bewust niet
Muaha Ze was inderdaad afgevallen en heeft ook nog een paar kinderen gekregen. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde. Maar wel klote voor je.
Lavendel- Ratel
Storm schreef:Oke, waarom post ik ALTIJD net een bericht op het moment dat het dagcafe splitst?
Haha, ik zat juist net terug te lezen en kon niet meer terug klikken.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Storm ik vind het niet saai Jammer dat je jouw leven wel saai vind.
Ja inderdaad, hoeveel mensen kijken wel niet! echt bizar
Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben dan ook niet zo verslaafd als jullieTheedoosje schreef:Storm schreef:Oke, waarom post ik ALTIJD net een bericht op het moment dat het dagcafe splitst?
Bj mij ging dat ook net op die tijd denk ik want er stond dat er geen berichten in stonden
Snoes- Lady Post-a-lot
Klopt, want ik ben saaiSnoes schreef:Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik ben dan ook niet zo verslaafd als jullieTheedoosje schreef:Storm schreef:Oke, waarom post ik ALTIJD net een bericht op het moment dat het dagcafe splitst?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik mis Okidoki trouwens.
+1 zal ze niet met huisje bezig zijn? Nog wat dingen regelen of zo?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Reva schreef:Lavendel schreef:brrr die vrouw nu op rtl4 heeft een 'vetschort'. Dat is naar.. Laat Reva het maar niet zien, straks denkt ze nog dat zij dit ook gaat krijgen als ze verder afvalt
Muaha Ze was inderdaad afgevallen en heeft ook nog een paar kinderen gekregen. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde. Maar wel klote voor je.
Mijn hoop is gevestigd op het strakke lijf van Shygirl
Gast- Gast
Ik heb haar vanmiddag een berichtje op Facebook gestuurd, dus ben benieuwd.Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik mis Okidoki trouwens.
+1 zal ze niet met huisje bezig zijn? Nog wat dingen regelen of zo?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: