DagCafé
+27
Alex
Muurvlindertje
Suus
PluDan
May
Serena
Susan
Bimbam
Toet
silly-one
Rush
Jade
VeryCherry
Snack a Jack
GreenGrass
Lotus
Jordana
bolus26
Erin
Curious
Sjaantje
Snoes
luenca
Burn
pinkflower
Lavendel
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Storm schreef:Hoe komt 't Stuit?
Zorgen.... me druk maken, pff mijn hoofd zit gewoon vol.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Hoi Shygirl! Ik wil zo graag nog foto's zien van +20 kilo en nu!
duidelijk heb ik niet...wilde nooit graag op de foto toen k zo zwaar was. zal binnenkort weleens een foto van nu maken waar ik helemaal opsta
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
ExpressoB schreef:Hoe gaat het met je buikpijn Stuiterbal?
Gisteren ging het beter maar toen heb ik ook echt helemaal niks gedaan.
Vandaag weer werken en aan het einde van de dag kreeg ik weer die steek aanvallen zeg maar.
Nu is het weer rustig.
Gast- Gast
Ohh dat klinkt niet goed meis...waar maak je je druk over? Care to share? Heb je wel zin in je verjaardag?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Hoe komt 't Stuit?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:Heeeyyy !!
heey lekker ding , wanneer gaan we ons weekendje inhalen ???
laat dat lekker ding maar achterwegen muts.
Uhm dat word dan sowieso (schaam me diep) in dec......
hoef je niet voor te schamen, december is prima hoor! we hebben toch geen haast?
luenca- Prater
Storm schreef:Ohh dat klinkt niet goed meis...waar maak je je druk over? Care to share? Heb je wel zin in je verjaardag?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Hoe komt 't Stuit?
Druk om S. We zouden een rapport krijgen over het laatste onderzoek met daarin de uitslag. Maar ipv daarvan moeten we weer op gesprek komen over 2 weken..... ik maak me echt even zorgen.
Brief van de advocaat daar zeg ik verder niks over just to be sure.
En TUURLIJk heb ik zin in mijn verjaardag alhoewel ik me vrijdag vast ook rot ga voelen. (zie mijn blog)
Gast- Gast
Wo shygirl! Wat een verschil! Je ziet er goed uit nu, aan dat smalle koppie te zien ben je wel bijna klaar ofniet?
Oh wacht ik zie al staan nog 5 te gaan!
Oh wacht ik zie al staan nog 5 te gaan!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:Heeeyyy !!
hoef je niet voor te schamen, december is prima hoor! we hebben toch geen haast?
Ohh ik vind het echt erg. Maar ik heb nov zo vol staan..... elk weekend wel iets. Maar nog voor het eind van het jaar dat staat vast.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ExpressoB schreef:Hoe gaat het met je buikpijn Stuiterbal?
Vandaag weer werken en aan het einde van de dag kreeg ik weer die steek aanvallen zeg maar.
Nu is het weer rustig.
Kl.te, leef met je mee, heb al sinds 3okt. ook zulke erge baarmoederpijn.
Neem je pijnstillers? Ik heb een aantal dagen 3 ibuprofen geslikt van 400mg maar steeds hielp het maar tijdelijk.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
thanx dames, zien jullie t verschil duidelijk op deze fotos?
oja theedoosje, met mij gaat t goed
luenca- Prater
Kun je ze niet alvast bellen Stuiterbal dat je je echt zorgen maakt en het niet trekt 2 weken te wachten? Misschien kan het eerder.
En over de brief van de advocaat daar weet ik natuurlijk niks van maar ik hoop dat het niks ernstigs is! Brieven van advocaten klinken nooit goed..
En over de brief van de advocaat daar weet ik natuurlijk niks van maar ik hoop dat het niks ernstigs is! Brieven van advocaten klinken nooit goed..
Lavendel- Ratel
Wat klote dat je weer zo lang moet wachten. Ik snap heel goed dat je je druk maakt daar om. Sorry dat ik niet altijd je blog lees maar mijn hoofd zit net zo vol hahaha. Ik ga proberen jouw blogs bij te houden! En als je weer een keer naar Eindhoven wilt komen dan ben je welkom he, ook met S.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ohh dat klinkt niet goed meis...waar maak je je druk over? Care to share? Heb je wel zin in je verjaardag?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Hoe komt 't Stuit?
Druk om S. We zouden een rapport krijgen over het laatste onderzoek met daarin de uitslag. Maar ipv daarvan moeten we weer op gesprek komen over 2 weken..... ik maak me echt even zorgen.
En TUURLIJk heb ik zin in mijn verjaardag alhoewel ik me vrijdag vast ook rot ga voelen. (zie mijn blog)
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:shygirl87 schreef:Stuiterbal schreef:Heeeyyy !!
Ohh ik vind het echt erg. Maar ik heb nov zo vol staan..... elk weekend wel iets. Maar nog voor het eind van het jaar dat staat vast.
je kan niet wachten he ? en laat lekker ding niet achterwege !
hoop dat je buikpijn dan ook helemaal weg is tegen die tijd schat
luenca- Prater
ExpressoB schreef:Stuiterbal schreef:ExpressoB schreef:Hoe gaat het met je buikpijn Stuiterbal?
Nu is het weer rustig.
Neem je pijnstillers? Ik heb een aantal dagen 3 ibuprofen geslikt van 400mg maar steeds hielp het maar tijdelijk.
Ik vind het gewoon naar idd. Het gaat maar niet over en waar het vandaan komt is ook een raadsel. Ik hoop dat ik de volgende menstruatie zo hevig word dat alles eruit komt en de pijn weg is.
Paracetamol pak ik niet snel of graag. Pas als ik het echt niet meer houd van de pijn.
Wat vervelend dat je er ook zoveel last van hebt !
Gast- Gast
Stuitje het blijft ook heftig als je weet dat je niks hoeft te verwachten maar eigenlijk heb je het wel nodig op je verjaardag.
Gast- Gast
shygirl87 schreef:thanx dames, zien jullie t verschil duidelijk op deze fotos?
Jaa je ziet het goed!
En gelukkig dat het met jou goed gaat
Gast- Gast
Lavendel schreef:Kun je ze niet alvast bellen Stuiterbal dat je je echt zorgen maakt en het niet trekt 2 weken te wachten? Misschien kan het eerder.
Miss is het wel helemaal niks en loop ik me gewoon druk te maken. Maar ik ga morgen idd even bellen waarom we op gesprek moeten komen.
Advocaat is minder leuk idd
Gast- Gast
Storm schreef:Wat klote dat je weer zo lang moet wachten. Ik snap heel goed dat je je druk maakt daar om. Sorry dat ik niet altijd je blog lees maar mijn hoofd zit net zo vol hahaha. Ik ga proberen jouw blogs bij te houden! En als je weer een keer naar Eindhoven wilt komen dan ben je welkom he, ook met S.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ohh dat klinkt niet goed meis...waar maak je je druk over? Care to share? Heb je wel zin in je verjaardag?Stuiterbal schreef:Storm schreef:Hoe komt 't Stuit?
Schattie je hoeft me niet te volgen hahahaha. Maar ik schreef het zodat ik het niet hoefde uit te leggen hier gemakzucht.
Jij komt zaterdag eerst naar hier en dan kom ik snel weer richting jou kant
Gast- Gast
Stuiterbal, ik wil je trouwens nog even zeggen dat ik echt ONWIJS trots op je ben, hoe je het doet als mama en gewoon als jezelf. Ik vind het heel erg knap dat je je gevoel zo helder en duidelijk op papier kunt krijgen, dat zou mij nooit kunnen lukken. Je bent een sterke en positieve vrouw!
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal, ik wil je trouwens nog even zeggen dat ik echt ONWIJS trots op je ben, hoe je het doet als mama en gewoon als jezelf. Ik vind het heel erg knap dat je je gevoel zo helder en duidelijk op papier kunt krijgen, dat zou mij nooit kunnen lukken. Je bent een sterke en positieve vrouw!
Woooww dank je Je bent echt een lief mens
Gast- Gast
[quote="Stuiterbal"]
Ik vind het gewoon naar idd. Het gaat maar niet over en waar het vandaan komt is ook een raadsel. Ik hoop dat ik de volgende menstruatie zo hevig word dat alles eruit komt en de pijn weg is.
Paracetamol pak ik niet snel of graag. Pas als ik het echt niet meer houd van de pijn.
Wat vervelend dat je er ook zoveel last van hebt ![/quote
Is het hartstikke naar! Ik kan ook moeilijk met die pijn omgaan, herken je dat?
Dat is zeker een raadsel en ik hoop dat ze er voor je achterkomen of dat het snel oplost.
Ik heb ook sinds vorige week pas ibu.gehaald, paracetamol werkte niet (genoeg) en ben ook niet zo'n pijnstiller slikker.
Ja, word er ook droevig van, dat het maar snel 1 nov moet zijn.
ExpressoB schreef:Stuiterbal schreef:ExpressoB schreef:Hoe gaat het met je buikpijn Stuiterbal?
Nu is het weer rustig.
Wat vervelend dat je er ook zoveel last van hebt ![/quote
Is het hartstikke naar! Ik kan ook moeilijk met die pijn omgaan, herken je dat?
Dat is zeker een raadsel en ik hoop dat ze er voor je achterkomen of dat het snel oplost.
Ik heb ook sinds vorige week pas ibu.gehaald, paracetamol werkte niet (genoeg) en ben ook niet zo'n pijnstiller slikker.
Ja, word er ook droevig van, dat het maar snel 1 nov moet zijn.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
(Quote Storm) +1 en dan alleen al gebasseerd op hoe je hier overkomt!
Laatst aangepast door Lavendel op wo 26 okt 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: