Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

werkende mama's

+17
Blue flower
meisjesmama
Roos
Kayleigh
Teddyaapje
PapillonRose
Darius
Annie24
Mamsie
Tania
Susan
Bruintje Beer
Chelle
Thunder
chipa
Printje
Flower_L
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

werkende mama's - Pagina 3 Empty Re: werkende mama's

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 7:40

Ik werk 21uur in de thuiszorg en dat vind ik behoorlijk zwaar, vooral met het oog dat het per jan. alleen maar korter word per client! Eerder had je 3uur per client, nu word dit 2 tot max 2,5 uur, dus je krijgt ook meer clienten om aan je uren te komen....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flip Fluitketel za 29 okt 2011 - 9:57

Zelf werk ik 24u in de week volgens contract. Alleen andere week kan ik 4dagen werken en de daarop volgende 2dagen. Hangt ervanaf hoe ik ingeroosterd bent. Ik werkte voorheen voor de zwangerschap 32u in de week. Ik ben minder gaan werken, omdat ik dit zelf graag wilde en dit financieel mogelijk was. Ik heb lichamelijk zwaar werk, werk in de verpleging en werk dag-avond- en nachtdiensten en in combinatie met huishouden, kind en sociaal leven en is dit op dit moment goed vol te houden. Soms is het nog zwaar, maar dit hangt meer af van hoe ik ingeroosterd ben. Verder vind ik mijn werk nog steeds erg leuk en uitdagend, geen ene dag is hetzelfde op mijn werk.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie za 29 okt 2011 - 10:35

Ik werk 16 uur per week! Vind het heerlijk!!
Ik moet er ook niet aan denken om meer te gaan werken. De dagen dat ik aan het werk ben (dinsdag en woensdag) geniet ik vollop, ik vind het werk leuk en ook leuk om even met wat anders bezig te zijn. Maar de dagen dat ik bij mijn meisje ben geniet ik nog meer! De twee dagen dat ik werk gaat ze naar het kinderdagverblijf, dit vind ik voldoende ik vind het prettig dat ik de andere dagen bij haar thuis kan zijn.
Voor mij is dit nu de perfecte combinatie. Over een paar jaar, met kids op school, denk ik er misschien anders over en zou ik wel meer willen werken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  maiadebij za 29 okt 2011 - 19:05

ik werk 20 uur per week op kantoor. Ik werk 5 min fietsen van huis en mijn moeder past hier bij ons thuis op. Echt een ideale situatie! Smorgens dus evengoed relaxed opstaan, kindjes vertrouwd thuis met oma, en ik ben om 17:05 weer thuis! In mijn pauze ga ik naar huis om J te voeden, dus echt lang hoef ik mijn kindjes nooit te missen.
Ik vind mijn werk heel leuk en zou niet anders willen. Na mijn verlof (J was 19 weken toen ik weer begon) had ik ook echt zin om weer aan de slag te gaan! Minder werken wil ik niet, dan mis ik teveel op de afdeling, meer werken ook niet. Misschien als ze straks naar school gaan, naar 24 uur maar dat duurt nog even. Al zei me collega wel (zij dacht er ook over meer te werken omdat haar jongens nu naar school gaan) dat het ook helemaal niet erg is wat tijd voor jezelf te hebben. Je bent natuurlijk of moeder of werkneemster, dus als ze naar school gaan en ik blijf 20 uur werken, blijft er ook weer wat tijd over voor mijn eigen dingen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3