Te traag werkende schildklier en zwanger willen worden
+5
Balloon
bolus26
Beachgirl
Parel
ShallY
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Te traag werkende schildklier en zwanger willen worden
Wie heeft een te traag werkende schildklier en is gelukkig toch zwanger geworden?
Heeft het lang bij jou geduurd en moest je vaak op controle toen je éénmaal zwanger was?
Ik heb een te traag werkende schildklier en pcos en loop nu in het ziekenhuis om zwanger te worden. Af en toe heb ik enorme dip dagen en ben ik vreselijk bang dat het ons niet gaat lukken om zwanger te worden.
Pcos hebben is al één ding maar dan ook nog eens die stomme schildklier
2 maanden terug, net voordat ik met de clomid begon waren mijn schildklierwaardes goed, 1.0 en nu is mijn schildklier ineens weer te traag. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik clomid slik maar dat weet ik dus niet zeker.
Heeft het lang bij jou geduurd en moest je vaak op controle toen je éénmaal zwanger was?
Ik heb een te traag werkende schildklier en pcos en loop nu in het ziekenhuis om zwanger te worden. Af en toe heb ik enorme dip dagen en ben ik vreselijk bang dat het ons niet gaat lukken om zwanger te worden.
Pcos hebben is al één ding maar dan ook nog eens die stomme schildklier
2 maanden terug, net voordat ik met de clomid begon waren mijn schildklierwaardes goed, 1.0 en nu is mijn schildklier ineens weer te traag. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik clomid slik maar dat weet ik dus niet zeker.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Te traag werkende schildklier en zwanger willen worden
Kijk eens op de site van babyboom, de vorige collectie deelnemers bevatte Marianne en Alex, zij is nu zwanger (na 1x miskraam en hij heeft een sterilisatie herstel operatie laten doen) maar heeft naar mijn weten ook altijd problemen met haar schildklier gehad en moest wachten tot hij stabiel was. Weet niet of het overeenkomt met jouw situatie maar misschien heb je er wat aan.
Voor de rest heel veel toi toi toi!
Voor de rest heel veel toi toi toi!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Thnx, zal eens kijken.
Mijn schildklier moest ook gecorrigeerd zijn voordat ik mocht beginnen en dat was ook zo. Alleen nu is ie ineens weer omhoog gegaan maar van de gynaecoloog mocht ik wel verder met de clomid.
Mijn schildklier moest ook gecorrigeerd zijn voordat ik mocht beginnen en dat was ook zo. Alleen nu is ie ineens weer omhoog gegaan maar van de gynaecoloog mocht ik wel verder met de clomid.
ShallY- Prater
Ik lees mee, heb ook hypothyreoidie, maar nog geen kinderwens maar ben toch benieuwd wat dit voor invloed kan hebben.
Shally wat bedoel je met dat ie gecorrigeerd moest worden? Slik je geen Thyrax om je schildklier stabiel te houden of schommelt het gewoon erg?
Ik slik nu een jaarof 3 Thyrax en ben al die jaren zo goed als stabiel gebleven in mijn waarden.
Shally wat bedoel je met dat ie gecorrigeerd moest worden? Slik je geen Thyrax om je schildklier stabiel te houden of schommelt het gewoon erg?
Ik slik nu een jaarof 3 Thyrax en ben al die jaren zo goed als stabiel gebleven in mijn waarden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
@Beachgirl: dat hij gecorrigeerd moet worden is eigenlijk gewoon weer stabiel brengen. Maar zo bracht de internist het netjes
Ik slik thyrax, sinds vorige week een tabletje meer. Nu zit ik op 150 mg.
In februari waren mijn waardes stabiel en mocht ik ook beginnen met zwanger worden (clomid). Na de 1e poging moest ik bloed prikken, en toen bleek, nog geen 2 maanden later, dat mijn waardes weer niet goed waren.
Komende maandag moet ik weer voor een echo en dan ga ik er over beginnen, wil toch wel weten of het wel zin heeft om met clomid door te gaan.
Ik slik thyrax, sinds vorige week een tabletje meer. Nu zit ik op 150 mg.
In februari waren mijn waardes stabiel en mocht ik ook beginnen met zwanger worden (clomid). Na de 1e poging moest ik bloed prikken, en toen bleek, nog geen 2 maanden later, dat mijn waardes weer niet goed waren.
Komende maandag moet ik weer voor een echo en dan ga ik er over beginnen, wil toch wel weten of het wel zin heeft om met clomid door te gaan.
ShallY- Prater
ik ben makkelijk zwanger geraakt (wonder boven wonder) en mijn buurvrouw ook, ondanks schildklier, wel elke maand bloedprikken en medicatie aanpassen en ik had erg last van vermoeidheid.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben alle drie de keren makkelijk zwanger geworden, na 3 maanden, na 5 maanden en de laatste weten we niet precies.
Ik moet elke 6 weken bloed laten prikken en zo nodig de medicatie aanpassen. Ik ben deze zwangerschap begonnen op 175 mcg en zit nu op 212,5 mcg. Na de bevalling moet je zo snel mogelijk prikken om te voorkomen dat je doorslaat naar een hyper.
Maar met zwanger worden dus geen problemen gehad.
Ik moet elke 6 weken bloed laten prikken en zo nodig de medicatie aanpassen. Ik ben deze zwangerschap begonnen op 175 mcg en zit nu op 212,5 mcg. Na de bevalling moet je zo snel mogelijk prikken om te voorkomen dat je doorslaat naar een hyper.
Maar met zwanger worden dus geen problemen gehad.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Heb ook een traagwerkende schildklier en ben na 7 maanden zwanger geraakt. Wel elke maand bloed prikken en flink omhoog gegaan in medicatie maar verder was het prima te doen.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Zijn jullie wel zonder hormonen zwanger geraakt? En waren jullie waardes in de periode naar het zwanger worden toe wel stabiel?
ShallY- Prater
Wist niet dat het zoveel gevolgen had voor zwanger worden zeg. Kijk hier echt van op.
Maargoed hier ook voorlopig nog geen kinderwens dus had me er ook nog nooit in verdiept.
Maargoed hier ook voorlopig nog geen kinderwens dus had me er ook nog nooit in verdiept.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Als jou waardes goed zijn is het geen probleem hoot volgens mij. Je blijft strikt onder controle dan rn regelmatig bloedprikken. En je medicatie ophogen. Maar je weet nu in ieder grval dat als jr zwanger wilt worden je goed onder behandeling moet bij de internist.
ShallY- Prater
Bij mijn eerste zwangerschap was ik tegelijkertijd met de thyrax en de femara begonnen. Mijn schildklier moest nog op regel komen en toen was ik al zwanger! Heeft in totaal 3 pogingen geduurd.
Ik moest een keer in de maand bloed prikken en eenmaal zwanger daarmee doorgaan. Tijdens de zwangerschap is de medicatie iets verhoogd. Na de geboorte langzaam aan weer afgebouwd naar de juiste hoeveelheid en nog een keer per jaar bloed prikken.
Deze zwangerschap was alles al een tijdje op orde en ben ik met +/- 8 week weer naar de internist geweest. Ik moet nu weer een keer in de maand bloed prikken en elke 3 maand naar de internist. Medicatie is inmiddels ook weer verhoogd.
Ik moest een keer in de maand bloed prikken en eenmaal zwanger daarmee doorgaan. Tijdens de zwangerschap is de medicatie iets verhoogd. Na de geboorte langzaam aan weer afgebouwd naar de juiste hoeveelheid en nog een keer per jaar bloed prikken.
Deze zwangerschap was alles al een tijdje op orde en ben ik met +/- 8 week weer naar de internist geweest. Ik moet nu weer een keer in de maand bloed prikken en elke 3 maand naar de internist. Medicatie is inmiddels ook weer verhoogd.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben sinds een jaar bezig met thyrax en in dat jaar 2x zwanger geraakt. Een keer zwanger geworden zonder Clomid en een keer met. Mijn waardes wisselen steeds. Zodra ik zwanger ben gaat mijn schildklier ietsjes trager werken, dus dan moet de dosis sowieso omhoog. Elke 6 weken moet ik bloed laten prikken en naar de internist, mijn hele zwangerschap lang. Rond de 20 weken krijg ik nog een extra uitgebreid bloedonderzoek. Ik mag gelukkig bij de verloskundige op controle en hoef niet naar de gyn. Zo, dat waren al je vragen geloof ik
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hier geen idee, ik ben pas na mijn zwangerschap erachter gekomen dat mijn schildklier te traag werkt (oorzaak is de zwangerschap vlgs de ha) Mijn cyclus kwam netjes terug na het stoppen met bv, gewoon zoals voor de zwangerschap. Ik was toen al goed ingesteld. hier niet bezig met een tweede dus ik heb geen idee of het gevolgen heeft.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die zwanger willen worden !
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Zwanger willen worden en migraine
» Konden jullie zwanger willen worden loslaten?
» Afvallen en zwanger willen worden
» Zwanger willen worden vanaf nu
» Zwanger willen worden en migraine
» Konden jullie zwanger willen worden loslaten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: