Garnier BB creme .. werkt het?
+27
Jerry
TNMN
Roodtomaatje
Leine
_Lacey_
sonly
NerdChic
Caresses
blauwwitrood
Arwyn
vlinder19
Beachgirl
Davinia
Shy
bolus26
Kaboutertje
Toet
Jeanette
Kabouter
Marin
Zwerver
Curious
Kaat
Silver
Tyrael
Tullow
Rush
31 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Garnier BB creme .. werkt het?
Mijn huid ziet er overigens ook gewoon niet uit hoor, dus ik moet het niet meer doen, maar heb vaak de puf niet meer.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn huid ziet er overigens ook gewoon niet uit hoor, dus ik moet het niet meer doen, maar heb vaak de puf niet meer.
Je hebt een goed excuus
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Daarom. En kom toch amper de deur uit en belangrijke afspraken heb ik al helemaal niet, dus niemand die het zietTNMN schreef:ProudMama schreef:Mijn huid ziet er overigens ook gewoon niet uit hoor, dus ik moet het niet meer doen, maar heb vaak de puf niet meer.
Je hebt een goed excuus
Gast- Gast
Ik kreeg een tester mee van de Kruidvat en ik weet het nog niet goed wat ik ervan vind
(Overigens heb ik hem al gevonden hoor, maar ik kon hem niet vinden steeds omdat die gewoon uitverkocht was )
(Overigens heb ik hem al gevonden hoor, maar ik kon hem niet vinden steeds omdat die gewoon uitverkocht was )
Gast- Gast
Via deze site https://www.bbcreamshop.eu/ verkopen ze de originele bb cremes uit Azie. Ik heb er gisteren wat besteld en vandaag al binnengekregen Ik kreeg er nog een extra maskertje bij!
Ik heb deze besteld, 4 miniaturen, kan ik eerst uitproberen welke beste is
http://www.bbcreamshop.eu/product/16/skin79_mini_bb_cream_set_4*5_ml#.Tr7ARPSDTRk
Ik heb deze besteld, 4 miniaturen, kan ik eerst uitproberen welke beste is
http://www.bbcreamshop.eu/product/16/skin79_mini_bb_cream_set_4*5_ml#.Tr7ARPSDTRk
Gast- Gast
ik snap toch eigenlijk niet wat er zo bijzonder aan is...
Had ook 't monstertje van de Kruidvat ('light') en op zich kleurt die wel goed bij m'n gezicht, maar snap niet waarom iedereen 't zo bejubelt...
Vind 't een gedoe als ik dit als dagcreme gebruik en ik een dag geen make-up gebruik, ik toch 's avonds nog met 'n watje m'n gezicht schoon moet maken, omdat dit er nog op zit (ben verder niet lui ofzo hoor )
Had ook 't monstertje van de Kruidvat ('light') en op zich kleurt die wel goed bij m'n gezicht, maar snap niet waarom iedereen 't zo bejubelt...
Vind 't een gedoe als ik dit als dagcreme gebruik en ik een dag geen make-up gebruik, ik toch 's avonds nog met 'n watje m'n gezicht schoon moet maken, omdat dit er nog op zit (ben verder niet lui ofzo hoor )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb hem nu ongeveer een weekje gebruikt en mij bevalt hij prima.
Heb een gecombineerde huid en ik merk niet dat die de afgelopen vetter is geworden oid.
Gebruik nooit foundation, maar deze maakt m'n huidje naar mijn idee net wat egaler.
Heb trouwens wel gisteren een puistje gekregen.. Als die maar niet hiervan komt!
Heb een gecombineerde huid en ik merk niet dat die de afgelopen vetter is geworden oid.
Gebruik nooit foundation, maar deze maakt m'n huidje naar mijn idee net wat egaler.
Heb trouwens wel gisteren een puistje gekregen.. Als die maar niet hiervan komt!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nou dat werd tijd! De proefmonsters eindelijk binnen! Morgen ga ik 1 uittesten
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb het gister uitgetest en ben overtuigd!
Morgen maar op naar de kruidvat
Morgen maar op naar de kruidvat
Gast- Gast
Ik heb gisteren mijn proefmonster binnengekregen. Qua kleur en hoe egaal het mijn huid maakt vond ik het heel fijn, maar het voelde echt als een zwaar plakkaat op mijn gezicht. Jammer.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Na 3 weken gebruik ben ik tot de conclusie dat het een rotcreme is voor mij...veel te vettig hij voelt heel onprettig aan.
Gast- Gast
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, dus morgen maar eens proberen. Ben benieuwd!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik heb ook zo een tester gehad. De eerste twee dagen wist ik het niet echt, behalve dat het zo lekker rook. De derde dag was ik overstag, mijn huid voelde zacht, zag er egaler uit en het had een gezonde kleur.
Bij het kruidvat en de trekpleister hebben ze dacht ik deze week nog 30% korting. Ik ga er morgen denk ik een halen.
Weetjewel en nog iemand hebben ook bb via e-bay gekocht. Deze was wel van een ander merk, maar beviel haar ook goed. Deze was dacht ik ook wat goedkoper dan garnier in de aanbieding.
Bij het kruidvat en de trekpleister hebben ze dacht ik deze week nog 30% korting. Ik ga er morgen denk ik een halen.
Weetjewel en nog iemand hebben ook bb via e-bay gekocht. Deze was wel van een ander merk, maar beviel haar ook goed. Deze was dacht ik ook wat goedkoper dan garnier in de aanbieding.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik gebruikte eerst de versie uit Azie, maar daar zit vaak een whitening door heen en dat maakt je wat bleker. Die van Garniet past beter bij mijn huid.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mijn tester gisteren gekregen. Zal hem volgende week eens gaan proberen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dennenappel schreef:Ik heb ook zo een tester gehad. De eerste twee dagen wist ik het niet echt, behalve dat het zo lekker rook. De derde dag was ik overstag, mijn huid voelde zacht, zag er egaler uit en het had een gezonde kleur.
Doe jij 3 keer met een tester? Dat is knap! Of is het knap van mij dat ik er ''maar'' 2 keer mee doe?
In ieder geval... die 2 keer dat ik hem heb gebruikt zag mijn huid er duidelijk egaal uit. Het voelde niet zwaar aan en is zeker niet te vet wat mij betreft, maar ik heb een droge huid.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat grappig toch, dat het zo verschilt per persoon. Ik vind het echt een van de vetste cremes die ik ooit heb gehad en ligt echt als plakaat op mijn huid, zelfs direct na het douchen als m'n huid droog is. Ik vind 'm echt nog steeds heel vervelend helaas
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Alsof jij een heel andere creme hebt gekocht hahaha
Maar heb jij misschien een vette huid van jezelf?
Maar heb jij misschien een vette huid van jezelf?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hahaha ja misschien is het wel een hele andere creme... maar nee, het is echt de goeie, maar alle huidtypes zijn zo anders. Ik heb van mezelf wel een vette huid ja, alleen na het douchen is het trekkend droog. Ik smeer het liefst met een zachte, gel-achtige creme, geen dikke vettige. Dus helaas voor mij. Maar ik hou 'm toch maar en verkoop 'm niet, want wie weet is het op de wintersport heel lekker om een wat vettere creme te hebben bijvoorbeeld.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb dus ook een tester gebruikt en ik ben helemaal fan! Ik dacht aan de hand van Joy haar verhaal dat ik hem te vet zou vinden, maar het is fantastisch spul. Heerlijk zacht huidje, regelmatiger en fris!
Gast- Gast
Oh wat fijn dat ie bij jou wel werkt PB! Dat had ik niet verwacht omdat wij dezelfde crèmes lekker vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Vandaag geprobeerd en vond het wel fijn, dus gelijk vanmiddag een tubetje gekocht Ik doe er wel m'n eigen creme nog onder omdat ik bang ben dat het anders alsnog te droog is...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
De derde keer was het ook niet meer zo veel, maar hij ruikt zo lekker dus ik wilde hem helemaal opmakenPussycat schreef:Dennenappel schreef:Ik heb ook zo een tester gehad. De eerste twee dagen wist ik het niet echt, behalve dat het zo lekker rook. De derde dag was ik overstag, mijn huid voelde zacht, zag er egaler uit en het had een gezonde kleur.
Doe jij 3 keer met een tester? Dat is knap! Of is het knap van mij dat ik er ''maar'' 2 keer mee doe?
In ieder geval... die 2 keer dat ik hem heb gebruikt zag mijn huid er duidelijk egaal uit. Het voelde niet zwaar aan en is zeker niet te vet wat mij betreft, maar ik heb een droge huid.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik had een tester en heb het vandaag uitgeprobeerd, ik vind het echt verschrikkelijk spul. Veel te vet en mijn gezicht blijft plakkerig. Ik hou het lekker bij mn foundation
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: