Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dr. van der Hoog creme

2 plaatsers

Ga naar beneden

dr. van der Hoog creme Empty dr. van der Hoog creme

Bericht  SuzieQ ma 9 jul 2012 - 6:30

Ik heb de dr van der Hoog creme voor de gevoelige huid gekocht (hypo sensitive) en nu een paar weken gebruikt. Sinds een tijdje heb ik weer ontzettend last van mijn huid. Op dit moment heb ik 5 ontstekingen op mijn kin die echt pijn doen, ik voel constant zo'n brandend, "zoemend" en jeukend gevoel. Op mijn wang heb ik ook een ontsteking (en normaal heb ik het dus alleen op mijn kin aan de rechterkant). Ik ben bang dat het door de creme komt, ik reageer ook zo heftig op Vichy, Diadermine, Lancome Hydrazen en Chanel (en allemaal voor de gevoelige huid).
Vandaag daarom maar weer een tube Rozex gehaald (soort antibiotica creme voor het gezicht), maar daar mag je eigenlijk niet mee in de zon (nou is dat nu in Nederland niet echt een probleem...).

Heeft er nog iemand zo'n reactie op deze creme gehad? En zouden jullie het melden bij Dr. van der Hoog? toen ik dat van Lancome kreeg, heb ik het gemeld bij Ici Paris en kreeg ik het vergoed, maar deze heb ik bij Kruidvat gekocht.

Welke cremes voor gevoelige huid gebruiken jullie? En hebben jullie goede/slechte ervaringen met bepaalde merken? Ik heb ook lang Clinique gebruikt, maar dat deed niet echt veel voor mijn huid (maar zulke heftige ontstekingen had ik niet).

dr. van der Hoog creme 3-3_dvdh_hyposensitive_pot_50ml_dagcreme.png?color=transparent&scaleType=2&width=480&height=320&ext=

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

dr. van der Hoog creme Empty Re: dr. van der Hoog creme

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 6:47

Ik heb een hele tijd die creme gebruikt en heb er fijne ervaringen mee. Ik krijg ook snel uitslag van cremes en bij deze heb ik dat niet gehad. Later ben ik overgestapt op de zomerfris dagcreme omdat daar uv-bescherming inzet. Die gebruik ik nog steeds en vind hem net iets fijner dan die hypo allergene, smeert wat beter en mijn huid wordt er zachter van.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 7:53

Ik gebruik deze ook en geen last van ontstekingen o.i.d. Wel soms van een brandend gevoel als ik het erop smeer maar dat was het dan ook...vervelend dat je die klachten hebt, ik zou ze in ieder geval even een mailtje sturen.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 9 jul 2012 - 8:09

Ik gebruik nu La Roche Possay en daar ben ik tevreden over. Van de meeste merken en crèmes krijg ik ontzettend last van puistjes. Bij Biotherm Biopur had ik daar ook geen last van.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud