Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hydraterende crème

+11
PapillonRose
SoGood
Paper Crown
Kaboutertje
Lonely Goatherd
Sam
Marsy28
Starla
Sushi
Dolphinne
nijntje4
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Hydraterende crème

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 11:18

Hoi!

Ik ben op zoek naar een betaalbare hydraterende crème, waar je geen vettig laagje van op je huid krijgt. Ik heb in de winter altijd zo'n droog gezicht en ik merk dat een lekkere crème echt nodig is. Alleen.. Ik ben tot nu toe nooit helemaal tevreden geweest.

Ik heb nu een potje van nivea uit narigheid voor overdag en van quirines voor 's nachts. Die van quirines vind ik echt heerlijk, maar bijna op en 90 euro per potje, dat vind ik eigenlijk te duur. Er moet toch ook iets fijns goedkopers zijn? En Dagcreme weet ik al helemaal niet. Vandaag heeft de Douglas mevrouw me ingesmeerd met la mer. Fijn, maar onbetaalbaar haha!

Iemand nog een goede tip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  nijntje4 zo 23 dec 2012 - 11:29

Hydraterende crème 204288_l

Ik heb deze laatst gekocht bij de Trekpleister als uitprobeersel, maar hij bevalt best goed. Wel een fijne creme en toch eentje die snel intrekt. Ik gebruik hem overdag. Hij is maar 2,50 ofzo, heeft SPF 15, en er zit geen rotzooi in.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Dolphinne zo 23 dec 2012 - 11:40

Ik gebruik een crème van de DA drogist. Van het merk Louis Widmer. Die vind ik erg fijn en is niet vet. Het is een dag en nachtcreme. Ik geloof rond de 13 euro per tube.
Ik weet niet of elke DA dit verkoopt of die hier in de buurt hem speciaal inkoopt.

http://www.louis-widmer.nl/nl_NL/producten/skin-appeal/sebo-fluid/
Dit is die ik gebruik (sebo fluid)

Ik heb er meerdere producten van en vind ze allemaal erg fijn tot nu toe.

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 11:44

Thans voor de tips! Ik ga ze eens even bekijken, misschien kan ik online wat reviews vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Sushi zo 23 dec 2012 - 12:10

Ik heb de Instant Moisturizer van Sephora. Ik geloof dat ie rond de 20 euro kost. Is zo'n fijne crème. Trekt snel in, laat geen vet laagje achter en mijn huid voelt superzacht erna.



Hydraterende crème Sephora-Instant-Moisturizer-1

Dit is de dagversie en er is ook een wat zwaardere versie van, die gebruik in 's nachts. Die laat een ietwat vettig laagje achter, maar dat vind ik niet erg voor 's nachts.

En de crèmes ruiken echt heerlijk.

Dit is die nachtversie:
Hydraterende crème S1391911-main-hero
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Starla zo 23 dec 2012 - 12:27

Ik gebruik serum van rituals, daar krijg je ook geen vet laagje van, ik vind het zo'n vies gevoel als dat wel zo is.
Ik hoorde dat dat eigenlijk onder je dagcreme moet, maar ik gebruik alleen het serum, heel fijn spul!
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Marsy28 zo 23 dec 2012 - 14:09

Ik gebruik sinds half jaar dr. van der Hoog. Ik heb ook een heel droog gezicht en vind dit een geweldige lijn, jaren naar gezocht. Ok, het is wat aan de dure kant maar je doet er wel heel lang mee (ik doe nu al 5 maanden met een potje dagcreme bijv.) en ze zijn regelmatig in de aanbieding.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Sam zo 23 dec 2012 - 19:10

La Roche Posay Hydraphase Legere I love you love it
Heb al veel cremes gebruikt, maar kreeg van alles een zweethoofd.
Bij deze niet, echt geweldig.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Lonely Goatherd zo 23 dec 2012 - 20:45

Ik heb hetzelfde probleem en ben tevreden over Diadermine Lift + Hydratant. Biodermal voor de vochtarme huid is ook goed, wel net een klein beetje vetter.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Kaboutertje zo 23 dec 2012 - 23:37

Moeilijk kiezen als iedereen een ander merk noemt Razz
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 23:58

Hahaha ja echt!
Ik ga zo eens even rondkijken in de winkel. Genoeg opties dus :p.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Paper Crown ma 24 dec 2012 - 0:04

Harry, ik was laatst vergeten creme om mijn kopf te smeren en toen kwam ik bij mijn moeder en had mijn zusje een creme van Nivea, die vond ik zo fijn! Heb hem nu zelf ook gekocht. Het heet aqua sensation voor de normale huid. €10,- maar! Scheelt me echt veel geld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 0:07

Haha, shit is dat he als je je crème vergeet! Nivea vind ik altijd prima producten dus dat is het proberen waard! Thanks voor de tip, ik ga eens kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  SoGood ma 24 dec 2012 - 3:05

Als ik uit de douche kom en ik heb geen crèmpjes word ik gek!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:25

Sogood schreef:Als ik uit de douche kom en ik heb geen crèmpjes word ik gek!

Ik ook.. Zoo vellen kopje dan haha. Terwijl ik later op de dag een vettere t-zone krijg. (sinds mijn spiraaltje trouwens, daarvoor had ik altijd een vochtarme/droge huid).

Ik weet dus ook niet goed wat ik moet gebruiken. Mijn huid is gecombineerd maar blijkbaar ook vochtarm op sommige plekken. Het contrast is gewoon heel groot.. 3 verschillende creme's gaan gebruiken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:33

Ik ben echt pas gelukkig sinds ik de anti-blemishlijn van Clinique gebruik, maar die is wel prijzig (rond de 20 euro). Mijn huid is echt rustiger geworden, hij is niet vet, maar geeft me juist een heel zachte huid. (ik kan zo een reclame inspreken, hoor je het?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:48

Klinkt goed! Heb nu al wat anders gekocht maar mocht het niet zijn wat ik zoek probeer ik die. Door jouw reclame Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  PapillonRose ma 24 dec 2012 - 10:46

Sam schreef:La Roche Posay Hydraphase Legere I love you love it
Heb al veel cremes gebruikt, maar kreeg van alles een zweethoofd.
Bij deze niet, echt geweldig.
+1
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  ExpressoB wo 9 jan 2013 - 1:54

Paper Crown schreef:Harry, ik was laatst vergeten creme om mijn kopf te smeren en toen kwam ik bij mijn moeder en had mijn zusje een creme van Nivea, die vond ik zo fijn! Heb hem nu zelf ook gekocht. Het heet aqua sensation voor de normale huid. €10,- maar! Scheelt me echt veel geld.

Had dit topic ff opgezocht omdat ik toe ben aan een nieuwe dagcreme. Ik heb geen droge huid van mijzelf maar ook geen echte vette huid. De pest is dat mijn huid wel snel gaat glimmen!
Dus dat zegt dat mijn dagcreme niet geschikt is. Ik heb wel een vochtarme huid maar dat zie je dan weer niet.

Zou dit wat voor mij zijn? ben al zovaak met de verkeerde dagcreme thuis gekomen op advies van een verkoopster overal gaat mijn huid van glimmen(wat ik heb geprobeerd dan).
Vind 10euro ook wel een beetje het max. Zou ik dan iets moeten nemen dan toch voor een vette huid? of misschien normale huid.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 2:02

Glimmen kan juist door een vochtarme huid komen. Je huid maakt dan te weinig vocht aan en gaat zelf aan de gang om te 'hydrateren' wat zich kan uiten in een vette huid. (bijv. voorhoofd).

Ik heb altijd gedacht dat ik een drogere huid had, maar creme's altijd te vet waren. Zo kreeg ik pukkeltjes en toen dacht ik dus dat ik een vette huid had. Maar ik heb altijd wel lijntjes gehad en dat past weer meer bij een droge huid. Wat ik vooral merkte was dat ik na de douche een trekkerige huid had, maar later op de dag een glimmend voorhoofd.

Nu gebruik ik al een tijd spul van estee lauder voor de normale/gemengde huid om schoon te maken. En sinds een week de aqua sentation waar PC het over had. Wat een geweldige creme is dat! Ik heb aan het einde van de dag geen trekkerig gevoel op mijn wangen en ook geen vet voorhoofd. Maar gewoon goed gehydrateerd. Ik heb er nu ook de aqua sensation reinigingsgel bij gekocht.. die is ook al zo lekker. Geeft direct een lekkere verfrissing zonder mijn huid direct uit te drogen.

Nu bij de kruidvat 2+2 gratis op nivea trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 2:03

Ik had vooraf reviews gelezen over de aqua senstation creme, en ben niet 1 negatieve comment tegengekomen. (Heb Nederlandse en Amerikaanse blogs gelezen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  ExpressoB wo 9 jan 2013 - 2:19

Oh dat klinkt goed over die creme. Voor de normale huid dus?
Mijn voorhoofd, neus, stukje wangen en soms bovenlip/kin gaan glimmen.
Na het douchen kan mijn gezicht ook droog aanvoelen wat trekkerig inderdaad.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Niekske wo 9 jan 2013 - 2:23

ExpressoB schreef:
Paper Crown schreef:Harry, ik was laatst vergeten creme om mijn kopf te smeren en toen kwam ik bij mijn moeder en had mijn zusje een creme van Nivea, die vond ik zo fijn! Heb hem nu zelf ook gekocht. Het heet aqua sensation voor de normale huid. €10,- maar! Scheelt me echt veel geld.

Had dit topic ff opgezocht omdat ik toe ben aan een nieuwe dagcreme. Ik heb geen droge huid van mijzelf maar ook geen echte vette huid. De pest is dat mijn huid wel snel gaat glimmen!
Dus dat zegt dat mijn dagcreme niet geschikt is. Ik heb wel een vochtarme huid maar dat zie je dan weer niet.

Zou dit wat voor mij zijn? ben al zovaak met de verkeerde dagcreme thuis gekomen op advies van een verkoopster overal gaat mijn huid van glimmen(wat ik heb geprobeerd dan).
Vind 10euro ook wel een beetje het max. Zou ik dan iets moeten nemen dan toch voor een vette huid? of misschien normale huid.

Ik heb deze ook, gebruik em al een jaar of 3-4 en ik ben er echt helemaal blij mee! Daarvoor had ik dagcreme van het huismerk van de etos, maar die gingen toen hun hele lijn veranderen (eind 2008 geloof ik) en toen kwam er een andere creme voor terug die ik niet fijn vond. Wat ik fijn vind aan deze nivea is dat die heel fris is, het trekt sowieso snel in, maar het voelt niet alsof je creme opgesmeerd hebt zeg maar. Terwijl je huid er wel goed gehydrateerd van wordt. Ik kan em echt aanraden!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  ExpressoB wo 9 jan 2013 - 2:30

Oke ik ben overtuigd ga hem proberen. 2+2 gratis klinkt wel aantrekkelijk maar ik gebruik verder niks van nivea. Alleen de oogremover de lotion. Misschien nog 1 daarvan nemen en nog zo'n pot creme. Maja wat als die niet bevalt zit ik ermee.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 2:41

Ik vind de aqua sensation reinigingslotion ook echt een aanrader. Verder gebruik ik nu ook de peelingvan nivea. Zelfs mijn vriend is daar helemaal blij mee haha. Kwam hij de kamer in 'Schatje moet je voelen mijn huid! Zo zacht' haha.

Die laatste valt erg mee qua prijs, dus wel leuk bij 2+2 om te proberen.

Hydraterende crème Skin_refining_scrub_75ml_NL

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hydraterende crème Empty Re: Hydraterende crème

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum