Garnier BB creme .. werkt het?
+27
Jerry
TNMN
Roodtomaatje
Leine
_Lacey_
sonly
NerdChic
Caresses
blauwwitrood
Arwyn
vlinder19
Beachgirl
Davinia
Shy
bolus26
Kaboutertje
Toet
Jeanette
Kabouter
Marin
Zwerver
Curious
Kaat
Silver
Tyrael
Tullow
Rush
31 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Garnier BB creme .. werkt het?
http://www.garnierzorgvoorjezelf.nl/_nl/_nl/our_products/range.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS%5EPRD_SKINCARE%5EBB_CREAM%5EBB_CREAM_HOME
Heeft iemand het al?
Werkt het een beetje?
Zijn er ergens voor & na foto's te vinden ofzo?
Heeft iemand het al?
Werkt het een beetje?
Zijn er ergens voor & na foto's te vinden ofzo?
Gast- Gast
Re: Garnier BB creme .. werkt het?
Ja het werkt. Zoals de voor en na foto op de verpakking werkt het voor mij niet, maar mijn rode vlekken (ik heb heel snel droge plekken rond m`n neus etc.) worden minder en m`n huid voelt ook beter. Voor het weekend had ik nog een heel onrustige huid en heel het weekend heb ik gesmeerd. Nu zijn al die vlekjes weg.
Is het toeval? Is het de creme? Ik heb geen idee. Het is natuurlijk geen foundation, dus je kunt niet alles verbergen, maar ik merk wel dat m`n huid het een fijn product vind.
Is het toeval? Is het de creme? Ik heb geen idee. Het is natuurlijk geen foundation, dus je kunt niet alles verbergen, maar ik merk wel dat m`n huid het een fijn product vind.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij zijn dan beiden ook geen Yfke Sturm
Ik heb idd ook veel droge plekjes, maar geen echte schrikbarende dingen die bedekt moeten worden met een laag foundation zeg maar, maar een beetje een oppepper en wat egaliteit is nooit weg! En vooral als ik straks bevallen ben, een klein laagje even snel opdoen lijkt me heerlijk haha
Hoe breng je het aan? Zoals een creme met je handen? En heb je veel nodig? Is die tube een beetje om lang mee te doen of zo leeg?
Ik heb idd ook veel droge plekjes, maar geen echte schrikbarende dingen die bedekt moeten worden met een laag foundation zeg maar, maar een beetje een oppepper en wat egaliteit is nooit weg! En vooral als ik straks bevallen ben, een klein laagje even snel opdoen lijkt me heerlijk haha
Hoe breng je het aan? Zoals een creme met je handen? En heb je veel nodig? Is die tube een beetje om lang mee te doen of zo leeg?
Gast- Gast
Ja, ik breng het gewoon aan met m`n vingers inderdaad. Ik gebruik nog niet heel veel en denk dat ik nog een beetje te weinig gebruik om het echt egale effect te krijgen. Ik heb dus ook geen idee hoelang zo`n tube mee gaat . Het is 50ml.
Rush- Lady Post-a-lot
Die moet ik ook! Bedankt voor dit topic.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb 'm vandaag gehaald bij de etos (is nu €10 ipv €14). Kleur is voor mij goed, ik zie er tenminste niet opgemaakt/geplamuurd uit (gebruik maar een heel klein beetje) en moet zeggen dat mijn gezicht er idd egaler uitziet. Heb verder geen pukkels maar soms wel wat rode vlekjes e.d. en die zijn echt stukken minder zichtbaar . Ook de donkere kringen onder mijn ogen zijn veel minder zichtbaar. Verder vind ik 'm erg fijn (uit)smeren en lekker ruiken (wel de typische garnier geur maar die vind ik iig prettig).
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaa, hij ruikt echt vet lekker!
Rush- Lady Post-a-lot
Ok! Overtuigd haha
Ik ga er ook maar eens mee aan de smeer dan!
Ik ga er ook maar eens mee aan de smeer dan!
Gast- Gast
Issie alleen vandaag €10? Of de hele week?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dragen jullie er ook nog een (ander merk) dagcréme onder? Of is het dan dubbelop?
Aangezien ik een extreem droge huid heb met veelal rode vlekken vind ik het wel een mooie uitkomst.
Aangezien ik een extreem droge huid heb met veelal rode vlekken vind ik het wel een mooie uitkomst.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Als je die BB cream gebruikt hebt en je reinigt 's avonds je gezicht, komt die hele kleur er ook weer afzetten zoals bij foundation? Dat je wattenschijfje zeg maar helemaal gekleurd is?
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Het bevat onder andere een dagcrème dus ik gebruik er verder niets onder, vind het dan een beetje dubbelop en weet ook niet of het dan nog mooi op de huid is.
Heb net mijn gezicht gereinigd en er komt idd nog wel wat kleur af, maar het viel me eigenlijk mee hoe weinig dat was. Bij lange na niet zoveel als met foundation. Ligt er denk ik misschien wel aan hoe dik je het opsmeert, heb zelf maar een klein beetje nodig gehad eigenlijk.
Heb net mijn gezicht gereinigd en er komt idd nog wel wat kleur af, maar het viel me eigenlijk mee hoe weinig dat was. Bij lange na niet zoveel als met foundation. Ligt er denk ik misschien wel aan hoe dik je het opsmeert, heb zelf maar een klein beetje nodig gehad eigenlijk.
Tyrael- Prater
Ik heb hem sinds twee dagen, en vind hem heerlijk. Haalt idd de roodheid van mn huid wat weg, tis niet zo dekkend als foundation.
Ik heb totaal geen make up gevoel, en het is zo simpel opgebracht, vind het heel fijn!
Heb de lichte variant, en die is precies goed voor mij, en heb gewoon een normale kleur gezicht, niet echt licht, maar ook niet getint.
Ik heb totaal geen make up gevoel, en het is zo simpel opgebracht, vind het heel fijn!
Heb de lichte variant, en die is precies goed voor mij, en heb gewoon een normale kleur gezicht, niet echt licht, maar ook niet getint.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik zeg, voor en Na foto's
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil 'm ook! Maar weet niet of ik licht of donker moet. Mag je dat testen in de winkel?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat is het verschil tussen deze BB cream en de gekleurde dagcrème van Nivea?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Op de Facebook van Garnier kan je een tester aanvragen. Hoop dat die snel binnen komt, want ben best wel benieuwd!
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Ik heb m net ook gekocht...net opgesmeerd en hij voelt iig fijn maar wel vrij vettig!
Gast- Gast
Oh dat vind ik juist helemaal niet. Bij andere dagcremes kan ik na een paar minuten ook nog smeren zeg maar, maar bij deze echt niet.Charlie schreef:Ik heb m net ook gekocht...net opgesmeerd en hij voelt iig fijn maar wel vrij vettig!
Rush- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ik wil 'm ook! Maar weet niet of ik licht of donker moet. Mag je dat testen in de winkel?
Als het goed is staan er 2 testers in de winkel (was in de Etos waar ik was iig wel)
Tyrael- Prater
Kabouter schreef:Wat is het verschil tussen deze BB cream en de gekleurde dagcrème van Nivea?
Dat wil ik ook weten want die gebruik ik ook en vind die ook fijn.
Gast- Gast
Ik heb hem gekocht!
Morgen ga ik hem uitproberen, ben erg benieuwd!
Er stonden bij ons geen testers en in de Kruidvat wisten ze niet eens waar ik over praatte!
Morgen ga ik hem uitproberen, ben erg benieuwd!
Er stonden bij ons geen testers en in de Kruidvat wisten ze niet eens waar ik over praatte!
Gast- Gast
Love BB-cream! Ik gebruik het al een poosje, maar kocht het vias internet uit het buitenland. Echt geniaal spul!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zaterdag is alles van Garnier met 50% korting bij Etos, dacht ik.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: