Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Garnier BB creme .. werkt het?

+27
Jerry
TNMN
Roodtomaatje
Leine
_Lacey_
sonly
NerdChic
Caresses
blauwwitrood
Arwyn
vlinder19
Beachgirl
Davinia
Shy
bolus26
Kaboutertje
Toet
Jeanette
Kabouter
Marin
Zwerver
Curious
Kaat
Silver
Tyrael
Tullow
Rush
31 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Garnier BB creme .. werkt het?  - Pagina 2 Empty Re: Garnier BB creme .. werkt het?

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 9:13

Geeft het geen masker effect? Heb er vandaag mee in mijn handen gestaan, maar het lijkt te foundation achtig. Ik heb geen zin om het 's morgens heel precies aan te moeten brengen omdat je anders kleurlijnen ziet lopen. Wil het dan wel simpel als dagcrème erop kunnen smeren zonder dat ik een foundation gezicht krijg. Foto's idd??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Garnier BB creme .. werkt het?  - Pagina 2 Empty Re: Garnier BB creme .. werkt het?

Bericht  Toet wo 26 okt 2011 - 13:45

Maar wat is dan het verschil tussen BB cream en de normale dagcrème met een tintje? Kan iemand mij dat uitleggen of moet ik het daarvoor gewoon proberen? Ik heb in ieder geval ook een gratis sample besteld.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Silver wo 26 okt 2011 - 22:57

Waar hebben jullie die gratis sample besteld? Ik wil oooooooook Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 23:01

http://www.hyves.nl/bbcream?tryvertisingvar_ref=homepagead
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin do 27 okt 2011 - 2:15

Ik heb 'm gisteren van m'n zusje gekregen (die 'm niet fijn vond) en ik vind 'm ook niet zo heel fijn geloof ik. Hij's echt behoorlijk vet. Wel goede bescherming voor de winter als m'n huid droog is (ook met SPF15) dus ik denk dat ik 'm gewoon hou. Het ziet er echt uit als een foundation maar smeert wel goed uit, dus het wordt zeker geen plakaat. Maar vlekjes verdwijnen wel redelijk goed!

Ik heb trouwens de lichte.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush do 27 okt 2011 - 2:19

Grappig dat ik nu 2 mensen hoor dat die erg vet is terwijl ik dit de eerste creme vind die niet vet is, die ik probeer.

Heb wel 10 potjes creme die ik nooit gebruik, omdat het zolang vet blijft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 27 okt 2011 - 2:22

Oh echt? Ik vind het echt een van de vetste cremes die ik ooit heb gehad! Het is ook heel dik als het uit de tube komt. Ik heb normaal altijd Moisture Surge van Clinique en had vroeger altijd Happy Derm van L'Oreal en die zijn echt zijdezacht zeg maar. Dat maakt toch wel verschil. Maar wie weet is dit voor de winter wel lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 27 okt 2011 - 2:29

Oh, ik hou dus helemaal niet van die cremes die als een flets uit het tube komen, dat ze zo heel dun zijn.

Het is idd wel een stevige creme, maar vet vind ik dus niet haha.

Maar net wat je gewend bent dus :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:48

Bij ons echt nog nergens te vinden(Zeeland). Ik heb die tester aangevraagd, eerst maar daarop wachten dan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:18

Oh oke, je laatste post was echt precies wat ik moest lezen Joy. Ik gebruik ook altijd Happy Derm (of producten die ook zo zacht zijn) en ik HAAT cremes die vetter zijn. Dus het is niets voor mij hoor ik al!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 27 okt 2011 - 7:24

Zie M.'s facebook post op mijn wall, Powerbabe!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kaboutertje do 27 okt 2011 - 9:17

Ik heb 'm nu ook smile voor een tientje! (In duitsland gekocht)
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  bolus26 vr 28 okt 2011 - 2:00

Yasmin schreef:Bij ons echt nog nergens te vinden(Zeeland). Ik heb die tester aangevraagd, eerst maar daarop wachten dan :P

ik heb hem bij de etos in heinkenszand gekocht en mn zusje in goes, goed zoeken dus!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Shy vr 28 okt 2011 - 4:21

Wordt hier toch nu erg nieuwsgierig naar, misschien toch maar kopen dan!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Davinia vr 28 okt 2011 - 4:56

Ik word hier ook wel nieuwsgierig na, dus denk dat ik hem ook maar eens ga halen!
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel goed!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 5:09

bolus26 schreef:
Yasmin schreef:Bij ons echt nog nergens te vinden(Zeeland). Ik heb die tester aangevraagd, eerst maar daarop wachten dan :P

ik heb hem bij de etos in heinkenszand gekocht en mn zusje in goes, goed zoeken dus!
Ik ben alleen in Middelburg en Vlissingen wezen kijken :P Bij welke drogist heb heeft je zusje in goes gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 28 okt 2011 - 5:13

Heb em zojuist gekocht voor een tientje bij Etos, en mijn eerste indruk is goed!!

De geur had van mij iets minder sterk mogen zijn.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Jeanette vr 28 okt 2011 - 5:57

Ik vind die van Garnier net zo fijn als degene die ik altijd uit het buitenland bestelde!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 vr 28 okt 2011 - 20:29

Yasmin schreef:
bolus26 schreef:

Ik ben alleen in Middelburg en Vlissingen wezen kijken :P Bij welke drogist heb heeft je zusje in goes gekocht?

ook de etos! je moet wel even goed kijken,staat niet echt op een promotieplekje o.i.d. ( had ik wel verwacht)

vind de vettigheid ook meevallen hppr!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Rush vr 28 okt 2011 - 21:17

3 dagen achter elkaar gebruikt nu en mn huid is bijna een perzikje, zo zacht!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 21:24

Mijn zoektocht gaat verder:P

Gast
Gast

Bericht  vlinder19 vr 28 okt 2011 - 22:09

Zo, ik heb hem net bij de etos gehaald voor 6.99!! Vandaag 50% korting op alle garnier!
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Arwyn za 29 okt 2011 - 2:13

Ik heb hem vandaag ook bij de Etos gehaald smile
Morgen maar eens proberen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  blauwwitrood za 29 okt 2011 - 3:58

N.a.v. jullie goede ervaringen, heb ik 'm vandaag ook bij Etos gekocht, met 50% korting.
Kon niet echt verschil zien tussen de lichte en donkere variant.. Heb uiteindelijk de donkere gekozen, ben benieuwd :-)
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Jeanette za 29 okt 2011 - 4:00

Volgens mij zit er ook niet veel verschil in de lichte en donkere variant. Ik heb een redelijke lichte huid en gebruik de donkere variant en deze past perfect bij mijn huid.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: