Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Garnier BB creme .. werkt het?

+27
Jerry
TNMN
Roodtomaatje
Leine
_Lacey_
sonly
NerdChic
Caresses
blauwwitrood
Arwyn
vlinder19
Beachgirl
Davinia
Shy
bolus26
Kaboutertje
Toet
Jeanette
Kabouter
Marin
Zwerver
Curious
Kaat
Silver
Tyrael
Tullow
Rush
31 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Garnier BB creme .. werkt het?  - Pagina 3 Empty Re: Garnier BB creme .. werkt het?

Bericht  Kaboutertje za 29 okt 2011 - 4:35

Ik heb het gekocht en vandaag voor het eerst gebruikt. Voor zover ik het kan zeggen vind ik het fijn smile Lekker glad huidje I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garnier BB creme .. werkt het?  - Pagina 3 Empty Re: Garnier BB creme .. werkt het?

Bericht  Caresses za 29 okt 2011 - 4:42

vlinder19 schreef:Zo, ik heb hem net bij de etos gehaald voor 6.99!! Vandaag 50% korting op alle garnier!

Meteen na het lezen hiervan naar de Etos gegaan. Helaas veel lege schappen waaronder ook deze Sad. Jammer.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush zo 30 okt 2011 - 20:55

Ik zou gisteren een foto maken, was m`n telefoon accu leeg.

Had de ene helft van m`n gezicht gedaan na het douchen, want dan heb ik altijd zo`n knalrode huid. Het verschil was echt goed zichtbaar!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  NerdChic zo 30 okt 2011 - 22:01

Yasmin schreef:Bij ons echt nog nergens te vinden(Zeeland). Ik heb die tester aangevraagd, eerst maar daarop wachten dan :P

Middelburg heeft hem ook hoor! smile

Ik vind het echt een hele fijne creme! Smeert goed uit en blijft mooi zitten. Hij ruikt ook inderdaad heel erg lekker.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:08

Dan ben ik denk ik gewoon heel erg scheel :P Ik ben bij beide Etossen geweest, bij de AH en in de winkelstraat maar zag hem niet, ook niet in de Kruidvat. Maar misschien dat hij er nu wel is

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 31 okt 2011 - 4:23

Ik vind 'm echt nog steeds niet fijn! Hij is zo ontzettend vet en dik. M'n huid wordt er alleen maar glimmend van, ipv zijdezacht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Davinia ma 31 okt 2011 - 5:04

Yasmin schreef:Dan ben ik denk ik gewoon heel erg scheel :P Ik ben bij beide Etossen geweest, bij de AH en in de winkelstraat maar zag hem niet, ook niet in de Kruidvat. Maar misschien dat hij er nu wel is

Je moet echt heel goed zoeken, het staat er namelijk niet echt goed op. Bovenin in kleine lettertjes.
Ik heb ook net heel lang gezocht, samen met de verkoopster. Ze wist namelijk zeker dat hij er was, maar we konden hem niet vinden.

Ik heb hem nu op en ik zie ook wel wat verschil!
Wel voelt mijn huid ook een beetje vet aan en glimt een beetje, maar dat doet het met iedere creme.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Kaboutertje ma 31 okt 2011 - 5:33

Joy_ schreef:Ik vind 'm echt nog steeds niet fijn! Hij is zo ontzettend vet en dik. M'n huid wordt er alleen maar glimmend van, ipv zijdezacht.

Hmm vreemd. Maar natuurlijk kan niet elk product voor iedereen even fijn zijn..
Gebruik je misschien teveel?

Al moet ik zeggen dat ik ná het gebruiken van de creme nog wat afpoeder.. Maar dat doe na het gebruiken van gewone dagcreme ook...
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Marin ma 31 okt 2011 - 5:36

Neuh ik gebruik gewoon een klein beetje. Maar ik hou sowieso niet van die dikke cremes, hou liever van wat vloeibaarder en zachter spul. Heb trouwens ook niet het idee dat het bedekt Wink
Dus nee, niet echt tevreden. Maar ik hou 'm wel voor de koude winterdagen, dan is vette creme misschien wel lekker voor de huid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jeanette ma 31 okt 2011 - 5:59

Ik vind hem juist niet vet, maar dat kan natuurlijk per huidtype verschillen. Ik vind het ideaal spul! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sonly ma 31 okt 2011 - 6:54

Kaat schreef:Op de Facebook van Garnier kan je een tester aanvragen. Hoop dat die snel binnen komt, want ben best wel benieuwd!

Heb je misschien een link? (hyves heb ik niet..)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blauwwitrood ma 31 okt 2011 - 6:58

Toen ik 'm zaterdag voor het eerst op deed vond ik 'm ook wel wat vet en glimmend. Maar vandaag heb ik 't weer op en heb ik er geen last van. Ik denk dat ik zaterdag iets teveel had gebruikt en 'm daarom zo vet vond.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  blauwwitrood ma 31 okt 2011 - 7:04

sonly schreef:
Kaat schreef:Op de Facebook van Garnier kan je een tester aanvragen. Hoop dat die snel binnen komt, want ben best wel benieuwd!

Heb je misschien een link? (hyves heb ik niet..)

https://www.facebook.com/garniernl?sk=app_247487388637464
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  _Lacey_ ma 31 okt 2011 - 7:31

Ik heb vorige week een tester aangevraagd. Ben erg benieuwd, want van een andere crème van Garnier die een paar jaar geleden eens kocht kreeg ik last van mijn huid.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  sonly wo 2 nov 2011 - 3:41

Dankje blauwwitrood!

Ben benieuwd, zat al te twijfelen om hem vandaag te halen, maar dan wacht ik de tester eerst even af smile
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Leine wo 2 nov 2011 - 5:03

Ik heb 'm ook sinds zaterdag, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind. Aan de ene kant heel fijn spul, maar aan de andere kant vervaagt het wel heel erg gedurende de dag en dan hou ik zo'n glimhoofd over.. laughcry
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Roodtomaatje wo 2 nov 2011 - 23:42

Hij bevalt mij tot nu toe erg goed! Ben wel voor de donkere gegaan, vond het verschil met de lichte kleur erg klein..

Ben alleen geen held met het reinigen van mijn gezicht (daar kan ik 's avonds echt niet de puf voor vinden!), dus ben benieuwd of ik hierdoor meer last van puistjes ofzo ga krijgen.. Met mijn foundation (True Match Roller van L'Oreal) heb ik daar vaak wel last van, terwijl ik mijn gezicht altijd goed schoonmaak als ik foundation heb gebruikt..
Heb er tot nu toe nog geen last van gehad en gebruik het product sinds maandag!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394

Bericht  Jeanette wo 2 nov 2011 - 23:49

Roodtomaatje, maar het is zo belangrijk om je gezicht 's avonds te reinigen. Zo kan je huid zich niet goed herstellen 's nachts en krijg je juist pukkeltjes.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Roodtomaatje do 3 nov 2011 - 0:08

Jeanette schreef:Roodtomaatje, maar het is zo belangrijk om je gezicht 's avonds te reinigen. Zo kan je huid zich niet goed herstellen 's nachts en krijg je juist pukkeltjes.
Ja ik weet het, echt heel slecht... Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar! Het gaat weken goed, dan hou ik het braaf vol en vervolgens raakt de klad er weer in en dan doe ik het niet meer..
Echt stom, want het is hooguit 5 min werk!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn do 3 nov 2011 - 0:13

Joh, nog niet eens! Ik ben volgens mij in 2minuten klaar 's avonds, haha.
Ik gebruik geen foundation oid, heb alleen make-up op mijn ogen, maar als ik alleen m'n gezicht hoef te doen, is het een watje met tonic eroverheen halen, oogcrème opdoen, nachtcrème en klaar. Echt maar 2min werk. 5min heb ik wel nodig om m'n mascara en zo eraf te halen, daar ben ik altijd wat langer mee bezig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Roodtomaatje do 3 nov 2011 - 0:16

Arwyn schreef:Joh, nog niet eens! Ik ben volgens mij in 2minuten klaar 's avonds, haha.
Ik gebruik geen foundation oid, heb alleen make-up op mijn ogen, maar als ik alleen m'n gezicht hoef te doen, is het een watje met tonic eroverheen halen, oogcrème opdoen, nachtcrème en klaar. Echt maar 2min werk. 5min heb ik wel nodig om m'n mascara en zo eraf te halen, daar ben ik altijd wat langer mee bezig.
Ik gebruik eigenlijk ook alleen maar mascara en wat eye-liner, foundation heel soms in het weekend met uitgaan, maar dan maak ik 's avonds de boel ook netjes schoon. Mijn oogmake-up haal ik zoiezo er standaard vanaf met een speciale reiniger, dus het gaat vooral om mijn voorhoofd, wangen en neus die ik niet schoonmaak.
Maar jij gebruikt dus alleen tonic? Ik was altijd in de veronderstelling dat je reinigingsmelk en tonic moet gebruiken..
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush do 3 nov 2011 - 0:20

Ik reinig m`n gezichtshuid ook bijna nooit. Ik weet dat het slecht is, maar ik vergeet het gewoon en vind het ook niet echt belangrijk. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Roodtomaatje do 3 nov 2011 - 0:30

Rush schreef:Ik reinig m`n gezichtshuid ook bijna nooit. Ik weet dat het slecht is, maar ik vergeet het gewoon en vind het ook niet echt belangrijk. laughcry
Gelukkig, ik ben niet de enige! Ik voelde me al een beautynerd :-)

Tijdens het douchen maak ik mijn gezicht altijd schoon met een schuimende gezichtsreiniger, maar 's avonds kan ik me er echt moeilijk toe zetten om ook nog eens mijn gezicht te moeten reinigen..
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 0:42

Ik deed het altijd netjes, reinigen en smeren voor ik naar bed ging, maar de laatste tijd...

Gast
Gast

Bericht  TNMN do 3 nov 2011 - 1:08

Ik reinig mijn gezicht echt ALTIJD, zelfs al ben ik dronken.. :P Ik slaap ook elke nacht op een schone kant van mijn kussensloop. Als ik dit niet doe, heb ik de volgende dag al puistjes. Ik ben best jaloers op de mensen die dit niet hebben, maar het zit nu zo in mijn routine, tis net als tanden poetsen!
Ik was ook erg benieuwd naar de BB Cream van Garnier, maar ik had 'm van een vriendin geleend en vond 'm veels te vet helaas Mad
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: