Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen kunnen niet autorijden...

+28
Novalee
Eliesje
Tania
Lavendel
Flippin' Bitch
Jordana
Sweety
Nora
silly-one
Polly
Melis_je
Happydobby
girli
Lilou
Tullow
Snoes
JustMeDaan
smooch
Pompoen
Lemon
Rovine
Caramba
Bimbam
Antibes
SuperGrover
Susan
Rush
Jasmine
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  CarpeDiem do 27 okt 2011 - 4:20

Haha hilarisch
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Muurvlindertje do 27 okt 2011 - 4:21

Ik rij ook als een vent.
Ik schat de situaties ruim van tevoren in en rij meestal links. Als ik vrouwen links zie rijden, gaan ze 9 v.d 10 keer niet op zij. Dan haal ik ze rechts in en toeter ik. Mag niet, maar bumperkleven maar ook niet. Je moet niet 75 rijden links waar je 80 mag en je nog naar rechts kunt.

Dat getrut altijd van die vrouwen.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  TNMN do 27 okt 2011 - 4:22

Ik erger me vooral aan mensen die zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden. Ik werkte voor een autoverhuur bedrijf en er waren meer mannen die ongelukken hadden dan vrouwen, en stomme ongelukken ook!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:37

TNMN schreef:Ik erger me vooral aan mensen die zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden. Ik werkte voor een autoverhuur bedrijf en er waren meer mannen die ongelukken hadden dan vrouwen, en stomme ongelukken ook!

+1 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:06

Ik vind mezelf nu nog niet heel goed rijden, omdat ik nog niet zoveel rijervaring heb. Als ik meer rijervaring krijg, dan denk ik wel dat ik goed kan rijden. Parkeren is aan mij nu nog niet besteed, maar dat zal dus met ervaring ook wel beter worden. Ik kan me heel erg ergeren aan bestuurders die langzaam rijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 4 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum