Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen kunnen niet autorijden...

+28
Novalee
Eliesje
Tania
Lavendel
Flippin' Bitch
Jordana
Sweety
Nora
silly-one
Polly
Melis_je
Happydobby
girli
Lilou
Tullow
Snoes
JustMeDaan
smooch
Pompoen
Lemon
Rovine
Caramba
Bimbam
Antibes
SuperGrover
Susan
Rush
Jasmine
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  JustMeDaan di 25 okt 2011 - 1:31

Ik vind van mezelf dat ik aardig rijd. Fileparkeren is geen probleem, en achteruit in parkeren doe ik op mijn spiegels. En ik parkeer overal achteruit in, kan je zo weer wegrijden ook. Rijd standaard overal wat harder. Rijd nu een automaat, maar dat is omdat deze auto niet in een geschakelde versie verkocht word. Hiervoor reed ik schakel, en ook daar heb ik geen problemen mee, en als ik nu mijn auto voor een beurt breng, neem ik vaak een leenauto, krijg ik een schakel mee en ook dat is dan geen probleem. Alleen ff zoeken waar het koppelmoment ligt, maar dat is bij elke auto anders dus das gewoon ff zoeken. Als ik dat weet is het goed.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Caramba di 25 okt 2011 - 1:32

Ik heb wel bij mannen in de auto gezeten dat ik dacht van, ik rij liever zelf.
Maar dat heb ik ook wel bij vrouwen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 1:32

Storm schreef:
smooch schreef:
Storm schreef:
Rush schreef:Dat denk ik dagelijks. Wat dat betreft ben ik echt een vent.
Ik ook hoor, daar ben ik heel eerlijk in. Ik vind mannen echt veel beter rijden dan vrouwen over het algemeen.

Ben ik ook het ook mee eens.

Mijn beste vriendin, die kan echt niet rijden. Elke keer als ik bij haar in de auto stap hou ik mijn hart vast Very Happy dat weet ze ook. Ze is ook vaak de weg kwijt, ook al rijd ze met navigatie.
Jaaa zo herkenbaar! Bij de meeste vrouwen waarbij ik in de auto stap (sorry dames!) is dit het geval. Bij mannen heb ik daar nog nooit last van gehad. Alleen Stuiterbal kan super goed rijden Very Happy

En bedankt he :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 1:33

Ik ben zelf soms wel onzeker in het verkeer, maar dan alleen op plaatsen waar ik nog (bijna) nooit gereden heb of in grote steden. Dat probeer ik dan dus ook zoveel mogelijk te vermijden. Verder vind ik mezelf wel een goede chauffeur haha angel Parkeren is voor mij geen enkel probleem, die handeling heb ik ook echt heel goed onder de knie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tullow di 25 okt 2011 - 1:41

Hahah die vrouw ook die aan de 'verkeerde' kant gaat tanken! drunken
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 1:43

M'n vriend tankte laatst bijna diesel in plaats van benzine. Hij heeft altijd diesel gereden en heeft nu voor het eerst een benzine haha. Moest wel even lachen, vooral omdat we het op weg naar de pomp er nog over gehad hadden. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lilou di 25 okt 2011 - 2:00

Oh, ik vind mezelf een ramp in de auto. Hoewel ik volgens mijn vriend echt niet slecht rij. Ben gewoon onzeker en soms wat te voorzichtig, heb een hekel aan invoegen op snelwegen en ben niet zo'n ster in parkeren. Thuis moet ik helaas de auto altijd achteruit in parkeren. Gisteren deed ik dat zonder vriend naast me en het was een ramp. Ik presteerde het zelfs om het stuur onbedoeld op stuurslot te krijgen en kreeg m er toen eerst niet meer af Embarassed . Kan niet eens meer uitleggen hoe ik dat deed ... zucht. Uiteindelijk stond ie overigens wel weer netjes en waren zowel de auto, de schutting, de schuurtjes en ikzelf allemaal nog heel Very Happy . Overigens in twee jaar tijd nog nooit iemand van de sokken gereden of schade gereden, weinig rare capriolen tijdens het rijden zelf gelukkig. Enige die tot nu toe bij mij in de auto mag zitten is dan ook mijn vriend. Kinderen, of zelfs mijn moeder, komen er niet in tot ik goed gewend ben aan onze auto en zeker achter het stuur zit.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  girli di 25 okt 2011 - 2:20

Het zijn toch vooral de mannen die mij iedere dag bijna van mijn fiets rijden op de stukken waar ik voorrang heb en het moeilijk vinden om de rem te vinden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  JustMeDaan di 25 okt 2011 - 2:48

Snelweg vind ik heerlijk en ik ben ook veel op de linkerbaan te vinden Wink
Rijd overal naartoe in nederland, ook in Amsterdam enz. Ook buitenland rijd ik rustig naartoe. Oostenrijk, Duitsland, Tsjechie. Geen probleem!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Happydobby di 25 okt 2011 - 2:57

Ik kan zelf beter rijden dan mijn vriend. Hij let nergens op en eigenlijk rij ik altijd.

Gaafste plek waar ik gereden heb, Amerika. Het is super om op een 6 baans snelweg te rijden met zowel links als rechts afslagen. Hele korte op en afritten, geweldig!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis_je di 25 okt 2011 - 3:31

girli schreef:Het zijn toch vooral de mannen die mij iedere dag bijna van mijn fiets rijden op de stukken waar ik voorrang heb en het moeilijk vinden om de rem te vinden.
En de richtingaanwijzer. En de borden naast de weg.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  SuperGrover di 25 okt 2011 - 5:32

En zo'n 'echte mannelijke rijstijl', waar ze heel stoer over doen, maar wat niets anders betekent dan dat ik na 10 minuten kotsend uit het raam hang.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Polly di 25 okt 2011 - 13:32

Ja, leuk filmpje is dat Very Happy

Ik draai mijn hand nergens voor om, rijd in drukke steden, ook als ik de weg niet ken, links, rechts, verschillende landen/continenten, 1000km in mijn eentje, schakel, automaat, busje, sportwagen, fileparkeren, op smalle plaatsen parkeren, bergen... Autorijden is echt mijn hobby.

Afgelopen weekend had ik een auto gehuurd, 7 van de 8 uur heb ik zelf gereden, het andere uur reed een jongen die mee was. Op een gegeven moment vroeg ik wat die stank was? "De koppeling". Nou, gelukkig was het een huurauto. nerd
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  silly-one di 25 okt 2011 - 21:03

Ik moet ook zeggen dat ik over het algemeen ook vind dat vrouwen minder rijden. Afgelopen week bij mijn zus in de auto gezetten en op bekende stukken rijdt ze goed, maar een onbekend stuk was echt iets heel anders. Zat er samen met mijn zwager ( hij zat naast haar) er aan te ergeren. Het missen van overzicht en inschattingen was vooral het grootste probleem.
Ik vind zelf ook niet dat ik super rijd, maar ik weet wel dat ik niet zo erg rijd als de meeste vrouwen en soms rijd ik zelfs een stuk beter dan mannen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 21:29

Nou ach ze zeggen dat 1/3 van de ongelukken wordt veroorzaakt door een vrouw, dus dan vind ik dat we prima kunnen rijden nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 2:36

Ik vind van mezelf dat ik goed en vlot kan autorijden. Parkeren, hellingen en achteruitrijden? No problemo!

Ik irriteer me altijd dood aan mensen (man, vrouw, don't care!) die langzaam rijden. Dan ga ik nog net niet kleven, zoals veel mannen doen, maar zit ik wel in mezelf te vloeken.

Mijn man vindt me rijden als een kerel, maar ik vind dus dat ik gewoon een vrouw ben die goed kan rijden.

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 2:43

Ik heb mij vanmorgen zo zitten ergeren aan een man die achter mij zat te kleven en zat te seinen met zijn groot licht.
Ik was aan het inhalen, en dat duurde volgens hem te lang, wat dus niet zo was, maar hij zat meteen al bij het inhalen op mijn bumper, reed 140, harder wil dit ding niet.
200 meter verder reed een vrachtwagen, dus bleef, kon mij echt niets schelen, op de linker baan rijden. Dacht, die vrachtwagen haal ik ook nog wel even in.
Daarna weer naar de rechter baan. Die vent achter mij snel inhalen, en ja hoor, stond later naast hem bij verkeerslicht. Moest wel zo lachen, vanwaar die haast?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 2:47

Spetterdespat, het is vaak niet de haast, maar het vervelende gevoel van 'op iemands bumper zitten'. En daardoor niet lekker door kunnen rijden, zoals je graag rijdt zeg maar.

Tenminste, dat heb ik zelf. Ik haal ook wel eens iemand in omdat diegene, naar mijn idee dus, net te langzaam rijdt en ik niet graag wil bumperkleven.

Maargoed, waarschijnlijk was deze man wel een beetje gek, met z`n geknipper enzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 2:52

Bloedirritant is dat, bumperkleven.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 2:59

Spetterdespat schreef:Ik heb mij vanmorgen zo zitten ergeren aan een man die achter mij zat te kleven en zat te seinen met zijn groot licht.

Ik word al geïrriteerd als ik dit lees.
Ik ga dan altijd nét even een tikkeltje langzamer, zodat de klever nét niet zijn zin krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Nora wo 26 okt 2011 - 2:59

Volgens mij is goed autorijden, gewoon een kwestie van ervaring, uren maken.
En ik denk dat mannen qua autorijden veel meer uren maken.
Bij alle oudere stellen die ik ken rijdt de man altijd als ze met zn 2en weg gaan. Dus die krijgt zo veel meer ervaring dan de vrouw die er altijd naast zit.

Vind mezelf best een goede automobilist, en vind het ook leuk om te doen. Ik doe altijd met mijn vriend de ene mag heen en de andere mag terug rijden:p
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Sweety wo 26 okt 2011 - 3:13

Vind van mijzelf wel dat ik goed kan rijden. Ik rij wel door, dat wel maar vind mezelf geen slechte chauffeur. Ik heb weleens gekeken naar dat programma allerslechtste chauffeur en daar zaten een paar erge tussen. Zowel mannen als vrouwen Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jordana wo 26 okt 2011 - 3:45

JustMeDaan schreef:Snelweg vind ik heerlijk en ik ben ook veel op de linkerbaan te vinden Wink
Rijd overal naartoe in nederland, ook in Amsterdam enz. Ook buitenland rijd ik rustig naartoe. Oostenrijk, Duitsland, Tsjechie. Geen probleem!

+1
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 5:07

Ik vind mijzelf ook geen slechte chauffeuze. Voor mijn werk zit ik ook veel op de weg.
Vaak is het wel zo dat een ander jou een slechte chauffeur vind, dan dat je zelf ziet, daarbij denk ik dus aan de aller slechtste chauffeur van nederland.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Flippin' Bitch wo 26 okt 2011 - 5:47

Dan rij ik als een vent. Kwam maandag tegelijk met mijn moeder aan, allebei fileparkeren. Ik draaide 'm er in 1x in. Mijn moeder (fiat panda, parkeerplek van 5 m) was nog lang en breed bezig toen ik allang uit de auto was, tas uit kofferbak had gepakt, naar haar auto was gelopen... We zijn serieus ergens een keer te laat gekomen omdat mijn moeder de auto niet geparkeerd kreeg :shock:
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: