Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen kunnen niet autorijden...

+28
Novalee
Eliesje
Tania
Lavendel
Flippin' Bitch
Jordana
Sweety
Nora
silly-one
Polly
Melis_je
Happydobby
girli
Lilou
Tullow
Snoes
JustMeDaan
smooch
Pompoen
Lemon
Rovine
Caramba
Bimbam
Antibes
SuperGrover
Susan
Rush
Jasmine
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 8:14

Rush schreef:Dat denk ik dagelijks. Wat dat betreft ben ik echt een vent.

Oohjaaa +1000000000 haha. Ik rijd ook als een kerel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Lavendel wo 26 okt 2011 - 8:20

Ik kan wel rijden ik kan alleen niet parkeren. Nu rijd ik ook enkele wanneer ik bij mijn ouders ben een lullig eindje dus ik hoop dat mijn parkeerskills komen met rijervaring.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Tania wo 26 okt 2011 - 8:28

Ik denk ook dat het verschil vooral te maken heeft met de ervaring. Mannen rijden over het algemeen gewoon meer en hoe meer je rijdt hoe beter je zal rijden (alhoewel dat natuurlijk niet voor iedereen telt Very Happy). Ik vind van mezelf dat ik niet slecht rij, gewoon normaal. Mijn man rijdt ongetwijfeld beter maar goed, het is ook nogal een verschil of je 50.000 km per jaar rijdt of 3000.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 8:30

Youandi schreef:
Spetterdespat schreef:Ik heb mij vanmorgen zo zitten ergeren aan een man die achter mij zat te kleven en zat te seinen met zijn groot licht.

Ik word al geïrriteerd als ik dit lees.
Ik ga dan altijd nét even een tikkeltje langzamer, zodat de klever nét niet zijn zin krijgt.
+ 1 hahaha

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 8:40

Langzaam rijden heb ik een schurft hekel aan. Daarbij komt ook kijken dat er al eens op mij in is gereden met 60 km p/u laughcry Dit door een vrouw!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 8:42

Ik rijd meestal ook gewoon de toegestane snelheid, of iets harder, maar als iemand dan nog gaat bumperkleven, ga ik echt wel een tikkeltje langzamer rijden. Daar kan ik écht niet tegen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 8:45

Langzamer rijden doe ik niet en sneller, reed al 140, kan hij gewoon niet. Is werk auto, in onze eigen rij ik dan ook harder dan 140.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 8:48

Ik vind ook niet dat je sneller had moeten rijden hoor. Jij steekt iemand voorbij in een normale snelheid ('t is niet dat je hem tegen 90 km voorbij stak) dus dan moet degene achter jou maar gewoon even geduld hebben tot jij voorbij bent, en dan kan hij jou voorbij. Sommige mensen zijn zo ongeduldig.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  JustMeDaan wo 26 okt 2011 - 8:49

Ik rijd zelf wel een 10/12 duizend km per jaar, zonder vakantie in het buitenland, dan komt het op een 15.000. En dat is in mijn eentje.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Eliesje wo 26 okt 2011 - 9:00

Snoes schreef:
Youandi schreef:
Spetterdespat schreef:Ik heb mij vanmorgen zo zitten ergeren aan een man die achter mij zat te kleven en zat te seinen met zijn groot licht.

Ik word al geïrriteerd als ik dit lees.
Ik ga dan altijd nét even een tikkeltje langzamer, zodat de klever nét niet zijn zin krijgt.
+ 1 hahaha

+ 1 Laughing
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Novalee wo 26 okt 2011 - 9:22

Susan schreef:Tenzij jij altijd tijdelijk een piemel krijgt in de auto, dan heb ik niks gezegd.
lol!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 18:12

JustMeDaan schreef:Ik rijd zelf wel een 10/12 duizend km per jaar, zonder vakantie in het buitenland, dan komt het op een 15.000. En dat is in mijn eentje.

Ik rij het dubbele meer in het jaar, dat is alleen werk, privé komt er dan nog eens overheen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  JustMeDaan wo 26 okt 2011 - 19:05

Tsja mijn werk kan ik op de fiets, dus dat heb ik dan niet.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 19:27

Ik kan niet in parkeren en dat baart me best zorgen omdat ik een auto van de zaak ga krijgen en misschien wel de stad als regio... uh-oh... Maar goed, het zegt weinig over vrouw-man zijn. Ik had een oom die minimaal 40 jaar zijn rijbewijs gehad moet hebben en nooit in heeft kunnen parkeren... Ik hoop dat mijn vader van de week nog eens uitleg wil geven Embarassed. En dan gaat het eigenlijk alleen om fileparkeren. Autorijden zelf kan ik op zich wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  SuperGrover wo 26 okt 2011 - 21:21

Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 21:21

SuperGrover schreef:Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.
Ohneee, wat klote? Op welk vlak precies?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Jasmine wo 26 okt 2011 - 21:23

SuperGrover schreef:Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.

Ach, mijn man heeft er als ik het goed heb 8 keer over gedaan ofzo...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  SuperGrover wo 26 okt 2011 - 21:29

Rush schreef:
SuperGrover schreef:Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.
Ohneee, wat klote? Op welk vlak precies?
Een grote ergernis, zo te lezen. Ik reed op 2 stukken te langzaam. Maar mijn rij-instructeur zei dat hij me had laten slagen. En die examinator was ook verder heel positief, maar wat heb ik daar aan? Ik wil gewoon mijn rijbewijs!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 21:37

SuperGrover schreef:
Rush schreef:
SuperGrover schreef:Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.
Ohneee, wat klote? Op welk vlak precies?
Een grote ergernis, zo te lezen. Ik reed op 2 stukken te langzaam. Maar mijn rij-instructeur zei dat hij me had laten slagen. En die examinator was ook verder heel positief, maar wat heb ik daar aan? Ik wil gewoon mijn rijbewijs!
Pff, wat belachelijk en tussentijds is daar niets over gezegd?

Toen ik examen deed reed ik eerst ook een beetje langzaam, maar daar heeft m`n examinator toen wat van gezegd, dat ik wel wat door moest rijden, want dat deed ik vast normaal ook.

Hoe langzaam reed je, in verhouding met de max. snelheid?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  SuperGrover wo 26 okt 2011 - 22:02

Rush schreef:
SuperGrover schreef:
Rush schreef:
SuperGrover schreef:Aangezien ik net voor de 3e keer gezakt ben, vrees ik dat ik het vooroordeel bevestig.
Ohneee, wat klote? Op welk vlak precies?
Een grote ergernis, zo te lezen. Ik reed op 2 stukken te langzaam. Maar mijn rij-instructeur zei dat hij me had laten slagen. En die examinator was ook verder heel positief, maar wat heb ik daar aan? Ik wil gewoon mijn rijbewijs!
Pff, wat belachelijk en tussentijds is daar niets over gezegd?

Toen ik examen deed reed ik eerst ook een beetje langzaam, maar daar heeft m`n examinator toen wat van gezegd, dat ik wel wat door moest rijden, want dat deed ik vast normaal ook.

Hoe langzaam reed je, in verhouding met de max. snelheid?
Ja ze zei er op een gegeven moment iets van, maar dat was op een heel slecht moment. Vlak voor een drukke rotonde, waar ik voor een bus moest zien te komen. Later zei ze ook wel dat het slecht getimed was. Dus ik heb het toen niet zo meegekregen en op dat moment kon ik ook niet sneller rijden.

Ik reed ongeveer 35-40 op een 50 weg. Zo'n weg met allemaal zijstraten van rechts, dus ik dacht, ik doe het kalm aan. En later op de snelweg, zat ik eerst achter een vrachtwagen, dus kon ik niet doorrijden. Ik ging uitvoegen, dus inhalen kon ook niet. Maar op de uitvoegstrook reed ik dus ook 80-90, ik dacht dat het niet zo zinvol was om nog snelheid te gaan maken op de uitvoegstrook, om vervolgens te moeten remmen. Maar de examinator vond dat ik dat wel had moeten doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 22:05

Dat laatste is wel een beetje vreemd inderdaad, maar 35-40 op een 50 weg kan ik me wel voorstellen dat ze daar niet blij van werd.

Balen, kost een hoop geld zo! Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 22:18

Jammer joh.
Heb er zelf ook 3 keer over gedaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Schaapke do 27 okt 2011 - 4:10

Youandi schreef:Ik vind van mezelf dat ik goed en vlot kan autorijden. Parkeren, hellingen en achteruitrijden? No problemo!

Ik irriteer me altijd dood aan mensen (man, vrouw, don't care!) die langzaam rijden. Dan ga ik nog net niet kleven, zoals veel mannen doen, maar zit ik wel in mezelf te vloeken.

Mijn man vindt me rijden als een kerel, maar ik vind dus dat ik gewoon een vrouw ben die goed kan rijden.
Dit had ik geschreven kunnen hebben, heel herkenbaar dus!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:17

Sinds ik koerier ben geweest, kan ik overal en nergens in parkeren. Dus als je goed wilt leren autorijden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:19

girli schreef:Het zijn toch vooral de mannen die mij iedere dag bijna van mijn fiets rijden op de stukken waar ik voorrang heb en het moeilijk vinden om de rem te vinden.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen kunnen niet autorijden... - Pagina 3 Empty Re: Vrouwen kunnen niet autorijden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum