Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover di 12 jun 2012 - 21:12

Gister was ik met de buurman aan het praten over van alles en nog wat. Wij wonen in een blok wat bestaat uit 4 woningen en we hebben een gezamenlijke portiek.

Hij had het erover dat hij de enige is die schoonmaakt en dat er 3 vrouwen wonen. Ehhh pardon dacht ik zijn vrouwen daar als enige goed voor en sinds wanneer is dat een vrouwentaak?

Er werken 2 van de vrouwen hier dus ja dan denk je er niet echt aan. Er wonen er 2 boven die dus het portiek altijd gebruiken.

Wij gaan nooit door de voordeur. De keren dat wij het portiek gebruiken zijn zeer zeldzaam. Als wij iets willen vragen aan de buren wat ook amper voorkomt, dan moeten wij daar staan wat voor een aantal minuten is, meer niet.

M'n buurman zei ''kijk maar bij jullie deur''. Het enige wat erg lag was wat zandachtig iets, meer niet en ja ze zag het wel liggen alleen was het voor mij niet echt storend.

Om hem tevreden te stellen heb ik maar gezegd dat ik wel eens zal stofzuigen in het portiek en dat ga ik vanaf vandaag regelmatig doen. Vind het niet erg om dat ook even mee te pakken.

Maar wat vinden jullie er nou van dat hij dat afschuift op de vrouwen hier?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Lejow di 12 jun 2012 - 21:33

Hij schuift het niet af op de vrouwen? Hij zegt volgens mij alleen dat hij de enige is die schoonmaakt.
Vind het trouwens niet meer normaal dat je het om je voordeur ook schoon houdt, ook al kom je er zelden tot nooit.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:35

Het enige recht van de vrouw is het aanrecht. Moeten we verdorie nou ook al het portiek schoon houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Lejow di 12 jun 2012 - 21:36

Jolicious schreef:Het enige recht van de vrouw is het aanrecht. Moeten we verdorie nou ook al het portiek schoon houden?

SOPPEN ZAL JE!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:37

Lejow schreef:
Jolicious schreef:Het enige recht van de vrouw is het aanrecht. Moeten we verdorie nou ook al het portiek schoon houden?

SOPPEN ZAL JE!

Op het aanrecht? Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:38

Misschien bedoelt hij dat vrouwen over het algemeen eerder zoiets schoon zullen maken als het in het zicht ligt?

Wij hebben laatst nog erg gelachen in de supermarkt, vriend en ik komen een collega van mij tegen (oudere man van in de 50) en die collega grapt of ik uitgelaten word (ik zit in de ziektewet, kan maar 1 arm gebruiken dus boodschappen worden altijd samen gedaan). We staan een beetje te kletsen over boodschappen doen en mijn vriend, die altijd aan het geinen is met die collega, zegt voor de gein: boodschappen moet je door je vrouw laten doen joh T, dat is vrouwenwerk. Wij lachen, maar een vrouw naast ons niet, die begon vreselijk hard te schreeuwen door de winkel dat mijn vriend zijn mond moest houden en dat vrouwen onderdrukt worden??
Nouja wij begrepen er niet heel veel van :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Lejow di 12 jun 2012 - 21:41

Ahw Jackie, die was vast gefrustreerd whaha

VC, op het aanrecht, van het aanrecht, tegen het aanrecht :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:43

Whahaha ><
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 21:44

Misschien moet hij een aanrecht in het portiek plaatsen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caramba di 12 jun 2012 - 21:50

Rumble schreef:Misschien moet hij een aanrecht in het portiek plaatsen.

Of een oppot tafel, maak je het portiek ook nog gezellig Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! 253468018
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 21:54

Spetterdespat schreef:
Rumble schreef:Misschien moet hij een aanrecht in het portiek plaatsen.

Of een oppot tafel, maak je het portiek ook nog gezellig Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! 253468018

Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat is? :O
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover di 12 jun 2012 - 21:58

Lejow schreef:Hij schuift het niet af op de vrouwen? Hij zegt volgens mij alleen dat hij de enige is die schoonmaakt.
Vind het trouwens niet meer normaal dat je het om je voordeur ook schoon houdt, ook al kom je er zelden tot nooit.

Lejow, het kwam bij zo over alsof vrouwen dat maar moeten doen. Ik geef hem ook wel gelijk dat iedereen wat mag doen, ook wij en ik vind het geen probleem als ik toch aan het stofzuigen ben om het portiek ook even mee te pakken, dat maat me niks uit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover di 12 jun 2012 - 21:59

_Jackie schreef:Misschien bedoelt hij dat vrouwen over het algemeen eerder zoiets schoon zullen maken als het in het zicht ligt?

Wij hebben laatst nog erg gelachen in de supermarkt, vriend en ik komen een collega van mij tegen (oudere man van in de 50) en die collega grapt of ik uitgelaten word (ik zit in de ziektewet, kan maar 1 arm gebruiken dus boodschappen worden altijd samen gedaan). We staan een beetje te kletsen over boodschappen doen en mijn vriend, die altijd aan het geinen is met die collega, zegt voor de gein: boodschappen moet je door je vrouw laten doen joh T, dat is vrouwenwerk. Wij lachen, maar een vrouw naast ons niet, die begon vreselijk hard te schreeuwen door de winkel dat mijn vriend zijn mond moest houden en dat vrouwen onderdrukt worden??
Nouja wij begrepen er niet heel veel van :P

Die reactie van die vrouw is ook wel overdreven zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caramba di 12 jun 2012 - 22:33

Rumble schreef:
Spetterdespat schreef:
Rumble schreef:Misschien moet hij een aanrecht in het portiek plaatsen.

Of een oppot tafel, maak je het portiek ook nog gezellig Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! 253468018

Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat is? :O

Dat is dit Wink: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Oppottafel-01g Maar kan ook een hoop troep achterlaten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caramba di 12 jun 2012 - 22:37

Ik vind, dat wanneer je een portiek samen deeld, maar er misschien niet tot weinig gebruik van maakt, dat je het wel samen kunt onderhouden.

Mijn buren hebben recht op ons pad, is een overloop pad. Ook zij, en andere buren en wij maken dit samen netjes. Wanneer er hier iets gebeurt, op het pad, zijn wij verantwoordelijk. Dat zal bij jullie niet anders zijn denk ik.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 22:51

Wat ben ik blij dat de woningbouw onze portiek en trappen elke week stofzuigt en dweilt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caramba di 12 jun 2012 - 22:55

Reva schreef:Wat ben ik blij dat de woningbouw onze portiek en trappen elke week stofzuigt en dweilt!

Dat scheeld, gebeurt lang niet overal namelijk.
En dat zijn meestal ook mannen die dat werk doen.


Laatst aangepast door Spetterdespat op di 12 jun 2012 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 22:56

Spetterdespat schreef:
Rumble schreef:
Spetterdespat schreef:
Rumble schreef:Misschien moet hij een aanrecht in het portiek plaatsen.

Of een oppot tafel, maak je het portiek ook nog gezellig Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! 253468018

Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat is? :O

Dat is dit Wink: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Oppottafel-01g Maar kan ook een hoop troep achterlaten.

Haha oh heet dat zo Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! 1578173417
Wist ik veel, dacht altijd dat dat een bijzettafel was ofzoiets. Weer wat geleerd vandaag.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 0:17

Ik heb net gestofzuigd en het portiek (of is het DE?) gedaan. Onze stofzuiger komt alleen niet helemaal tot het einde dus heb ik de rest met stoffer en blik gedaan. Toevallig kwam de buren eraan en aangezien ik letterlijk achter de deur stond heb ik die maar even voor hun geopend (kan je alleen open doen als je een sleutel hebt).

Ik dacht ''zo kan hij mooi zien dat ik waar maak wat ik heb gezegd''. Hij zei dat het fris rook en dat terwijl ik niet had gesopt vertelde ik hem.

Dus 1x in de week wil ik dat best doen, geen probleem!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Lejow wo 13 jun 2012 - 0:18

Mooi toch Very Happy Ook weer opgelost!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 0:21

Ja toch en idd we kunnen allemaal wat doen. Wat ik dan wel weer grappig vind toen wij het over onze tuinen hadden ivm onkruid dat hij zei dat hij daar zijn man voor heeft aangezien ik zei dat ik geen verstand heb van verdelgspul.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 3:52

Ben ik een kreng als ik zeg dat ik mij niet heel erg kan storen aan iemand die beweerd dat hij 'meer' doet dan de rest. Niet dat ik jou, Cbl erop af ga tikken maar als iemand zoiets tegen mij zou zeggen zou ik niet gelijk als de wind schoonmaken om van deze opmerking af te zijn. Hartstikke fijn dat deze meneer zo veel doet maar dat wil niet zeggen dat de rest zich ook perse verplicht moet voelen om net zoveel te doen. Soms heb je geen tijd daarvoor, staan andere er misschien niet bij stil of ben je gewoon weg soms lui om iets voor je huisje op te knappen. smile Begrijp dat iedereen tot een bepaalde hoogte ergens verantwoordelijk voor is maar dat wil niet zeggen dat het ook gelijk moet gebeuren. Voorbeeld bij onze voordeur/pad staat al een tijdje wat onkruid, om heel eerlijk te zijn ben uhh ik serieus te lui om het te verwijderen. Helemaal omdat ik het ook een pokkewerk vind en omdat ik al 10x met onkruidverdelger en apparaten aan de slag ben geweest. Ga er nog wat aan doen, misschien dit weekend maar eerlijk gezegd sta ik over een paar weken weer onkruid te ruimen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover do 14 jun 2012 - 21:56

Had het er met m'n man over en hij vind het onzin dat ik dat elke week wil doen als anderen buiten de buurman om nooit wat doen. Hij heeft wel gelijk eigenlijk en zei dat 1x in de 2 mnd meer dan genoeg is. Het is een gedoe omdat het stofzuigersnoer net te kort is en er bovendien steeds uit het stopcontact gaat.

Overigens maakt de buurman/zijn echtgenoot eerder denk ik het portiek ook niet zo vaak schoon volgens mij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:10

Maar heeft hij gezegd van dat je dat elke week moet doen? Ik denk eerder dat hij deze opmerking maakte omdat hij de enige is die het schoonhoud. Als ik in een complex zou wonen en ik zou ook de enige zijn die de hal/portiek schoonhoud zou ik daar naar een tijdje ook wel klaar mee zijn en als ik een andere bewoner zie er van frustratie iets van zeggen, in de hoop dat die persoon dan inziet van kijk we zijn met meerdere mensen hier en zo`n probleem is het niet als ik het een keer schoonmaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 3:51

Ik moet helemaal niks en zeker niet van hem dat zou er nog eens bij moeten komen zeg, dan doe ik het sowieso niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor! Empty Re: Pardon, vrouwen zijn daar niet alleen voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum