Kletstopic!
+6
Snoes
Jordana
Kabouter
mzcharlotte
Raindrop
Roze Roos
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kletstopic!
Isa schreef:
Ik dacht dat jij ging slapen?
Klopt... maar om te gaan slapen moet ik eerst een heel ritueel doorlopen van pyjamaatje aan enz enz enz... en da's nu eindelijk klaar!
Truste!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Als hij morgen nog wil, dan gaan we morgen daten. We zullen zien. Gaan we een televisie kopen.
En hoe zit het met jouw liefde? Want kennelijk ben ik zo egocentrisch dat ik er niet eens naar heb gevraagd.
En hoe zit het met jouw liefde? Want kennelijk ben ik zo egocentrisch dat ik er niet eens naar heb gevraagd.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Isa schreef:
Ik dacht dat jij ging slapen?
Klopt... maar om te gaan slapen moet ik eerst een heel ritueel doorlopen van pyjamaatje aan enz enz enz... en da's nu eindelijk klaar!
Truste!
Trusten!
Gast- Gast
O nou welke man wilt er nou niet elektronica kopen
Wie, wat, heb je het tegen mij Isa? O er staat niet echt iemand boven dus denk t wel
Ja heb er al het een en ander over vertelt in het date topic. *weg*
Wie, wat, heb je het tegen mij Isa? O er staat niet echt iemand boven dus denk t wel
Ja heb er al het een en ander over vertelt in het date topic. *weg*
Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 29 dec 2010 - 13:50; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wat dacht je van het hem vragen? Net als ik morgen met de billetjes bloot moet, mag jij dat ook best. Doen we het samen. Gedeelde smart, is halve smart.
En inderdaad, ik had het tegen jou. Als er maar weinig mensen in een topic actief zijn, dan mag ik gewoon graag in een nieuwe post plomptverloren wat vragen.
En inderdaad, ik had het tegen jou. Als er maar weinig mensen in een topic actief zijn, dan mag ik gewoon graag in een nieuwe post plomptverloren wat vragen.
Gast- Gast
*weg*
ga proberen te slapen. succes met je date morgen!
Welstrusten iedereen!
ga proberen te slapen. succes met je date morgen!
Welstrusten iedereen!
Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 29 dec 2010 - 13:52; in totaal 3 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
haha sorry is dit ook tegen mij?Smikkell schreef:En wat deed je toen?
ButterflyEffect- Prater
haha goede trick
nou ik ga nu echt slapen en mn post verwijderen want ik ben achterdochtig als wat dat iemand die ik ken dit ooit leest
nou ik ga nu echt slapen en mn post verwijderen want ik ben achterdochtig als wat dat iemand die ik ken dit ooit leest
ButterflyEffect- Prater
waarom kletsen we in 3 / 4 topics ipv gewoon in 1 topic haha
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
uitstekende reden
Inge- Ratel
Ik vond het hier al zo druk, maar dat is de reden? We kletsen met zijn allen in vier topics tegelijk! Gezellig!
Gast- Gast
YES, het is me gelukt om bij alle 4 de topics mijn naam als laatste forummer die iets postte te krijgen..
Alleen ik heb echt geen idee welke verhalen nou in welk topic worden gehouden. Moest steeds alle topics openen om het juiste verhaal te vinden.
Alleen ik heb echt geen idee welke verhalen nou in welk topic worden gehouden. Moest steeds alle topics openen om het juiste verhaal te vinden.
Gast- Gast
we hebben nu een nieuw centraal topic :p
Inge- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: