Kletstopic?
+5
Zwerver
Lejow
ButterflyEffect
Suus
Sjaantje
9 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kletstopic?
Dag allemaal!
Ik heb een kater! Ik kan me vandaag nergens toe zetten, ik ben moe, ik wil slapen en ik ben volgens mij nog een beetje dronken, zo voelt het tenminste wel.
Ik heb gisteravond een housewarming gehad van iemand en ik heb daar lekker aan de wodka gezeten. Toen ik zat ging alles prima, toen ik opstond ging het minder prima. Heb buiten mijn fiets laten vallen en het was een heel avontuur om die weer op te rapen. Ben zo voorzichtig naar huis gefiest, reuzespannend!
Oh en ik kreeg zelfs het ritsje van mijn schoen niet meer dicht... Terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is. Echt schandalig gewoon!
Wat hebben jullie gisteravond gedaan?
Ik heb een kater! Ik kan me vandaag nergens toe zetten, ik ben moe, ik wil slapen en ik ben volgens mij nog een beetje dronken, zo voelt het tenminste wel.
Ik heb gisteravond een housewarming gehad van iemand en ik heb daar lekker aan de wodka gezeten. Toen ik zat ging alles prima, toen ik opstond ging het minder prima. Heb buiten mijn fiets laten vallen en het was een heel avontuur om die weer op te rapen. Ben zo voorzichtig naar huis gefiest, reuzespannend!
Oh en ik kreeg zelfs het ritsje van mijn schoen niet meer dicht... Terwijl dat helemaal niet zo moeilijk is. Echt schandalig gewoon!
Wat hebben jullie gisteravond gedaan?
Gast- Gast
Re: Kletstopic?
Ik ben dit weekend bij een vriend. Ik ben hier rustig huiswerk aan het maken. Dat heb ik gisteravond ook de hele avond gedaan. Die vriend was naar een verjaardag en is nu aan het werk.
Hij werd ook met een kater wakker terwijl ik topfit ben =) heerlijk is dat
Helaas wordt mijn stapel huiswerk maar niet minder..
Hij werd ook met een kater wakker terwijl ik topfit ben =) heerlijk is dat
Helaas wordt mijn stapel huiswerk maar niet minder..
Gast- Gast
Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je post. Je was er erg aan toe geloof ik =) Dat moet nu zeker pijn doen
Gast- Gast
Ja, het was echt schandalig hoor hoe ik was haha! Gelukkig was ik niet de enige. Een meisje vertrok ineens naar de badkamer en toen ze er drie kwartier later uit kwam ging ze meteen naar huis. Die had hem ook aardig zitten volgens mij. Ik heb wel koppijn hoor... Misschien dat ik zo nog ff ga slapen haha!Smikkell schreef:Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je post. Je was er erg aan toe geloof ik =) Dat moet nu zeker pijn doen
Gast- Gast
Ik heb mezelf net toestemming gegeven om nog even een uurtje in bed te gaan liggen. Ik moet eigenlijk opruimen/schoonmaken, maar ik kan me er nu niet toe zetten hoor... Even wachten nog maar
Gast- Gast
Sushi: goed bezig! Wens je veel sterkte vandaag
Ik ben gigantisch moe, heb tot 13u in bed gelegen en ga zo de deur uit naar een optreden van vriendinnen kijken, benieuwd hoe het ze zal vergaan! Ze hebben met z'n drieën sinds kort een zanggroepje. Ze zingen allerlei soorten muziek en dit is hun 2e optreden. Leuk!
Fijne dag allemaal!
Ik ben gigantisch moe, heb tot 13u in bed gelegen en ga zo de deur uit naar een optreden van vriendinnen kijken, benieuwd hoe het ze zal vergaan! Ze hebben met z'n drieën sinds kort een zanggroepje. Ze zingen allerlei soorten muziek en dit is hun 2e optreden. Leuk!
Fijne dag allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Soes, ik denk ook dat het beter is om nog even te gaan slapen. Dan ' verlies' je misschien twee uur van deze dag, maar daarna ben je fitter en komt er meer uit je handen. Uiteindelijk toch nog winst!! En de vodka de volgende keer maar laten staan?
Gast- Gast
Ik had gisteren ook een feestje, maar alle biertjes hebben me goed gedaan! Ik was de hele week niet heel erg fit, veel hoofdpijn enzo en vandaag is de eerste dag dat ik me weer helemaal goed voel, geen hoofdpijn meer
Ik heb net lekker geluncht met mijn vriendje en ga zo nog even de stad in.
Ik heb net lekker geluncht met mijn vriendje en ga zo nog even de stad in.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
haha, leuke post sushi
Hier nog zo één die niet haar bed uit kan komen.. denk dat dit topic mijn motivatie wordt om toch maar te beginnen aan die stapel huiswerk!
fijne dag!
Hier nog zo één die niet haar bed uit kan komen.. denk dat dit topic mijn motivatie wordt om toch maar te beginnen aan die stapel huiswerk!
fijne dag!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik stond net naast mijn bed en toen dacht ik: "Nee. Ik ga niet slapen."
En ik heb gewoon mijn bed verschoond! Ben wel helemaal uitgeput nu, maar ik heb iets goeds gedaan. Ik denk dat ik eerst de rest opruim/schoonmaak en dan nog ff ga liggen Dan heb ik 't ook echt verdiend!
En ik heb gewoon mijn bed verschoond! Ben wel helemaal uitgeput nu, maar ik heb iets goeds gedaan. Ik denk dat ik eerst de rest opruim/schoonmaak en dan nog ff ga liggen Dan heb ik 't ook echt verdiend!
Gast- Gast
Sterkte met de kater Sushi!!
Ik heb ook een luie dag. Er staat een taartje in de oven (met rood en groen beslag hehehe lekker kerstig) en we zijn even naar Alexandrium geweest om zo'n guirlande met van die lampjes te kopen. Ik heb kerstballen gekocht in Disney (van glas), maar durf ze niet in de boom te hangen, omdat ik bang ben dat de katten ze grijpen.. Dus deze hangen we errrrrrrg hoog op, met de kerstballen er aan, zodat ze er niet bij kunnen .
Verder de afwas en de kattenbak gedaan en dat was wel genoeg voor vandaag
Ik heb ook een luie dag. Er staat een taartje in de oven (met rood en groen beslag hehehe lekker kerstig) en we zijn even naar Alexandrium geweest om zo'n guirlande met van die lampjes te kopen. Ik heb kerstballen gekocht in Disney (van glas), maar durf ze niet in de boom te hangen, omdat ik bang ben dat de katten ze grijpen.. Dus deze hangen we errrrrrrg hoog op, met de kerstballen er aan, zodat ze er niet bij kunnen .
Verder de afwas en de kattenbak gedaan en dat was wel genoeg voor vandaag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik wil ook taart!!!!!!!
Ik wil zoetigheid. Koekjes, snoepjes, chocolaatjes, gebakjes... Ik ga zo warme chocolademelk maken. Ik ben al op de helft met mijn opruim- en schoonmaakwerkzaamheden! Joepie!
Ik wil zoetigheid. Koekjes, snoepjes, chocolaatjes, gebakjes... Ik ga zo warme chocolademelk maken. Ik ben al op de helft met mijn opruim- en schoonmaakwerkzaamheden! Joepie!
Gast- Gast
Middag!
Ik ben al de hele middag bezig met mijn eetkamertafel. Dat kreng wil maar niet perfect worden. Maar goed, het is zondag. Mijn materiaal raakt op. Het wordt al weer donker. Dus ik moet het zo maar weer staken en wederom een week in de troep zitten. Waarom beschik ik niet de skill uberkreabea?
Ik ben al de hele middag bezig met mijn eetkamertafel. Dat kreng wil maar niet perfect worden. Maar goed, het is zondag. Mijn materiaal raakt op. Het wordt al weer donker. Dus ik moet het zo maar weer staken en wederom een week in de troep zitten. Waarom beschik ik niet de skill uberkreabea?
Gast- Gast
Ik heb honger. Er is hier niets in huis en zo kan ik toch niet studeren. Bij studeren moet je koekjes en chocola hebben en geen honger. In dit 'dorp' is er vast ook niets open op zondag.
Gast- Gast
Ow, en ik wil nog wel wat kwijt, nu ik toch bezig ben. Ik heb een nieuwe telefoon. En als ik mijn wekker zet dan geeft hij aan hoelang et nog duurt tot hij afgaat. Ik wil helemaal niet weten, als ik mijn wekker zet, dat hij over 5 uur en 20 minuten al afgaat. Wie heeft dat bedacht??????????????????
Gast- Gast
Klinkt lekker Sush!
Ik ben ziek. Heb net een poging gedaan om nog even te slapen maar er was één of andere maloot bezig met zijn motor of zo. Ik ga zo weer lekker op de bank liggen, beetje tv kijken.
Ik ben ziek. Heb net een poging gedaan om nog even te slapen maar er was één of andere maloot bezig met zijn motor of zo. Ik ga zo weer lekker op de bank liggen, beetje tv kijken.
Gast- Gast
Dat is echt gemeen, Smikkel!!!!!
Word je mooi met je neus op de feiten gedrukt!!
Word je mooi met je neus op de feiten gedrukt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Welke telefoon heb je Smikkel? Ik heb dat ook namelijk hahaha! Ik schiet dan altijd helemaal in de stress! Oh nog maar 5 uurtjes slaap te gaan...en omdat ik mezelf dan verplicht om te slapen kan ik niet slapen :face:Smikkell schreef:Ik vind het maar een stomme, doelloze functie.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, dan ga je liggen denken: Als ik nu in slaap val, kan ik nog 5 uur en 20 minuten slapen........................ Als ik nu in slaap val, kan ik nog 5 uur en 19 minuten slapen....... Als ik nu.... hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja, dan ga je liggen denken: Als ik nu in slaap val, kan ik nog 5 uur en 20 minuten slapen........................ Als ik nu in slaap val, kan ik nog 5 uur en 19 minuten slapen....... Als ik nu.... hehe
Ja precies! Echt vreselijk haha
Bij mijn telefoon is het ook zo als ik een paar uur van te voren mijn wekker uit zet, hij alsnog af gaat. Ik zou niet weten waarom, maar is echt enorm irritant!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Haha dat heb ik ook weleens gehad Smikkel en meestal is dat pijnlijk . Ik heb geen kater overigens maar mijn vrijdagavond was weer eens ouderwets leuk. Eerst borrelen en daarna lekker de kroeg in. Ik mis mijn vrijdagavond, waarom kon hij niet langer duren?
Ik moet zo nog even brood kopen voor morgen op het werk en we gaan mss nog naar de film. Zouden eigenlijk al naar een andere film gaan maar tot nu toe te lui geweest om op te staan. Ik heb ook trek in chips. Wat een blegh-dag vandaag zeg...
Ik moet zo nog even brood kopen voor morgen op het werk en we gaan mss nog naar de film. Zouden eigenlijk al naar een andere film gaan maar tot nu toe te lui geweest om op te staan. Ik heb ook trek in chips. Wat een blegh-dag vandaag zeg...
Gast- Gast
Ik heb een blegh dag. Ik voel me nog niet fit & vind het helemaal niet leuk dat vriend er niet is, voel me alleen nu haha. Wel waren net mijn ouders even op bezoek, en dat vond ik dan wel weer leuk en gezellig
Gast- Gast
Ik baal zo erg!! Ik ben dus een ontzettend mooie oorbel kwijt. Ik heb er hier maar eentje liggen. Heb vriendin al gesms't of ie bij haar ligt. Heb ook al aan mijn sjaal gevoeld, maar ook daar zit ie niet aan vast. Ik vrees het ergste. Hij ligt ergens op straat is nu door tientallen fietsers overreden en is niet meer mooi
Ik baal echt, het was echt mijn lievelingspaar oorbellen...
Ik baal echt, het was echt mijn lievelingspaar oorbellen...
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: