Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kletstopic!

+6
Snoes
Jordana
Kabouter
mzcharlotte
Raindrop
Roze Roos
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:04

Isa schreef:
Angela_1986 schreef:Haha jij had stiekem gehoopt dat ze 't hartstikke druk hadden? Lekkere collega... :P

Uhm, ik vrees dat die warmte nog wel ff op zich laat wachten...

En las ik nou net dat jij je date nóg niet hebt gesmst? Volgens mij zou je dat gisteravond al doen... haha!

Ehmz. Ik ben een beetje bang. Dus nog niet gesmst. Sad Morgenvroeg, echt waar!

En ik zie mijn collega's graag hard werken als ik niet op het werk aanwezig ben. Dan heb ik nog een beetje het gevoel dat mijn vakantie usefull is. :P Nu krijg ik dat idee helemaal niet. Omdat ik de hele week al niets doe en zij doen hetzelfde op het werk. Had ik net zo goed aan het werk kunnen gaan. Wink

Van uitstel komt afstel hè... Maar kan me je angst wel voorstellen hoor!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:11

We zullen zien morgen.

Ik zag net dat hij nu hetzelfde bij mij doet als ik bij hem gisteren. Namelijk niet online zijn op MSN, maar wel druk zijn op Hyves. Als hij morgen maar meegaat om te shoppen, dan vind ik het goed. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:13

Hem krabbelen/berichtje sturen op hyves???
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:16

Angela_1986 schreef:Hem krabbelen/berichtje sturen op hyves???

Ehmz, dat durf ik al helemaal niet. Haha. En ik kan hem ook geen krabbel sturen op hyves, omdat we nog geen zin hebben om onze ex-collega's, mijn opnieuw collega's, in te lichten over onze ehmz... ommegang.

Maar goed, wij doen aan reversed daten. Ik weet niet of ik dat al heb verteld. Maar we hebben al maanden bij elkaar in bed gelegen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:20

Isa, ondanks dat ik weinig online lijk te zijn, lees ik wel degelijk zo nu en dan even mee. Dus bij deze wil ik je morgen veel plezier wensen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:21

Sjaantje schreef:Isa, ondanks dat ik weinig online lijk te zijn, lees ik wel degelijk zo nu en dan even mee. Dus bij deze wil ik je morgen veel plezier wensen Very Happy

Jajajaja! Ik zie je ook echt wel online hoor. Zoals nu op hyves. Twisted Evil Maar bedankt en we spreken elkaar in 2011! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:23

Isa schreef:
Angela_1986 schreef:Hem krabbelen/berichtje sturen op hyves???

Ehmz, dat durf ik al helemaal niet. Haha. En ik kan hem ook geen krabbel sturen op hyves, omdat we nog geen zin hebben om onze ex-collega's, mijn opnieuw collega's, in te lichten over onze ehmz... ommegang.

Maar goed, wij doen aan reversed daten. Ik weet niet of ik dat al heb verteld. Maar we hebben al maanden bij elkaar in bed gelegen. Embarassed

Haha vind je dat echt enger? Dat van die krabbel dat snap ik wel...
Hmm dat is natuurlijk ook 'n beetje vreemd, al met elkaar in bed gelegen hebben en nu gaan daten...

Ik hoop dat je de moed kunt vinden om 'm te smsen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:27

Klopt, ik heb meerdere schermen openstaan altijd, maar ben lang niet altijd overal écht aanwezig. Maar ik ga in het nieuwe jaar mijn leven beteren angel
Ik duik mn nestje in, goeienacht allemaal!

xx
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:28

Als ik niet zoveel domme dingen had gedaan bij deze jongen, dan waren we volgens mij al een half jaar een stel. Maar goed, dat kan ik niet terugdraaien. Dus nu moeten we het maar even andersom doen. En wie weet werkt het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:30

Wie weet... maar dan moet je dus wel iets doen hè... maar goed, makkelijk lullen zo, ben zelf ook echt 'n held op sokken wat dat betreft

Ik heb 'n paar berichtjes over 'hém' gelezen van je en volgens mij vindt je 'm wel écht leuk dus ik hoop voor je dat 't gaat werken!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:32

Angela_1986 schreef:Ik heb 'n paar berichtjes over 'hém' gelezen van je en volgens mij vindt je 'm wel écht leuk dus ik hoop voor je dat 't gaat werken!

Vast wel! Nieuw jaar, nieuwe kansen... ook voor Isa!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:35

Sjaantje schreef:
Angela_1986 schreef:Ik heb 'n paar berichtjes over 'hém' gelezen van je en volgens mij vindt je 'm wel écht leuk dus ik hoop voor je dat 't gaat werken!

Vast wel! Nieuw jaar, nieuwe kansen... ook voor Isa!

Volgens mij komen die pizza's van Vittoria nooit aan op deze manier. Evil or Very Mad :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:44

Hmm... het enige waar die pizza's van Vittoria aan komen, zijn mijn heupen Rolling Eyes


Maarreh... wanneer gaan we weer? angel

*verdorie Sjaan, je hebt al tig keer gezegd dat je gaat slapen... GA DAN OOK!*
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:46

Sjaantje schreef:Hmm... het enige waar die pizza's van Vittoria aan komen, zijn mijn heupen Rolling Eyes


Maarreh... wanneer gaan we weer? angel

*verdorie Sjaan, je hebt al tig keer gezegd dat je gaat slapen... GA DAN OOK!*

Wanneer we het kunnen opeten op het terras?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:48

Binnen zat ik ook wel goed hoor... als we tenminste niet net zoals de eerste keer naast de afhaalbalie terecht komen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:49

Sjaantje schreef:Binnen zat ik ook wel goed hoor... als we tenminste niet net zoals de eerste keer naast de afhaalbalie terecht komen Very Happy

Nee, inderdaad. Dan moeten we even je roller inklappen, maar dan zitten we beter. En dan moet ik mijn portometniks niet vergeten haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 12:51

Isa schreef:
Maar goed, wij doen aan reversed daten. Ik weet niet of ik dat al heb verteld. Maar we hebben al maanden bij elkaar in bed gelegen. Embarassed
Oh goh ik wist niet dat dat bestond, hoe werkt dat?

edit: hebben jullie toen seks gehad?


Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 29 dec 2010 - 13:53; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 12:52

Isa schreef:
Sjaantje schreef:Binnen zat ik ook wel goed hoor... als we tenminste niet net zoals de eerste keer naast de afhaalbalie terecht komen Very Happy

Nee, inderdaad. Dan moeten we even je roller inklappen, maar dan zitten we beter. En dan moet ik mijn portometniks niet vergeten haha. :P

Schat, die is niet inklapbaar, het is gewoon een sta-in-de-weg. Maar daar heb ik schijt aan!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:58

ButterflyEffect schreef:
edit: hebben jullie toen seks gehad?

Ehmz... Ja.... En ook niet één keer, maar wekelijks. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:59

Sjaantje schreef:
Isa schreef:
Sjaantje schreef:Binnen zat ik ook wel goed hoor... als we tenminste niet net zoals de eerste keer naast de afhaalbalie terecht komen Very Happy

Nee, inderdaad. Dan moeten we even je roller inklappen, maar dan zitten we beter. En dan moet ik mijn portometniks niet vergeten haha. :P

Schat, die is niet inklapbaar, het is gewoon een sta-in-de-weg. Maar daar heb ik schijt aan!

Och, vinden zij niet erg! Ik heb wel zin in stokbrood zoals we hem een jaar geleden kregen met kruidenboter en daarna dik worden van de pizza! Heerlijk! Zoek jij in jouw woonplaats ook even een goede? Anders verhonger ik als ik bij jou kom, wat in 2011 eens staat te gebeuren. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:01

Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:
edit: hebben jullie toen seks gehad?

Ehmz... Ja.... En ook niet één keer, maar wekelijks. angel

O haha dan is dat van mij toch wat anders :P

Maar denk je dat dat kan? Ik hoor zo vaak als je snel seks hebt gehad dat die man je dan minder leuk kan vinden. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar zou het beter zijn als je iemand echt leuk vindt om hier mee te wachten?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:09

ButterflyEffect schreef:
Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:
edit: hebben jullie toen seks gehad?

Ehmz... Ja.... En ook niet één keer, maar wekelijks. angel

O haha dan is dat van mij toch wat anders :P

Maar denk je dat dat kan? Ik hoor zo vaak als je snel seks hebt gehad dat die man je dan minder leuk kan vinden. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar zou het beter zijn als je iemand echt leuk vindt om hier mee te wachten?

Toen vond ik hem nog niet echt leuk. Ik vond hem pas leuk tijdens of na onze tweede nacht. Ik verklaarde hem toen de liefde, zo het schijnt, en hij maakte me wakker al kriebelend en kussend en vervolgens, toen hij vroeg wat ik van mijn liefdesverklaring meende, zei ik:"Je moet niet alles geloven van wat ik zeg". Daarna ging het zooooooooooo kut tussen ons.

Typen op dit tijdstip is ook niet alles meer. Maar ik hoop dat je het snapt... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Sjaantje wo 29 dec 2010 - 13:10

Isa schreef:Zoek jij in jouw woonplaats ook even een goede? Anders verhonger ik als ik bij jou kom, wat in 2011 eens staat te gebeuren. Wink

Hehe... eindelijk! En we hebben hier in t zuiden ook goeie pizzeria's hoor! Alleen lang niet zo lekker als Vittoria! Maar verhongeren hoef je hier niet, desnoods pluk ik nog een korstje brood voor je uit de vriezer Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:12

Sjaantje schreef:
Isa schreef:Zoek jij in jouw woonplaats ook even een goede? Anders verhonger ik als ik bij jou kom, wat in 2011 eens staat te gebeuren. Wink

Hehe... eindelijk! En we hebben hier in t zuiden ook goeie pizzeria's hoor! Alleen lang niet zo lekker als Vittoria! Maar verhongeren hoef je hier niet, desnoods pluk ik nog een korstje brood voor je uit de vriezer Very Happy

Ik dacht dat jij ging slapen? :P

Maar goed, in 2011 kom ik sowieso even een keer naar jouw woonplaats! En dan wil ik ongeveer eenzelfde soort pizza als ik gewend ben bij Vittoria. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:13

Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:
Isa schreef:
ButterflyEffect schreef:
edit: hebben jullie toen seks gehad?

Ehmz... Ja.... En ook niet één keer, maar wekelijks. angel

O haha dan is dat van mij toch wat anders :P

Maar denk je dat dat kan? Ik hoor zo vaak als je snel seks hebt gehad dat die man je dan minder leuk kan vinden. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar zou het beter zijn als je iemand echt leuk vindt om hier mee te wachten?

Toen vond ik hem nog niet echt leuk. Ik vond hem pas leuk tijdens of na onze tweede nacht. Ik verklaarde hem toen de liefde, zo het schijnt, en hij maakte me wakker al kriebelend en kussend en vervolgens, toen hij vroeg wat ik van mijn liefdesverklaring meende, zei ik:"Je moet niet alles geloven van wat ik zeg". Daarna ging het zooooooooooo kut tussen ons.

Typen op dit tijdstip is ook niet alles meer. Maar ik hoop dat je het snapt... Embarassed
misschien ben je bang dat hij je kwetst? Het is toch een lastige positie waar je in zit als je aan 'reversed' daten doet. Ik heb geen seks gehad maar ben ook niet heilig geweest en juist omdat ik hem zo lang ken ben ik daar best bang voor. Maargoed ik heb nu eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en jij gaat morgen daten toch!?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Kletstopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum