Goedemorgen maandagochtend!
+15
Burn
Snoes
luenca
Kaboutertje
Pompoen
SleepingBeauty
Suus
Silver
Jade
Bimbam
Oasis
Lotus
Jezzie
Lejow
love
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen maandagochtend!
Tea-Leaf schreef:Zusje schreef:Tut? Wat klinkt dat smerig...
Storm; succes met alles!
Hahah hier is dat een koosnaampje
En nu ben ik echt weg, byeeee
Mijn tante zegt dat altijd tegen haar dochter, voor mij is het een vreemde naam voor een vagina. Ik vind het in alle gevallen in ieder geval een ranzig woord.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben lekker vrij en lekker uitgeslapen..
De eerste was zit in de machine.
Nu ff koffie tijd en straks boodschappen doen en hier ff stofzuigen...
Verder maak ik er een rustig dagje van. Weekend late diensten gehad en vandaag vrij morgen alweer vroeg
Ik ben lekker vrij en lekker uitgeslapen..
De eerste was zit in de machine.
Nu ff koffie tijd en straks boodschappen doen en hier ff stofzuigen...
Verder maak ik er een rustig dagje van. Weekend late diensten gehad en vandaag vrij morgen alweer vroeg
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen,
Helaas te kort geslapen vanwege de stress op m'n werk. Vanochtend meteen overleg gehad met mijn collega uit de UK die deze wk in NL moest zijn en dat was wel even fijn. De situatie an sich op m'n werk zal niet per direct veranderen, maar hij nam me iig serieus. Zit hier met een onwijs klotegevoel nu, maar ik kan aftellen tot ik uit dienst treed en heb net aangegeven niet meer te willen bijtekenen, zelfs niet voor 2 wk langer bij wijze van spreken.
Fijne dag iedereen!
Helaas te kort geslapen vanwege de stress op m'n werk. Vanochtend meteen overleg gehad met mijn collega uit de UK die deze wk in NL moest zijn en dat was wel even fijn. De situatie an sich op m'n werk zal niet per direct veranderen, maar hij nam me iig serieus. Zit hier met een onwijs klotegevoel nu, maar ik kan aftellen tot ik uit dienst treed en heb net aangegeven niet meer te willen bijtekenen, zelfs niet voor 2 wk langer bij wijze van spreken.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik heb echt beroerd geslapen. Ik ben een beetje zenuwachtig maar kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waar precies voor. Ik heb een drukke week en zit in spanning voor de huisarts van vanmiddag en mijn eerste zangles van donderdag. Maar waar het nou precies vandaan komt weet ik niet.
Ik ga vandaag verder met schilderen en vanavond naar de huisarts en daarna naar koor, genoeg te doen dus!
ik heb echt beroerd geslapen. Ik ben een beetje zenuwachtig maar kan er nog niet helemaal de vinger op leggen waar precies voor. Ik heb een drukke week en zit in spanning voor de huisarts van vanmiddag en mijn eerste zangles van donderdag. Maar waar het nou precies vandaan komt weet ik niet.
Ik ga vandaag verder met schilderen en vanavond naar de huisarts en daarna naar koor, genoeg te doen dus!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo allemaal
Ik moet om 12u beginnen met werken tot 22.00u geen zin haha! Maar gelukkig kan ik morgen (weer) uitslapen
Ik moet om 12u beginnen met werken tot 22.00u geen zin haha! Maar gelukkig kan ik morgen (weer) uitslapen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
zo vandaag vrij ivm herfstvakantie, heerlijk!
vandaag dus weer lekker sporten! en beetje huishouden. lekker lunchen met mn huisgenoot en misschien nog na de bibliotheek
hopelijk gaat t zonnetje nog schijnen
vandaag dus weer lekker sporten! en beetje huishouden. lekker lunchen met mn huisgenoot en misschien nog na de bibliotheek
hopelijk gaat t zonnetje nog schijnen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Net wakker, moet even wat opruimen van mijn verjaardag nog. Vandaag komt er nog een vriend langs die gisteren niet kon.
Verder wilde ik eigenlijk mijn nieuwe sims game gaan spelen (die met de dieren) maar mijn computer was laatst schoongemaakt en nu krijg ik mijn sims niet meer geïnstalleerd
Zware teleurstelling, ik was van plan gisteravond/nacht een hele stad te bouwen.
Gast- Gast
Jammer Zero, maar ook wel erg optimistisch. Aken en Keulen zijn ook niet in één dag gebouwd .
Even serieus: hoe kan het dat het nu niet meer geïnstalleerd kan worden?
Gast- Gast
Goedemorgen op deze maandagmorgen!
Ik wil even vertellen dat ik nog nooit zo goed heb geslapen als in de afgelopen week. Het is net alsof alle stress van me af is gevallen. Net alsof ik weer leef. Komt een beetje zweverig over, maar ik voel me best wel goed.
Ga na de koffie, dat is echt jaren geleden dat ik in de ochtend koffie dronk, lekker douchen, aankleden en naar de winkel. Waldkornbrood en gezonde dingen voor het avondeten halen.
Fijne dag all!
Ik wil even vertellen dat ik nog nooit zo goed heb geslapen als in de afgelopen week. Het is net alsof alle stress van me af is gevallen. Net alsof ik weer leef. Komt een beetje zweverig over, maar ik voel me best wel goed.
Ga na de koffie, dat is echt jaren geleden dat ik in de ochtend koffie dronk, lekker douchen, aankleden en naar de winkel. Waldkornbrood en gezonde dingen voor het avondeten halen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben ook alweer een paar uur wakker. Heb nu vakantie dus ik hoef helemaal niets, wat heerlijk!
Vanavond gaan we bij mijn ouders eten en verder geen plannen, we zien wel!
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook alweer een paar uur wakker. Heb nu vakantie dus ik hoef helemaal niets, wat heerlijk!
Vanavond gaan we bij mijn ouders eten en verder geen plannen, we zien wel!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Morgen!!
Ik heb herfstvakantie en heb lekker uitgeslapen. Ik ga straks naar een vriendinnetje toe.
Ik heb herfstvakantie en heb lekker uitgeslapen. Ik ga straks naar een vriendinnetje toe.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Na een rot avond en nacht toch wel lekker geslapen.
Ben nu net weer wakker..
Ik moet zo eerst naar de tandarts, omdat ik 2 gaatjes heb, verder moet ik even iets naar Zusje opsturen. Vanmiddag is er een korfbal instuif voor de kleintjes, en daar ga ik bij helpen!
Fijne dag all!
Na een rot avond en nacht toch wel lekker geslapen.
Ben nu net weer wakker..
Ik moet zo eerst naar de tandarts, omdat ik 2 gaatjes heb, verder moet ik even iets naar Zusje opsturen. Vanmiddag is er een korfbal instuif voor de kleintjes, en daar ga ik bij helpen!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
Na zeven dagen gewerkt te hebben, ben ik nu lekker drie dagen vrij. Ik heb uitgeslapen en de eerste was zit inmiddels in de machine. Vanmiddag ga ik even naar de stad voor wat cadeautjes en vanavond ga ik sporten. Daar tussen in doe ik heel weinig. Mijn komende twee vrije dagen zitten alweer volgepland, dus ik wil echt even genieten van deze dag waarop ik weinig tot niets hoef!
Fijne dag all!
Na zeven dagen gewerkt te hebben, ben ik nu lekker drie dagen vrij. Ik heb uitgeslapen en de eerste was zit inmiddels in de machine. Vanmiddag ga ik even naar de stad voor wat cadeautjes en vanavond ga ik sporten. Daar tussen in doe ik heel weinig. Mijn komende twee vrije dagen zitten alweer volgepland, dus ik wil echt even genieten van deze dag waarop ik weinig tot niets hoef!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
June schreef:Jammer Zero, maar ook wel erg optimistisch. Aken en Keulen zijn ook niet in één dag gebouwd .
Ja goede vraag. Ik had eerst Vista, en nu staat er een versie van XP op. Die heeft eigenlijk alleen maar problemen gegeven (terwijl ik juist Xp had genomen omdat me werd gezegd dat ie gewoon beter is)
Ik kan niet eens verbinding maken met internet om te kijken wat het probleem is
En op mijn laptop wil ik het niet zetten, veel te zwaar. Mn macje moet schoon blijven...
rot pc, wacht maar Ik zorg dat het er vanavond nog op staat en dan bouw ik alsnog een stad! EERDER STOP IK NIET!
(Of wel, moet morgen gewoon ook weer werken....)
Gast- Gast
Jeej, ik heb vakantieeee!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahaha, arme Zero! Maar de volhouder wint!
Ik lag om 9.30 uur alweer gezellig aan het ctg apparaat voor extra controle van de baby, en daarna heeft mijn vriend me thuis afgezet, is hij gaan werken en ik ben boodschappen gaan doen. Heb nog wel een was in de droger zitten, die vouw ik nog op samen met wat andere was straks. Heb ook de meterstanden van Eneco doorgegeven en nu even rustig aan. Vanmiddag doe ik vrij weinig, ons huis is écht een zooitje, een bouwval, maar vanavond worden de keukentegels gevoegd en dan is dat ook weer gedaan, dan kan ik morgen de keuken schoonmaken en weer inrichten. Lekker rustig dagje dus.
edit ; shygirl & jeanette fijne vakantie!
Ik lag om 9.30 uur alweer gezellig aan het ctg apparaat voor extra controle van de baby, en daarna heeft mijn vriend me thuis afgezet, is hij gaan werken en ik ben boodschappen gaan doen. Heb nog wel een was in de droger zitten, die vouw ik nog op samen met wat andere was straks. Heb ook de meterstanden van Eneco doorgegeven en nu even rustig aan. Vanmiddag doe ik vrij weinig, ons huis is écht een zooitje, een bouwval, maar vanavond worden de keukentegels gevoegd en dan is dat ook weer gedaan, dan kan ik morgen de keuken schoonmaken en weer inrichten. Lekker rustig dagje dus.
edit ; shygirl & jeanette fijne vakantie!
Gast- Gast
Hier helaas geen herfstvakantie, wel tentamen aanstaande woensdag dus leren in m'n pyama vandaag voor mij!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Voor mij ook geen herstvakantie, werk gaat gewoon door helaas! (Gelukkig wel wintersport in januari! ) Ik ben al aan 't werk vanaf 08.40 en ik ga door tot 16.45 waarschijnlijk. Ik heb nu wel even een moeheids dipje merk ik, weer in 't ritme komen van 7 uur opstaan is altijd even lastig na 't weekend!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze maandagochtend!
» Goedemorgen deze maandagochtend
» Goede Maandagochtend!