Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woon je in een dorp of in een stad?

+35
Niekske
Silver
Sarah1985
Caramba
Lavendel
Parisienne
blonky1986
MissD
Antibes
Melis1985
Jade
Curious
Pompoen
Miss_Jessii
Sushi
Lady Starstruck
Polly
diddie
Zininzon
Mizz_S
Linnie1985
Jezzie
Summerlovin
Oasis
Zonnetje
Toet
Rush
Raindrop
PluDan
Snoes
Rouxxxe
Cato
Marin
Tsjip
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Woon je in een dorp of in een stad?

Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Lijn111051%Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Lijn1110 51% 
[ 47 ]
Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Lijn111049%Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Lijn1110 49% 
[ 46 ]

Totaal aantal stemmen : 93

Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Empty Re: Woon je in een dorp of in een stad?

Bericht  blonky1986 wo 26 okt 2011 - 4:04

Ik woon in een stad, maar de wijk waar ik woon voelt meer als een dorp!
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Woon je in een dorp of in een stad? - Pagina 3 Empty Re: Woon je in een dorp of in een stad?

Bericht  Parisienne wo 26 okt 2011 - 5:26

Ik woon in een dorp in een stad Wink Nee, ik woon in een grote stad, maar de wijk waar ik woon voelt meer als een dorp. We wonen hier heerlijk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lavendel wo 26 okt 2011 - 5:53

Ik woon in een stad en wil tot ik kinderen heb ook absoluut niet naar een dorp. Daarna wel, ik ben zelf opgegroeid in een klein dorpje en ik vond dat als kind toch wel erg fijn.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba wo 26 okt 2011 - 6:43

Ik woon in een dorp en bevalt me prima. Kan alles lopend doen, woon, als ik het zo bekijk, bijna in het midden van het dorp.
Supermarkt is op 5 min. loop afstand. Bij ons is de supermarkt alleen in de zomermaanden op zondag open. Is nogal toeristisch hier.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sarah1985 wo 26 okt 2011 - 6:48

ik woon in een dorp,een groot dorp. Ik zou hier niet weg willen. Mijn man is voor mij hier heen verhuist. We wonen ook vlakbij een stad
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver wo 26 okt 2011 - 21:15

Ik woon in een dorp, en hier is niets ook geen winkels, wel ruimte I love you ik moet in ieder geval 4 km fietsen om bij een kleine supermarkt te komen. En voor de standaard boodschappen is het wel 8-10 km. En dat fiets ik zelden. Alleen als het mooi weer is, en ik geen grote boodschappen hoef te halen. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Rush wo 26 okt 2011 - 21:18

Spetterdespat schreef:Ik woon in een dorp en bevalt me prima. Kan alles lopend doen, woon, als ik het zo bekijk, bijna in het midden van het dorp.
Supermarkt is op 5 min. loop afstand. Bij ons is de supermarkt alleen in de zomermaanden op zondag open. Is nogal toeristisch hier.
Heeee dat wist ik niet, dan kunnen we daar ook wel eens heen in de zomer :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Niekske wo 26 okt 2011 - 21:33

Ik woon in een stad en ik zou echt niet naar een dorp willen. Ik woon ook in het centrum, heb alles lekker in de buurt, maar het is in onze straat wel lekker rustig. Het 'ons-kent-ons' idee met het roddelen enzo lijkt me vreselijk en dat je zo afhankelijk bent van een auto, omdat veel dingen te ver zijn om te fietsen of er geen ov in de buurt is. Wat mij betreft blijven we in de stad, ook als er kindjes komen smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Lotus_ wo 26 okt 2011 - 22:03

Ik woon in een dorp met best veel voorzieningen. Een 'groot' centrum, maar daarnaast ook nog een paar kleine. Op zondag is de supermarkt hier ook open en er rijden verschillende bussen. Wat ik wel mis is een station.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Jelin wo 26 okt 2011 - 22:26

Ik woon in een kleine stad.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Jelleke do 27 okt 2011 - 0:44

Ik woon in een dorp (3000 inwoners) en ik zou niets anders willen. Ik woon er al mijn hele leven en sinds ik samenwoon zelfs buiten de bebouwde kom in een vrijstaand huisje.. Heerlijk rustig! Qua voorzieningen vind je hier niet veel meer dan een supermarkt, bakker en kapsalon maar op 5 km zijn twee grotere dorpen met meer winkels. Als ik echt wil gaan winkelen dan is dat 15 km naar een stad. Ik ben altijd blij als ik weer thuis ben, ik zou nooit in een stad willen of kunnen wonen.
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Caresses do 27 okt 2011 - 0:51

Dat loopt aardig gelijk op.

Ik woon in een grote stad.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: