DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Reva schreef:Wie kijkt er ook life4you? Ik vond die broek van Dyanne leeeeeeeeeeuk! Haar spijkerbroeken zitten zo lekker altijd
Haar nieuwe collectie komt in Januari uit, dus dan sta ik weer in de C&A te koekeloeren. Want heb ooit één broek van haar gehad en dat schreeuwde toen al om meer.
Hmm, ik dacht dat ze geen samenwerking meer deed met C&A, maar dat zou wel handig zijn, want die zit hier heel dichtbij, haha. Maar ik wil die broek die ze nu droeg, die is 8 oktober in de winkels gekomen hoorde ik haar geloof ik zeggen.
Gast- Gast
Ik heb zojuist een dunne panty met een nette rok, shirtje en colbert aangetrokken (merk nu al dat ik ben afgevallen, want het colbert zat zoveel beter)... Kijk ik net naar beneden....Komt die verdomde lelijke tattoo boven de laars uitpiepen. Waarom ben ik 12 jaar geleden zo dom geweest om dat ding te plaatsen...
Gast- Gast
Hallo
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hahaha! Ik kon het me ook bijna niet voorstellen dat je nog niet zo'n broek had. Jij hebt zoveel, volgens mij kun je een weeshuis kleden.
Gast- Gast
Maura schreef:Hahaha! Ik kon het me ook bijna niet voorstellen dat je nog niet zo'n broek had. Jij hebt zoveel, volgens mij kun je een weeshuis kleden.
Haha
Maar wat nu op dit moment goed zit valt tegen helaas. Maar goed, deze eerst te kleine broek die eigenlijk niet echt dicht kon, valt nu zoals hij hoort heel baggy om mn kont en benen
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb zojuist een dunne panty met een nette rok, shirtje en colbert aangetrokken (merk nu al dat ik ben afgevallen, want het colbert zat zoveel beter)... Kijk ik net naar beneden....Komt die verdomde lelijke tattoo boven de laars uitpiepen. Waarom ben ik 12 jaar geleden zo dom geweest om dat ding te plaatsen...
ZAT beter of ZIT nu beter het colbertje?
Balen van de tattoo.
Gast- Gast
Reva schreef:Nee joh, TD Heel hoge naaldhakken erbij, blazertje, pashmina
Ik en HOGE NAALDHAKKEN ???
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik heb zojuist een dunne panty met een nette rok, shirtje en colbert aangetrokken (merk nu al dat ik ben afgevallen, want het colbert zat zoveel beter)... Kijk ik net naar beneden....Komt die verdomde lelijke tattoo boven de laars uitpiepen. Waarom ben ik 12 jaar geleden zo dom geweest om dat ding te plaatsen...
ZAT beter of ZIT nu beter het colbertje?
Balen van de tattoo.
Foto!
Gast- Gast
Geen foto!
Ik trouwens net ook naar beneden geweest, om de zak met schoenen te controleren, maar ik kan er niet bijkomen. Ik wil morgen het hok even leegruimen. Dus dan kijk ik morgen even. Sorry TD.
Ik trouwens net ook naar beneden geweest, om de zak met schoenen te controleren, maar ik kan er niet bijkomen. Ik wil morgen het hok even leegruimen. Dus dan kijk ik morgen even. Sorry TD.
Gast- Gast
Oh lord ik ben misselijk Why oh why, heb net zo lekker gegeten!
Erin- Ratel
Nasi met kip en spercieboontjes!!
Erin- Ratel
Ik heb koppijn en zin in bier. Lekkere combinatie. Maar heb geen zin om de deur uit te gaan, daarnaast moet ik eerst 13km rijden voordat er een supermarkt open is. Dus dan maar niet. Misschien dat ik vanavond maar eens even naar een vriend ga. Doe ik ook eens iets nuttigs met mijn zondag.
Gast- Gast
Blegh, misselijk zijn heb ik stom genoeg een hekel aan
Werd om half zes wakker vanmorgen en tien seconden stond ik boven de wc...had toch niet die hele zak m&m's moeten eten
Oooooh Erin, vet lekker!!
Werd om half zes wakker vanmorgen en tien seconden stond ik boven de wc...had toch niet die hele zak m&m's moeten eten
Oooooh Erin, vet lekker!!
Gast- Gast
whahaha WTF die vrouw van de metamorfose bij life 4 you werkt bij mijn stichting Zag gelijk aan kleding
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Nasi met kip en spercieboontjes!!
Oh toch niks geks of zo... misschien iets teveel gehad?
Gast- Gast
Ja daarom baal ik nog meer. Ik ben een beetje aan het expireminteren en het was zoooo lekker Ik hoop maar dat ik het binnenhou. Zie ook een beetje , gossamme ik wil niet ziek worden!!
Geef me even dat recept Reva! Pleeeeaasse?
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Ja daarom baal ik nog meer. Ik ben een beetje aan het expireminteren en het was zoooo lekker Ik hoop maar dat ik het binnenhou. Zie ook een beetje , gossamme ik wil niet ziek worden!!
Ik heb geen recept Had ook niks voor soep in huis, heb gewoon wat dingen in de pan gegooid en uren laten trekken en nu heb ik een soort paprikaengepeldetomatenencherrytomatensoep.
Gast- Gast
En het smaakt nog lekker ook nog???
Kijk dat is pas relaxt.
Kijk dat is pas relaxt.
Erin- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: